Jump to content
IGNORED

[B7 BPW] Mało ale daje rade:)


Recommended Posts

Poczynione

- Wywalone wałki

- wywalony dpf

- turbo brd

- 2 x IC

Oczywiście do tego program zrobiony i wszystko śmiga ;) autko kopci tylko na zimnym silniku ale na biało, a jak już jest ciepły to bez niczego :kox:

moc nie wyszła duża to z powodu PD ale będę coś kiedyś myślał i wtedy spokojnie magiczna 2 z przodu powinna być :gwizdanie:

zdjęcia co poczynione i w jaki sposób znajdziecie u mnie w wątku, zdjęcia wrzucę wieczorem

a4brdfapoff.jpg

Link to comment
Share on other sites

pewnie cos zaczelo sie juz odpychac...

wynik tak jak mowisz na te mody moglby byc lepszy,moze warto pomyslec o PD

Link to comment
Share on other sites

Dół moim zdaniem bardzo słaby. Przy 1800 masz raptem 200 parę niutonów. Pewnie coś z podciśnieniem...

Link to comment
Share on other sites

pewnie cos zaczelo sie juz odpychac...

wynik tak jak mowisz na te mody moglby byc lepszy,moze warto pomyslec o PD

narazie mi wystarcza zobaczymy co będzie później ;)

sprzedać stare kupić nowe i git :hi:

Dół moim zdaniem bardzo słaby. Przy 1800 masz raptem 200 parę niutonów. Pewnie coś z podciśnieniem...

hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej,

Link to comment
Share on other sites

Dół moim zdaniem bardzo słaby

tu nie ma czym wyprzedzic z dołu :gwizdanie:

hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej,

chyba 1/10 , ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max

Link to comment
Share on other sites

Dół moim zdaniem bardzo słaby

tu nie ma czym wyprzedzic z dołu :gwizdanie:

hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej,

chyba 1/10 , ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max

ale traf na taka co ma dobry dół :)

a co zrobić by był lepszy dół?

Link to comment
Share on other sites

Dół moim zdaniem bardzo słaby

tu nie ma czym wyprzedzic z dołu :gwizdanie:

hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej,

chyba 1/10 , ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max

ale traf na taka co ma dobry dół :)

a co zrobić by był lepszy dół?

spr podcisnienie
Link to comment
Share on other sites

hmm czyli mam rozumiec ze logi? które wartości?

Link to comment
Share on other sites

ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max

Na hamowni inercyjnej,czy obciążeniowej?

Link to comment
Share on other sites

ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max

Na hamowni inercyjnej,czy obciążeniowej?

w mr.motors
Link to comment
Share on other sites

Ile w końcu mocy wyszło u ciebie Magik? Doszedłeś ładu z tym brakiem mocy?

Sorry za OT.

Link to comment
Share on other sites

ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max

Na hamowni inercyjnej,czy obciążeniowej?

w mr.motors

dzieki Adwokacie (czyt. Piotr)

z moca nie doszedłem... jakos jedzie, a temat auta zszedł na 2 plan. moze kiedys wróci :hi:

Link to comment
Share on other sites

Kurcze takie mody poczyniłeś i tylko 180 wypluło u mnie na seryjnych gratach i z DPF-em wyszło 170PS jeśli byłoby to moje auto to jakbym już tyle wymienił dla podniesienia mocy to jeszcze bym te pompki doprowadził do ładu żeby osiągnąć zamierzony cel, ale już napewno teraz jeździ się już dużo lepiej :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Kurcze takie mody poczyniłeś i tylko 180 wypluło u mnie na seryjnych gratach i z DPF-em wyszło 170PS jeśli byłoby to moje auto to jakbym już tyle wymienił dla podniesienia mocy to jeszcze bym te pompki doprowadził do ładu żeby osiągnąć zamierzony cel, ale już napewno teraz jeździ się już dużo lepiej :wink4:

wiesz co nie wiedziałem że tyle wyjdzie powiem nawet ze byłem zawiedziony, no ale cóż 4 pd jest sałby więc nic nie powalczę

a co do dołu to będę działał :)

Link to comment
Share on other sites

Z podciśnieniem na pewno coś da się zrobić. Seria ma więcej przy 1800rpm. Nie tłumacz sobie, że ta turbina tak ma, bo ona tak nie ma, chyba że jest wadliwa...

Link to comment
Share on other sites

ja przy silniku awx mam wiele większy dół cos około 330NM więc tu faktycznie szukaj jakiejś przyczyny :mysli:

Link to comment
Share on other sites

nie mam chwilowo czasu ale jak tylko znajde to sie tym zajmę myślałem że mechanicy się tym zajeli już, ale powiem wam że daje rade autko teraz, a co powiecie o sprzęglę wytzyma to?

Link to comment
Share on other sites

ja przy silniku awx mam wiele większy dół cos około 330NM więc tu faktycznie szukaj jakiejś przyczyny :mysli:

bo masz turbo awx,ktore dol ma lepszy niz brd

sprzeglo wytrzyma duzo wiekszy Nm

Link to comment
Share on other sites

stwierdziłem że narazie tego nie ruszam, raz nie mam czasu dwa jestem zadowolony z jazdy, a czy to niesie za sobą jakieś konsekwencję?

jak bede wtryski zmieniał to wtedy to się załatwi

powiem wam że lipa jak cholera inne 2,0 maja normalne wtrsyki a mój od 1,9:/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...