Skocz do zawartości

piters33

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piters33

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piters33

0

Reputacja

  1. bez różnicy czy na klimie czy econ manual czy auto, po prostu zadana pozycja spada do 0 i rośnie, czy z podpietym silnikiem wentylatora czy bez. Zauważyłem że silniczek przy panelu raz się kręci raz nie i nie wiem czy ma działać cały czas??. Nie wiem co kupować panel czy opornice??, nie mam w okolicy takiego szrotu by mieli właśnie części do lifta z takim panelem i wentylatorem by zrobić podmiankę na test.
  2. Na manualu na pewno świruje, na auto nie pamiętam czy tak samo
  3. Witam. Od kilku miesięcy zaczął świrować nawiew w klimatroniku 5b po lifcie. wentylator raz dmucha raz nie przy tym kreski na panelu spadają do zera i po chwili rosną do poz. zadanej, raz wentylator działa raz nie, jak zaskoczy to pokręci dłuższy czas, lub jest efekt jak by dostawał prąd i chwilowo zanikał, widać po silniku jak nim poszarpuje, nierówna praca. Silniczki działają bo sprawdzałem, wentylator wyciągnięty i szczotki ok, na ostro silnik bez regulatora kręci jak głupi. Po odpięciu wentylatora klimatronik zachowuje się tak samo, skaczą kreski. Panel rozebrałem i nie widać tam nic złego,działają normalnie wszystkie regulacje. Pytanie czy to regulator przy wentylatorze czy panel świruje.
  4. piters33

    Zwrotnica

    a gdzie na zwrotnicy są te numery???
  5. piters33

    Zwrotnica

    Witam. Panowie miałem strzała w ośkę o średniej mocy, mam zmienioną geometrię na tej stronie, zbieżność jak i kąt nachylenia, nie jest to dużo bo juz tak jeżdzę dwa miesiące i nawet nie tnie opony, ale na pomiarach wyszły odchyłki foto: Diagnosta stwierdził definitywnie ugięta zwrotnica, najpierw zmieniłem górne wahacze i bez zmian,może faktycznie zwrotnica, dolne wahacze wyglądają ok, tak samo na zwrotnicy nie ma śladu ugięcia. dodam że uderzenie było raczej w górnej części koła: Teraz pytanie czy zwrotnica do a4 b5 lift 1,6 jest inna niż np inny silnik czy przed liftem???. Proszę o pomoc\ pozdro.
  6. piters33

    Zwariował licznik

    dziękuję za wielką pomoc, problem rozwiązany.
  7. piters33

    Zwariował licznik

    częściowo sprawa się wyjaśniła. tak jak myślałem to prawdopodobnie od zalania wodą. po godzinie na słonku i odpiętym aku zaczęło wszystko wracać do normalności, już żadne sygnały i kontrolki nie pojawiały się. zegar i data ustawiłem ręcznie, bo zniknęła antenka i się sam nie ustawił, ale po jakimś czasie i antenka się pojawiła. obecnie został problem obrotomierza, ciągle podskakuje. test elementów wykonawczych wyszedł ok, ale błędów w instruments było kilka, usunąłem i się nie pojawiają. czyli obrotomierz wróci do normy??, może jeszcze nie wyschły dobrze wtyczki??. zobaczę jeszcze po kilku dniach może sie poprawi, a może jakieś sugestie ??.
  8. piters33

    Zwariował licznik

    witam. Panowie problem z licznikiem, krótko opiszę co się dzieje. odpaliłem autko rano i wszystko ok, po ponownym odpaleniu za ok 1 godzinę zaczęły się dziać cuda z licznikiem. po przekręceniu stacyjki piszczy i miga kontrolka awaryjna i olej, po odpaleniu jest wszystko ok i samochód działa poprawnie tylko obrotomierz podskakuje. do tego wszystkiego data i godzina na liczniku się zresetowała i jest 99 rok, a zegar jest ten automatyczny radiowy po zgaszeniu auta zaczyna piszczeć i znowu migają kontrolki jw. po kilku dzwiękach jest cisza ale kontrolki dalej migają mimo zamknięcia auta. na vagu w zakładce silnika zero błędów, no do licznika się nie dostanę tym kablem. i tera tak czy to licznik zaświrował?, czy naprawdę brak ciśnienia oleju, co oprócz tych wskazań na liczniku nic więcej nie wskazuje na to, olej jest, silnik działa poprawnie i podczas pracy nie miga kontrolka oleju i nie piszczy, odpięcie aku nie pomaga. jedno spostrzeżenie że w grodzi silnika było mnóstwo wody, zatkał się odpływ, podejrzewam że wody było tyle że się przelewało, bo dzień wcześniej widziałem aż mokry błotnik z jednej strony, dzisiaj jak pojawił się problem to wody było mniej tak do spodu obudowy sterownika. rozebrałem obudowę sterownika niby sucho, ale czy nie zalało wtyczek pod sterownikiem to nie wiem. obecnie auto się suszy do słonka z otwartą maską. panowie co radzicie pomocy!!
  9. u mnie ten sam problem, żarówki są ok, kable na załamaniu w gumie są całe, micro styki działają bo po otwarciu drzwi zaświeca się światło w podsufitce, bezpieczniki ok, sam już nie wiem.
  10. piters33

    Airbag

    zrobione, poruszałem kablami przy napinaczu i jest ok, błędu nie ma.
  11. piters33

    Airbag

    a ma coś wspólnego z tym pompka centralnego??, dzisiaj ją wyciągałem.
  12. piters33

    Airbag

    przednie wtyczki sprawdzałem, ale gdzie są napinacze tylne??. wczoraj składałem jedną część tylnego siedzenia, może tam coś się zruszało??
  13. piters33

    Airbag

    witam. dzisiaj zaświeciła mi się kontrolka airbag odczytany kod to 1212, tylni napinacz pasów od pasażera, błąd się kasuje, ale zaraz powraca. co się stało, brak połączenia??
  14. panowie a kto mi rozkoduje wartość 6335
×
×
  • Dodaj nową pozycję...