piters33 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 witam. dzisiaj o mało nie zapaliło mi się auto, jadąc pojawił się dym w środku, po wyłączeniu zapłonu stało. poddenerwowany szukałem usterki, kilkanaście sekund po ponownym zapaleniu auta zaczęło się kopcić z jednego z podgrzewacza spryskiwaczy, odpiąłem wtyczkę i po temacie. pytanie dlaczego, domyślam się że zaczeły działać bo było na minusie. czy prąd do nich płynie non stop czy impulsowo??. chyba założę zwykłe spryskiwacze jak są dostępne???. proszę o porady. pozdro.
Vexatus Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Ooo, dobre pytanie, u mnie wywalaja bezpiecznik zaraz po przekręceniu kluczyka, więc też mnie czeka ten temat... Ktoś wie, co się może dziać z nimi? Pozdr. G.
wrclaguna Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Podgrzewane spryski działają po zapłonie Pewnie dysza zwarla plus z minusem i zrobiło zwarcie
Vexatus Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 To znaczy, że działają cały czas? Nawet jak jest +30 st. na zewnątrz? Ale to u kolegi powinno wywalic bezpiecznik - tam jest 5A przecież...
piters33 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 no właśnie ktoś dał 10A ale dlaczego topiło podgrzewacz, drugi już też było czuć spalenizną. ciekawe czy są dostępne w takiej samej obudowie bez podgrzewacza?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się