Jump to content
IGNORED

Układ kontroli ciśnienia w oponach (RKA czyli TPMS)


wrclaguna

Recommended Posts

suuuper opis. niestety u mnie 1AS :(

czy mozna w takim razie dolozyc system numer 1 do takiego setupu ?

Nikt tego jeszcze nie robił :confused4: Pewnie tylko jest roznica w sterownikach ABS pomiedzy 1AT a 1AS

Szkoda ze nie masz 1AT wtedy jeszcze mozna wyrezac HILL HOLD ASSIST w recznym :)

Link to comment
Share on other sites

hill holdera moge sobie darowac, ale tyre pressure nie.

od tego zalezy bezpieczenstwo przy szybkiej jezdzie oraz trwalosc napedu quattro..

dlaczego to nie jest seryjne.. wrrr....

myslisz, ze roznica polega tylko na sterowniku? moze mozna by go zamienic na 1AT ?

znalazlem nastepujace info:

1AS won't work.

Known to work on ABS units:

Part No: 8K0 907 379 AH

Component: ESP8 quattro H04 0230

Part No: 8K0 907 379 S

Component: ESP8 quattro H04 0210

Part No: 8K0 907 379 R

Component: ESP8 front H04 0210

Part No: 8K0 907 379 AQ

Component: ESP8 front H03 0210

pytanie tylo, czy da sie taki modul zamienic .. :?:

z tekstu ponizej wynika, ze kodowanie pojdzie bez MMI...

The retrofit/enabling:

Enable the TPMS non-MMI (symphony/concert radio):

[56 - Radio]

[Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 8

Bit 6 - TPMS Settings active

Enable the 'connection' between ABS/ESP and the TPMS MMI menu item (the menu item get activated), by setting:

[03 - ABS Brakes]

[security Access - 16] (probably with login code: 61378)

[Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 1

Link to comment
Share on other sites

Trzeba poszukać gdzieś na Forach zagranicznych czy ktoś przekładał ABS :) Zobaczę pózniej schematy czy sa te same .

Jezeli chodzi o kodowanie co podałes dla Concerta/Sympfony to masz to samo info w pierwszym poście :wink4:

Kodowanie MMI Basic Concert/ Symphony

[56 - Radio]

[Coding 07] -> Long Coding Helper - Byte 8 Bit 6 zmiana z 0 na 1

[03 - ABS] -> [Access Security - 16] -> login 61378 Do It !

Pózniej

[Coding - 07] klikamy w [Long Helper Coding]

Ustawiamy Byte 1 Bit 3 z 0 na 1 lub odznaczamy [Tire Pressure Monitorig active]

Jeszcze pozostaje nam licznik :naughty:

[17 - Instruments]

[Coding - 07] -> Long Helper Kodowanie -> Byte 4 Bit 0 zmiana z 0 na 1

lub wybieramy Tire Pressure Monitoring (TPMS) active

Link to comment
Share on other sites

Gdzie siedzi abs unit?

Mowa o sterowniku przy pompie ABS :)

absx.png

Link to comment
Share on other sites

Numery Sterownikow ABS [1AT] quattro

- 8K0 614 517 BA

- 8K0 907 379 N

- 8K0 614 517 BG

- 8K0 907 379 S

- 8K0 614 517 BJ

- 8K0 907 379 S

- 8K0 614 517 CC

- 8K0 907 379 AD

- 8K0 614 517 CL

- 8K0 907 379 AH

- 8K0 614 517 DC

- 8K0 907 379

- 8K0 614 517 WE

- 8K0 907 379 BE

- 8K0 614 517 FN

- 8K0 907 379 CA

Numery Sterownikow ABS [1AT] Napęd na Przód

- 8K0 614 517 AT

- 8K0 907 379 M

- 8K0 614 517 BH

- 8K0 907 379 R

- 8K0 614 517 CB

- 8K0 907 379 AC

- 8K0 614 517 CK

- 8K0 907 379 AG

- 8K0 614 517 DM

- 8K0 907 379 AM

- 8K0 614 517 EB

- 8K0 907 379 BD

- 8K0 614 517 FM

- 8K0 907 379 BT

Link to comment
Share on other sites

gregski - tylko legal bo to trzeba kodować w ASO :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Gregski

Wymieniłeś już 1AS na 1AT?

ja mam też ten 1AS (ass) jak znajdziesz w jakiejś dobrej cenie daj znać :hi:

Link to comment
Share on other sites

Alvato, dzieki, ze mowisz.

Darecki, jeszcze nie, na wiosne zostawilem temat.. Szukajmy razem, nie musze od razu kupic. Jak cos bede widzial to dam znak.

Na razie musze w delegacje smignac i firma mi podstawila a4 2.0 tdi .. Oj zupelnie inne auto..

Link to comment
Share on other sites

hmm tak się zastanawiam czy trzeba wymienić pompę i sterownik czy sam sterownik o ile nie jest zespolony z pompką :mysli:

Sterownik jest przykręcony do pompy od spodu pompy, a na allegro sprzedają ja ze sterownikiem od 1000- 1500zł :wallbash:

http://www.audienthusiasts.com/VagComABS.html tu jest trochę też o tym ale po angielskiemu :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Agregat ABS jest zintegrowany razem ze sterownikiem :) Trzeba pamiętac tez jest to bardzo wrażliwy element na jakiekolwiek uderzenia .

Nie jestem pewny na 100% ale jezeli chodzi o Ochrone Komponentu w sterowniku to mam info ze potrzeba tylko LOGIN (kod wejsciowy) Security Access .

Pewnie jeszcze kwestia przuczenia VINU i kalibracji wszystkich czujnikow z wiazanych z ABS-em (chyba szesciu ) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

wrclaguna

ze potrzeba tylko LOGIN (kod wejsciowy) Security Access

A znamy go czy nie znamy ?? :mysli::naughty:

Link to comment
Share on other sites

:kox: Ciekawe jak z przyuczaniem VINu... :mysli:
Link to comment
Share on other sites

:kox: Ciekawe jak z przyuczaniem VINu... :mysli:

Jak pisałem wczesniej nie potwierdzone jest na 100% ze nie ma protection component :)

Trza looknąć w sterownik ABSu i sprawdzić kanały Adaptacyjne gdzie moze przucza sie VIN :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...