Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] ABS nie działa


moniuh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakiś czas temu przerwał sie kabel od czujnika lewego koła przedniego w moim aucie. Wymieniłem go i skasowałem kody błędu na ten temat.

Po właczeniu ponownym silnika nie zniknęła lapka ABS z deski rozdzielczej, więc odczytałem ponownie kody.

Okazało się, że wcześniejsze zniknęły, ale pojawiły się nowe : N101 i N102 Zawór wejściowy/wejściowy ABS – lewy przód.

Czy to jest problem w pompie ABSu czy w sterowniku?

Jak naprawić taką usterkę, jaki koszt?

Dodam, że mam 8D0-614-111F (tylko na przenie koła)

797_1.jpg

797_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób test elementów wykonawczych, prawdopodobnie padł sterownik

a ABS masz na cztery koła nie na dwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem chwilę pobawić się vagiem. Niestety nie mogłem nic sprawdzić. Chciałem zobaczyć czy da się odpowietrzyć, ale na żadnym kanale nie bylo możliwości wykonania operacji "go" okienka na czerwono się zaświeciły. Mogłem odczytać meas values czy cos w tym stylu.

Czy to oznacza, że mam padnięty sterownik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz padniety sterownik, VAG nie polaczy ci sie nawet,ki edy wybierasz modul ABS w vagu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy sterownik ABS-u jest cholernie drogi.Też mi kiedyś padł,nie mogłem się połączyć z układem hamulcowym,abs się świecił.Na allegro znalazłem gościa który naprawia-pojechałem i po ok 15 minutach miałem zrobione.Cena ok.250 zeta.Do tej pory mi działa bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo te sterowniki - kiedy nie chca się łączyć vagiem są bardzo łatwe do naprawy .

Praktycznie jedną sztukę na tydzień robię .

Szukaj elektronika w swoim rejonie tylko takiego z głową na karku .

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam chyba podstawową komunikację z ABSem, bo mogę odczytać kody błędów itp. Screenshot poniżej przedstawia do tego co mam u siebie.

screen.jpg

mogę np. odczytać bloki kontrolne. Trochę dziwne bo na 001 pokazuje 1km/h podczas postoju samochodu.

Ale nadal nie wiem co może powodować Błędy N101 i N102 jakie udaje mi sie odczytać vagiem.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2011, 09:27_________________________________________________pogmerałem dziś wtyczką od ABS przy pompie, oczyściłem trochę piny na niej i włożyłem dokładnie tak jak ma być zamontowana i jest jakaś poprawa. Mianowicie: poprzednie błędy zniknęły a piszczenie pojawia się później po odpaleniu silnika. Teraz pojawia się kod 302: ABS Solenoid Valve Relay (Przekaźnik zaworów ABS) (J106).

Jaki może być powód takiego błędu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...