Krzysztof Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Witam, Dziś przejechałem 100km i coś mi zaczęło stukać w silniku. Początkowo powiązałem to z kołem dwumasowym ale okazuje się, że błędnie. Zajechałem do domu, zrobiłem logi i oto co wyszło: Błąd: 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-00 - - Logi: Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_66207.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_66206.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_66208.html Dziś rano jak zapalił to obroty falowały w granicach 800-1000 i całą budą mocno telepało oraz dymił na jasno szaro/biało. Paliwo z tej samej stacji(Ekodiesel Orlen). Od jakiegoś czasu są wyczuwalne drgania/mrowienie na całym aucie. Proszę o pomoc co robić bo temat jest dość pilny. Pompka do wymiany? Czy może coś gorszego.. jakieś zawory, głowice czy coś? W poniedziałek mam zamiar podjechać do mechanika ale wolałbym coś już wiedzieć..
przemik Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Sprawdz dokladnie wtyczke na 3 pompce.... i nie zaszkodzi tez na pozostałych
Krzysztof Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2011 Sprawdz dokladnie wtyczke na 3 pompce.... i nie zaszkodzi tez na pozostałych Czyli demontaż dekla zaworów i dopychanie wtyczek/sprawdzenie wiązki?
spanky Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Sprawdz dokladnie wtyczke na 3 pompce.... i nie zaszkodzi tez na pozostałych Czyli demontaż dekla zaworów i dopychanie wtyczek/sprawdzenie wiązki? tak , najlepiej wypiac i przeczyscic/prysnac jakims kontaktem
Krzysztof Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Diagnoza: Padła 3 pompka.. sprawdzenie kabelkologi nie pomogło. Można wymienić tylko jedną? Facet wspominał coś o regenerowanej - może być?
grejf Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Tak jedną. Regenerowane, jeśli w dobrym Boshu z dobrego zrodla i da gwarancje chociaz na jakis czas to owszem.
Krzysztof Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zastanawia mnie, że pompka ma poprawną korekcję, nieco podniesione BIPy a jest zdechnięta.. Faktem jest, że stuka głośno jak traktorek
grejf Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 ciezko powiedziec, moze elektromagnes w PD.
Krzysztof Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Fura moc ma ale kopci i nierówno chodzi na starcie i to stukanie.. diagnoza jednoznaczna - pompka się wysr*** :gwizdanie: Jutro odstawiam auto do mechanika.
przemik Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Tak bywa.... wymienisz pompke i bedziesz smigał dalej.
Krzysztof Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Co się okazuje.. facet podmienił pompkę na inną/sprawną zamieniał też miejscami i niestety stuka/wali dalej. Konieczne może okazać się ściągnięcie głowicy.. Czego mogę się spodziewać po tym? Wałek rozrządu, popychacze, zawór, tulejka na korbowodzie? Coś jeszcze?
przemik Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Moze byc wywalona krzywka na wałku....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się