czarny 1 Posted January 3, 2012 Share Posted January 3, 2012 Poczynione - Wywalone wałki - wywalony dpf - turbo brd - 2 x IC Oczywiście do tego program zrobiony i wszystko śmiga autko kopci tylko na zimnym silniku ale na biało, a jak już jest ciepły to bez niczego moc nie wyszła duża to z powodu PD ale będę coś kiedyś myślał i wtedy spokojnie magiczna 2 z przodu powinna być :gwizdanie: zdjęcia co poczynione i w jaki sposób znajdziecie u mnie w wątku, zdjęcia wrzucę wieczorem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek98igo 0 Posted January 3, 2012 Share Posted January 3, 2012 pewnie cos zaczelo sie juz odpychac... wynik tak jak mowisz na te mody moglby byc lepszy,moze warto pomyslec o PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejf 2 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Dół moim zdaniem bardzo słaby. Przy 1800 masz raptem 200 parę niutonów. Pewnie coś z podciśnieniem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarny 1 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 pewnie cos zaczelo sie juz odpychac... wynik tak jak mowisz na te mody moglby byc lepszy,moze warto pomyslec o PD narazie mi wystarcza zobaczymy co będzie później sprzedać stare kupić nowe i git Dół moim zdaniem bardzo słaby. Przy 1800 masz raptem 200 parę niutonów. Pewnie coś z podciśnieniem... hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej, Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAGIC87 7 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Dół moim zdaniem bardzo słaby tu nie ma czym wyprzedzic z dołu :gwizdanie: hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej, chyba 1/10 , ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarny 1 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 Dół moim zdaniem bardzo słaby tu nie ma czym wyprzedzic z dołu :gwizdanie: hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej, chyba 1/10 , ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max ale traf na taka co ma dobry dół a co zrobić by był lepszy dół? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek98igo 0 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Dół moim zdaniem bardzo słaby tu nie ma czym wyprzedzic z dołu :gwizdanie: hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej, chyba 1/10 , ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max ale traf na taka co ma dobry dół a co zrobić by był lepszy dół? spr podcisnienie Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarny 1 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 hmm czyli mam rozumiec ze logi? które wartości? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek98igo 0 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=137115.0;highlight=2+0+tdi+podcisnienie przeczytaj to Link to comment Share on other sites More sharing options...
sagon 0 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max Na hamowni inercyjnej,czy obciążeniowej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek98igo 0 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max Na hamowni inercyjnej,czy obciążeniowej? w mr.motors Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejf 2 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Ile w końcu mocy wyszło u ciebie Magik? Doszedłeś ładu z tym brakiem mocy? Sorry za OT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAGIC87 7 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego maxNa hamowni inercyjnej,czy obciążeniowej? w mr.motors dzieki Adwokacie (czyt. Piotr) z moca nie doszedłem... jakos jedzie, a temat auta zszedł na 2 plan. moze kiedys wróci Link to comment Share on other sites More sharing options...
sysek27 4 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Kurcze takie mody poczyniłeś i tylko 180 wypluło u mnie na seryjnych gratach i z DPF-em wyszło 170PS jeśli byłoby to moje auto to jakbym już tyle wymienił dla podniesienia mocy to jeszcze bym te pompki doprowadził do ładu żeby osiągnąć zamierzony cel, ale już napewno teraz jeździ się już dużo lepiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarny 1 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 Kurcze takie mody poczyniłeś i tylko 180 wypluło u mnie na seryjnych gratach i z DPF-em wyszło 170PS jeśli byłoby to moje auto to jakbym już tyle wymienił dla podniesienia mocy to jeszcze bym te pompki doprowadził do ładu żeby osiągnąć zamierzony cel, ale już napewno teraz jeździ się już dużo lepiej wiesz co nie wiedziałem że tyle wyjdzie powiem nawet ze byłem zawiedziony, no ale cóż 4 pd jest sałby więc nic nie powalczę a co do dołu to będę działał Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejf 2 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Z podciśnieniem na pewno coś da się zrobić. Seria ma więcej przy 1800rpm. Nie tłumacz sobie, że ta turbina tak ma, bo ona tak nie ma, chyba że jest wadliwa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur82 1 Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 ja przy silniku awx mam wiele większy dół cos około 330NM więc tu faktycznie szukaj jakiejś przyczyny Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarny 1 Posted January 6, 2012 Author Share Posted January 6, 2012 nie mam chwilowo czasu ale jak tylko znajde to sie tym zajmę myślałem że mechanicy się tym zajeli już, ale powiem wam że daje rade autko teraz, a co powiecie o sprzęglę wytzyma to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek98igo 0 Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 ja przy silniku awx mam wiele większy dół cos około 330NM więc tu faktycznie szukaj jakiejś przyczyny bo masz turbo awx,ktore dol ma lepszy niz brdsprzeglo wytrzyma duzo wiekszy Nm Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarny 1 Posted January 26, 2012 Author Share Posted January 26, 2012 stwierdziłem że narazie tego nie ruszam, raz nie mam czasu dwa jestem zadowolony z jazdy, a czy to niesie za sobą jakieś konsekwencję? jak bede wtryski zmieniał to wtedy to się załatwi powiem wam że lipa jak cholera inne 2,0 maja normalne wtrsyki a mój od 1,9:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now