Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Silniczki reflektorów B5


Duds

Rekomendowane odpowiedzi

witam. Mam pewien problem. Mianowicie założyłem nowe lampy DEPO, wszystko jest super, ale nie działają mi silniczki od regulacji świateł :( Czy jest możliwe, ze coś źle podłączyłem? Czy ze starej kostki trzeba coś przerabiać? Bo została mi wolna kostka ze starej regulacji i jest luzem. Przy nowej lampie jest wtyczka do silniczków i tylko ja podłączyłem. Nic więcej. Czy coś przeoczyłem? Kupiłem dwa silniczki od jednego gościa, nie możliwe żeby nie działały. Rozumiem jeden, ale nie ma żadnej reakcji z żadnego. Prosiłbym o jakieś wskazówki. Silniczki od punto. Czekam na szybka odpowiedź, ponieważ ksenony świeca mi po ziemi i nic nie widać :wallbash: z góry dzięki :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasują, bo wszystko ładnie weszło, ale same silniczki nie działają :( zero reakcji.. I musze regulować ręcznie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 i właśnie w tym problem i sam na to wpadłem, że musi być 7, no bo jak to ma inaczej działać? :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, tak jak mówiłem, zapomniałem o tej kostce :polew: A to już żeby nie tworzyć nowego tematu. Jak pojadę na ustawienie świateł na stację diagnostyczną i mam ksenon bez sprysków to mi ustawią, czy będzie problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez nie mam sprysków zajehałem mówię chcę ustawić, powiedzieli że spoko mam wjechać wjechałem chwila moment po strachu tylko powiedzieli dorób spryski bo przeglądu u nas nie dostaniesz - to pojechałem gdzie indziej i dostałem :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam korzystając z okazji podłącze się pod temat , u mnie w B5 xenon ori spadła w jednej lampie regulacja tzn taka zielona kuleczka wypadła ze swojego miejsca a jak stałem na światłach to mi światło drżało i okazało się że to regulacja kupe roboty było żeby to wsadzić manewrując regulacją wysokości i odpowiednio ustawiając zieloną kuleczke z silnikcza vagiem (test urządzeń xenon range) jakoś tak :) po kilku godzinach udało się ,podejrzewam że kombinując z ustawieniem świateł tak jak należy może znowu nieumyślnie spowodować żeby spadła , sprawa wygląda tak. chcę podjechać na stację diagnostyczną żeby mi ustawili same światła ceny nie znam , czy jak podczas ustawiania Im spadnie ta regulacja to rozumiem że mają to naprawić skoro się podejmują ? i czy jest różnica w ustawieniu mijania-długie ? u mnie mijania są za wysoko obie lampy(nikt mi nie miga) ale prawa jednak chyba za wysoko co do lewej a długie oczywiście też wysoko a prawa to gdzieś tam daje wysko po gałęziach hehe , pasowało by to ustawić jak trzeba :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zespolonych lampach jest jedna regulacja obejmująca długie i mijania :good: Ap-ropo tego, czy się podejmą naprawy to wątpię, bo na własną odpowiedzialność dajesz im lampy do regulacji :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam korzystając z okazji podłącze się pod temat , u mnie w B5 xenon ori spadła w jednej lampie regulacja tzn taka zielona kuleczka wypadła ze swojego miejsca a jak stałem na światłach to mi światło drżało i okazało się że to regulacja kupe roboty było żeby to wsadzić manewrując regulacją wysokości i odpowiednio ustawiając zieloną kuleczke z silnikcza vagiem (test urządzeń xenon range) jakoś tak :) po kilku godzinach udało się ,podejrzewam że kombinując z ustawieniem świateł tak jak należy może znowu nieumyślnie spowodować żeby spadła , sprawa wygląda tak. chcę podjechać na stację diagnostyczną żeby mi ustawili same światła ceny nie znam , czy jak podczas ustawiania Im spadnie ta regulacja to rozumiem że mają to naprawić skoro się podejmują ? i czy jest różnica w ustawieniu mijania-długie ? u mnie mijania są za wysoko obie lampy(nikt mi nie miga) ale prawa jednak chyba za wysoko co do lewej a długie oczywiście też wysoko a prawa to gdzieś tam daje wysko po gałęziach hehe , pasowało by to ustawić jak trzeba :) pozdrawiam

przerabiałem ten temat również ale mi lepiej było odkręcić od lampy tą prowadnice na kulke założyć silniczek na swoje miejsce i z konta śrubokrętem magnetycznym wsadzić tą śrubke. 15 minut na lampę.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeskoczyło na jednej lewej lapmpie (tzn od pasarzera więc chyba prawa) zespolonej ori valeo xenon i spyski :naughty: ale, chce żeby mi fachwo ustawili , jak im zeskoczy to ich wina (podejmują się taki ch zabaw więc muszą się liczyć z minusami takiej pracy (jak w każdej robocie) ja już wiem że się schodzi z tym , chciałm rozebrać środek ale ten silniczek był na zatrzaski z góry dawało rade ale jak od dołu podwarzyc na przyszłość n chyba że rozkleić klosz ale też pewności nie miałem ale dało rade jakoś :), dalej post wyżej bardzo ważne by walczyć o swoje jelsi ktoś (warsztat )podejmuje sie naprawy musi się liczyć na ewentualne problemy z tym związane no ale zakłady walą sciemę a trzeba walczyć o swoje , chyba skocze do tematów zakłady polecane i nie polacena bo mam kilka opowiastek na swoim przykładzie co do mojej audi pozdrawam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę Cię nie rozumiem, dlaczego tak długo się z tym męczyłeś, bo tak jak kolega talib napisał jest to kwestia 15 minut na lampę, a nawet szybciej jak Ci się uda :) Tak w ogóle, używaj trochę lepiej tej interpunkcji i ogarnij ortografię, bo strasznie chaotyczne te Twoje wypowiedzi i walą po oczach te błędy :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki jak to pisałem to byłem trochę :drinks: , a swoją drogą opisał by ktoś najszybszy sposób jak umieścić zieloną kuleczkę od silniczka w tym miejscu w którym powinien być ? tak dla potomnych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie mylę to gdzieś było, ale nie wiem. W każdym razie, żeby zamontować silniczek od lampy to najszybciej będzie, jeśli wyciągniesz lampę (to jest moment :gwizdanie:), bo będziesz miał najlepszy dostęp i widoczność. Końcówkę silniczka, znaczy kulkę, lekko sobie posmaruj płynem do mycia naczyń i powinno Ci wejść bez problemu. Trochę "gimnastyki" palcami i dasz radę :good: Powodzenia :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem na myśli jaki sposób w te 15 minut na lampę , u mnie jest po sprawie dawno tylko myślałem że przeczytam tu jakiś lepszy sposób niż mój , zdjęcie lampy było oczywiste , wysunięcie silniczkiem jak najdalej tej kuleczki vagiem kulka też była smarowana żeby lepiej weszła ale trzeba było regulacją świateł odsunąć gniazdo tak by kulka była niżej tam ma więcej miejsca żeby wejść , podważyć palcem i podtrzymując podkręcać regulacją aby kulka umieszczona na dolnej części gniazda przesuneła się wyżej w to ciaśniejsze miejsce czyli to w którym być powinna by nie wypadła podczas regulacji samopoziomowania i ustawiania wysokości lamp , troche było z tym zabawy żeby dojść do tego bo wczeniej robiłem kilka błędów takich jak za bardzo udsunięcie tego gniazda regulacją świateł przez co jak kulka weszła tam gdzie trzeba było wszystko pod dużym kontem i przy wkrecaniu tego regulacją na swoje miejsce powstawało naprężenie i plastik w prowadnicy ulegał skrzywieniu , dalsze podkręcanie prowadziło by już tylko do jego uszkodzenia ale dałem rade oczywiście nie obyło się bez czasoumilacza %%% :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...