Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDH] Jak dbać o ten silnik? I o całe auto?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie kupiłem A4 B6 z silnikiem BDH: http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6_bdh_sza...ego-t28376.0.html

Książka serwisowa (jej prawdziwość zostanie zweryfikowana przy okazji najbliższego przeglądu w ASO VW), wszystkie przeglądy wpisane, niestety LL. Auto ma przejechane ok. 147 tys. Według zapisu w książce przy 115 tys. został wymieniony rozrząd.

W tym tygodniu (w ASO VW) wymieniam olej na Motul 5w40 505.00, wszystkie filtry na Knechta (olej i filtry już kupione).

Oprócz standardowych zaleceń: nie gazować gdy zimny, lać dobre paliwo, nie zapowietrzać VP44, na co zwracać uwagę przy eksploatacji tego auta by odpłaciło się bezawaryjnym działaniem?

To ma być auto na kilka lat, którym będę woził swoją rodzinę.

Opublikowano

Szanowny Kolego , jest już taki temat na forum. Bardzo mocno opisany zresztą. :th:

Opublikowano

AndyN, na AKP dostales juz wyczerpujace info.

U nas mozesz poczytac: http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_diesla/b5_afb_jak_tu_zadbac_o_ten_silnik_25_v6-t21678.0.html

Poza tym po naszych rozmowach na GG powinienes juz to wszystko dawno wiedziec :>

******

Otwieram ponownie temat.

Auto bylo wczoraj na spocie, logi OK, ale silnik pracuje na jalowym odrobine nierowno (lekko telepie buda czasami) i slychac dziwnie "cykanie"...

Opublikowano

to ze nie równo to raczej dwumas na 99%

a to cykanie dochodzi z pompy tak nam sie bynajmniej wydawało

Opublikowano

A ja nie wiem... takie samo "cykanie" mial AVF u mnie w rodzinie i skonczylo sie na lozysku alternatora.

Opublikowano

boberek mowi o pompie paliwa. Wymiana dwumasa ze sprzeglem to chiba tez wyjmowanie skrzyni...

Opublikowano

Auto bylo wczoraj na spocie, logi OK, ale silnik pracuje na jalowym odrobine nierowno (lekko telepie buda czasami) i slychac dziwnie "cykanie"...

mam to samo

Opublikowano

boberek mowi o pompie paliwa. Wymiana dwumasa ze sprzeglem to chiba tez wyjmowanie skrzyni...

Chyba raczej o pompie WTRYSKOWEJ... ponoć często siadały w 2,5 :evil: a dokladnie nawalał moduł sterownika pompy. Wymiana pompy na nowa to koszt hmmm :shocked: jak komus to nawala to proponuje regeneracje pompy (odsylasz kurierem do firmy i nastepnego dnia dostajesz od nich pompę inną ale po regeneracji lub twoją naprawioną. Koszt takiej imprezki to okolo 2-3 kawałki bez robocizny wyjęcia i włożenia pompki... (choć właśnie znalazłem taką okazję: http://allegro.pl/item337199450_pompa_wtryskowa_vp30_vp44_naprawa_audi_opel.html )

Opublikowano

Chyba raczej o pompie WTRYSKOWEJ... ponoć często siadały w 2,5 :evil:

Tak, psia mac... to mialem na mysli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...