AndyN Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Właśnie kupiłem A4 B6 z silnikiem BDH: http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6_bdh_sza...ego-t28376.0.html Książka serwisowa (jej prawdziwość zostanie zweryfikowana przy okazji najbliższego przeglądu w ASO VW), wszystkie przeglądy wpisane, niestety LL. Auto ma przejechane ok. 147 tys. Według zapisu w książce przy 115 tys. został wymieniony rozrząd. W tym tygodniu (w ASO VW) wymieniam olej na Motul 5w40 505.00, wszystkie filtry na Knechta (olej i filtry już kupione). Oprócz standardowych zaleceń: nie gazować gdy zimny, lać dobre paliwo, nie zapowietrzać VP44, na co zwracać uwagę przy eksploatacji tego auta by odpłaciło się bezawaryjnym działaniem? To ma być auto na kilka lat, którym będę woził swoją rodzinę.
Gość Trzeniu Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Szanowny Kolego , jest już taki temat na forum. Bardzo mocno opisany zresztą. :th:
AndyN Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Opublikowano 24 Marca 2008 Szanowny Kolego , jest już taki temat na forum. Bardzo mocno opisany zresztą. :th: Ten niby: http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_diesla/10_przykazan_dla_diesla_ver_13-t5260.0.html Podałbyś link
Flyer Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 AndyN, na AKP dostales juz wyczerpujace info. U nas mozesz poczytac: http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_diesla/b5_afb_jak_tu_zadbac_o_ten_silnik_25_v6-t21678.0.html Poza tym po naszych rozmowach na GG powinienes juz to wszystko dawno wiedziec :> ****** Otwieram ponownie temat. Auto bylo wczoraj na spocie, logi OK, ale silnik pracuje na jalowym odrobine nierowno (lekko telepie buda czasami) i slychac dziwnie "cykanie"...
boberek Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 to ze nie równo to raczej dwumas na 99% a to cykanie dochodzi z pompy tak nam sie bynajmniej wydawało
Flyer Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 A ja nie wiem... takie samo "cykanie" mial AVF u mnie w rodzinie i skonczylo sie na lozysku alternatora.
audia4s4 Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Ale ty masz ten silnik mniej awaryjny bo symbol silnika zaczyna sie na ,,B''. Flyer kiedys pisał o tym, o ile dobrze pamietam
Flyer Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 boberek mowi o pompie paliwa. Wymiana dwumasa ze sprzeglem to chiba tez wyjmowanie skrzyni...
Gość Trzeniu Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Auto bylo wczoraj na spocie, logi OK, ale silnik pracuje na jalowym odrobine nierowno (lekko telepie buda czasami) i slychac dziwnie "cykanie"... mam to samo
PX333 Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 boberek mowi o pompie paliwa. Wymiana dwumasa ze sprzeglem to chiba tez wyjmowanie skrzyni... Chyba raczej o pompie WTRYSKOWEJ... ponoć często siadały w 2,5 a dokladnie nawalał moduł sterownika pompy. Wymiana pompy na nowa to koszt hmmm jak komus to nawala to proponuje regeneracje pompy (odsylasz kurierem do firmy i nastepnego dnia dostajesz od nich pompę inną ale po regeneracji lub twoją naprawioną. Koszt takiej imprezki to okolo 2-3 kawałki bez robocizny wyjęcia i włożenia pompki... (choć właśnie znalazłem taką okazję: http://allegro.pl/item337199450_pompa_wtryskowa_vp30_vp44_naprawa_audi_opel.html )
Flyer Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 Chyba raczej o pompie WTRYSKOWEJ... ponoć często siadały w 2,5 Tak, psia mac... to mialem na mysli.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się