Belding Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Koledzy problem z ciężkim uruchamianiem auta i zastanwia mnie czy niem mam uszkodzonej pompki paliwa w baku ponieważ po przekęceniu stacyjki nie słychać zeby pracowała. Co o tym myślicie....może to jest przyczyną tego że muszę kilka razy zakręcić wałem zanim zaskoczy silnik.
Michallo33 Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 ja u siebie w aucie 1.9tdi (AJM) jak przekrecam kluczyk to nie słysze zadnej pompki niewiem jak jest w 2.5tdi ale wydaje mi sie ze tez raczej nie powinnenes nic słyszec.
Belding Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Opublikowano 22 Marca 2008 nie słychać, żebyś ją usłyszał musiałbyś rozkręcić bak od strony bagażnika, zVAGuj wózek, jeżeli parametry tzn. kąt wtrysku masz dobrze ustawiony to szykuj się na grubą robotę pompy wtryskowej.... ostatnio przechodziłem to samo Wtrysk mam dobrze ustawiony...autko po Vagu...więc chyba pompa Ile cię to kolego kosztowało i jakie objawy zużycia pompy miałeś??? I co konkretnie w pompie wysiadło?
Belding Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Opublikowano 22 Marca 2008 pompa + przewody paliwowe i zaworek na filtrze paliwa razem z robotą 2600, objawy ciężkie odpalanie, z obserwacji idące pęcherzyki powietrza do pompy(podobno zaworek zwrotny w pompie się wysypał) kolejne objawy słabe auto aż w pewnym momencie zgasł odpaliłem go pochodził z pół minuty i już nie odpalił wcale... U mnie narazie pęcherzyków powietrza nie widać, pali ciężko ale jeździ...właśnie za zawór zwrotny w pompie stawiam...jeżeli teraz wstawie do mechaniora koszty bedą mniejsze??? Na Vagu wychodzą mi tylko wysokie dawki korekcyjne ok 4mg/skok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się