JeriLee Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Witam, w aucie u kolegi w AJM czasem przy szybkiej jeździe np. 150KM/h przegrzewa płyn, na panelu wskazówka wędruje na 100 stopni, po odjęciu nogi z gazu spada do 90 stopni, co zauważyliśmy to ze np. jak rusza z świateł to bulgocze płyn w nagrzewnicy i ubywa go na tyle, ze trzeba co 1000km dolać około szklanki, płyn wywala przez korek w zbiorniczku wyrównawczym. Pod korkiem oleju nie ma śladów masełka, jedynie co mnie dziwi to po dłuższej jedzie zbiorniczek wyrównawczy jest zimny, nie raz dochodzi do jeszcze jednego zjawiska, przy szybkiej jeździe od uruchomienia silnika po kilku km pokazuje na blacie 90 stopni, a leci zimne powietrze z nagrzewnicy. Termostat był wymieniany, a jakieś 10 tys temu drugi raz pompa wody gdyż lekko hałasowała.
JeriLee Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 A jak była kilka lat temu uszczelka robiona to sens robić drugi raz czy wymienić blok na AWX, a resztę gratów przełożyć?
Dev Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Po co Ci blok AWX? wrzucaj od razu caly słupek
JeriLee Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 Jasne ze cały z chłodnicą oleju, a dokładnie chodzi mi o to żeby trochę zaoszczędzić i osprzęt przełożyć w tym przypadku pompowtryski itp....
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 przeciez Ci pisze, wystarczy słupek, reszte gratów przekładasz z AJM-a pozniej masz juz super baze na podniesienie mocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się