pawlenko 0 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam wszystkich. Mój Diesel nie pokazuje temperatury cieczy chłodzącej i temperatury oleju , Moje pytanie czy można jakoś sprawdzić czy czujniki są walnięte czy od razu je wymienić, i co jest odpowiedzialne za wskaźnik temperatury, czarny czujnik czy zielony. Za pomoc wszelką pomoc dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranyjulek 0 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Najlepiej podepnij VAG'a. Jeśli któryś czujnik jest niesprawny wywali błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 wez na klimatroniku wpisz kod 49 i spr jaka masz temp do tego na vagu w instrumentach-17 spr bledy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onion007 0 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Jaka temp powinna być na kodzie 49??? U mnie jest ciągle w granicach 65-70, a na kodzie 51 jest ciągle 90 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahayzfr13 1 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Na 49 pokazuje CI ile w rzeczywistosci ma ciecz na 51 wiecznie jest 90 po rozgrzaniu, jakies mądre głowy pewnie wytłumaczą bo ja nie pamiętam.. Jak masz 65-70 to chyba Ci termostat powiedział papa i to tak na powaznie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroA4 0 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 nie pokazuje temperatury płynu bo termostat siadł, jak wymienisz to będzie pokazywał temp płynu i oleju :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onion007 0 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Dzięki za odpowiedź. Tak też myślałem ale nie byłem pewny na 100%. Kupiłem termostat wahlera, jutro wymiana. No i temp oleju rzeczywiscie nie wskazuje też... po wymianie napisze co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 nie pokazuje temperatury płynu bo termostat siadł, jak wymienisz to będzie pokazywał temp płynu i oleju :] pierwsze słyszę taką teorie podłącz vaga sprawdz błędy w liczniku i zrób test czujników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onion007 0 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jeszcze nie mam vaga, ale patrzyłem na klimatronicu kanał 1c, pisze .0 czyli nie ma błędów tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroA4 0 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 to moze i ty pierwszy raz to słyszysz, a u mnie tak bylo więc wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 49 - temperatura cieczy chłodzącej 51 - temperatura oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 to moze i ty pierwszy raz to słyszysz, a u mnie tak bylo więc wiem Termostat nie ma nic bezposrednio do wskaznika temperatury. Ewentualnie jak jest calkiem padniety to moze nie wskazywac gdy plyn bylby ponizej 60st ale przy obecnych temperaturach to w czasie jazdy powinien spokojnie zlapac te 60.[br]Dopisany: 12 Styczeń 2012, 16:16_________________________________________________Kolego czytaj ze zrozumieniem. Nikt tu nie pisze ze przy walnietym termostacie nie bedzie puszczal plynu na duzy obieg. Z reszta Ty tu najmadrzejszy na forum jestes wiec wiesz wszytko najlepiej :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroA4 0 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 mi pokazywał na klimatroniku 70, a jak jechałem to na liczniku było 60 czyli nic sie nie podnosiła wskazówka, tak samo od temp oleju wskazywała 60, wymieniłem termostat, i na liczniku pokazuje 90 i olej też... więc nie całkiem był popsuty termostat tak jak napisałeś, a i tak nie wskazywał temperatury licznik, a napisałeś że przy obecnych temperaturach powinien złapać 60stopni i co Ci pokaże na liczniku jak złapie te 60stopni jak tam jest od 60? nie rozumiem, 60 to i mi pokazywał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranyjulek 0 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jeszcze nie mam vaga, ale patrzyłem na klimatronicu kanał 1c, pisze .0 czyli nie ma błędów tak? Kanał 1c pokazuje tylko błędy klimatronica. Czujnik temp. płynu i oleju tylko sprawdzisz podpinając się pod VAGa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroA4 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Dzięki za odpowiedź. Tak też myślałem ale nie byłem pewny na 100%. Kupiłem termostat wahlera, jutro wymiana. No i temp oleju rzeczywiscie nie wskazuje też... po wymianie napisze co i jak. i jak wymieniłeś ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onion007 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Tak wymieniłem , mechanior mówił że stary był już uchylony i ciągle pewnie otwarty. Wymieniłem też płyn bo stary był jak błotko:/ ale jeszcze nie zdarzyłem przetestować czy temp i grzanie jest git bo warsztat mam pod nosem:P jutro jade w dłuższą trasę to napiszę co i jak. Dodam że jak wracałem z warsztatu to ciągle słyszałem bulgotanie przy przyspieszaniu, takie przelewanie się płynu, chyba coś słabo odpowietrzyli albo na zimnym silniku poprostu tak słychać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranyjulek 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Nie wiem jak to jest w AFNie, ale chyba układ powinien ci się odpowietrzyć sam, jak silnik się nagrzeje do nominalnej temp. pracy. Może dlatego słyszysz jakby się coś przelewało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łaszczu 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Jak układ nabierze temp. otworzy się termostat i nadal będzie bulgotać to na 90% masz przytkaną nagrzewnice. Będziesz musiał ja przepłukać. woda z ciśnieniem we wlot i wylot na przemian. jeśli nie pomoże to deska do zdjęcia Przesrana robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onion007 0 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Takie bulgotanie słyszałem raczej na zimnym silniku, a na rozrzganym to tylko przy gwałownym przyspieszaniu np. jade sobie dwójką powoli i butaa i wtedy bulgocze w okolicach deski rozdzielczej po stronie pasażera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Króciec, ktory laczy weze do nagrzewnicy ma otwor, ktory sluzy wlasnie do odpowietrzenia. Sprobuj dopowietrzyc jak nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się