nandoz Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ori bora arl - bialy kruk , u nas po miescie jezdzila swego czasu niebieskawa z calym czerwonym TDI. Zawsze odprowadzalem ją powłóczystym spojrzeniem.Tam jest 4x4 ?? Wynik bardzo spoko.Pozdrawiam.
MAGIC87 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 http://imageshack.us/f/188/kopiawykres.jpg/ kumpla leon tyle wypluł wiec 160 w serii mnie niedziwi
mosqitt Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ori bora arl - bialy kruk , u nas po miescie jezdzila swego czasu niebieskawa z calym czerwonym TDI. Zawsze odprowadzalem ją powłóczystym spojrzeniem.Tam jest 4x4 ?? Wynik bardzo spoko.Pozdrawiam. Niestety, tylko przednia ośka :/
Thom4s Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Może i stety, bo do takiej mocy spokojnie wystarczy FWD, a haldex to dodatkowe kilogramy.
lukaszlsw Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 chyba tylko w lecie... 400Nm przy 1300kg wagi i tylko przedniej osi na mokrej nawierzchni jest lipa straszna, na 3 biegu potrafi esp mignąć, a ile ten haldex waży z 60kg? i do tego lepszy komfort bo wielowahacz z tyłu
Thom4s Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 60kg? Torsen to ok 150kg więcej, więc haldex pewnie podobnie.
Jordi Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Kilka dni temu w pracy wystawiałem na sprzedaż Haldexa z 8J0, i wazył tyle że go sam spokojnie przenosiłem itp. Coś około 30kg. (Chodzi mi o sam most)
Jordi Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 No tak, ale plus wał i przeguby to wątpię aby było 150kg...
Thom4s Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Dane ze strony Audi: A3 1.8T FWD manual - 1280kg A3 1.8T 4WD manual - 1375kg czyli 95kg cięższy z haldexem. :gwizdanie: Torsen ok 100kg. Z automatem 130kg. Myślałem, że 150kg, bo u mnie z Tipem wychodzi tyle więcej w stosunku do FWD i manuala. S-tronic jest trochę lżejszy.
nandoz Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Poza tym dochodzą spore straty mocy na napedzie. Tam gdzie przyczepnosc jest awd dostaje po tylku.Hej.
Jordi Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 No tak ale zrób 300 konne awd a fwd...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się