moniuh 21 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Witam, Jakiś czas temu przerwał sie kabel od czujnika lewego koła przedniego w moim aucie. Wymieniłem go i skasowałem kody błędu na ten temat. Po właczeniu ponownym silnika nie zniknęła lapka ABS z deski rozdzielczej, więc odczytałem ponownie kody. Okazało się, że wcześniejsze zniknęły, ale pojawiły się nowe : N101 i N102 Zawór wejściowy/wejściowy ABS – lewy przód. Czy to jest problem w pompie ABSu czy w sterowniku? Jak naprawić taką usterkę, jaki koszt? Dodam, że mam 8D0-614-111F (tylko na przenie koła) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 zrób test elementów wykonawczych, prawdopodobnie padł sterownik a ABS masz na cztery koła nie na dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Dziś miałem chwilę pobawić się vagiem. Niestety nie mogłem nic sprawdzić. Chciałem zobaczyć czy da się odpowietrzyć, ale na żadnym kanale nie bylo możliwości wykonania operacji "go" okienka na czerwono się zaświeciły. Mogłem odczytać meas values czy cos w tym stylu. Czy to oznacza, że mam padnięty sterownik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 jak masz padniety sterownik, VAG nie polaczy ci sie nawet,ki edy wybierasz modul ABS w vagu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Nowy sterownik ABS-u jest cholernie drogi.Też mi kiedyś padł,nie mogłem się połączyć z układem hamulcowym,abs się świecił.Na allegro znalazłem gościa który naprawia-pojechałem i po ok 15 minutach miałem zrobione.Cena ok.250 zeta.Do tej pory mi działa bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysaudi 1 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Bo te sterowniki - kiedy nie chca się łączyć vagiem są bardzo łatwe do naprawy . Praktycznie jedną sztukę na tydzień robię . Szukaj elektronika w swoim rejonie tylko takiego z głową na karku . Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Panowie mam chyba podstawową komunikację z ABSem, bo mogę odczytać kody błędów itp. Screenshot poniżej przedstawia do tego co mam u siebie. mogę np. odczytać bloki kontrolne. Trochę dziwne bo na 001 pokazuje 1km/h podczas postoju samochodu. Ale nadal nie wiem co może powodować Błędy N101 i N102 jakie udaje mi sie odczytać vagiem.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2011, 09:27_________________________________________________pogmerałem dziś wtyczką od ABS przy pompie, oczyściłem trochę piny na niej i włożyłem dokładnie tak jak ma być zamontowana i jest jakaś poprawa. Mianowicie: poprzednie błędy zniknęły a piszczenie pojawia się później po odpaleniu silnika. Teraz pojawia się kod 302: ABS Solenoid Valve Relay (Przekaźnik zaworów ABS) (J106). Jaki może być powód takiego błędu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się