czarny 1 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Poczynione - Wywalone wałki - wywalony dpf - turbo brd - 2 x IC Oczywiście do tego program zrobiony i wszystko śmiga autko kopci tylko na zimnym silniku ale na biało, a jak już jest ciepły to bez niczego moc nie wyszła duża to z powodu PD ale będę coś kiedyś myślał i wtedy spokojnie magiczna 2 z przodu powinna być :gwizdanie: zdjęcia co poczynione i w jaki sposób znajdziecie u mnie w wątku, zdjęcia wrzucę wieczorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 pewnie cos zaczelo sie juz odpychac... wynik tak jak mowisz na te mody moglby byc lepszy,moze warto pomyslec o PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Dół moim zdaniem bardzo słaby. Przy 1800 masz raptem 200 parę niutonów. Pewnie coś z podciśnieniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 pewnie cos zaczelo sie juz odpychac... wynik tak jak mowisz na te mody moglby byc lepszy,moze warto pomyslec o PD narazie mi wystarcza zobaczymy co będzie później sprzedać stare kupić nowe i git Dół moim zdaniem bardzo słaby. Przy 1800 masz raptem 200 parę niutonów. Pewnie coś z podciśnieniem... hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Dół moim zdaniem bardzo słaby tu nie ma czym wyprzedzic z dołu :gwizdanie: hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej, chyba 1/10 , ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Dół moim zdaniem bardzo słaby tu nie ma czym wyprzedzic z dołu :gwizdanie: hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej, chyba 1/10 , ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max ale traf na taka co ma dobry dół a co zrobić by był lepszy dół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Dół moim zdaniem bardzo słaby tu nie ma czym wyprzedzic z dołu :gwizdanie: hmm powiem ci że BRD ma tak od dołu słabo, jak bym miał caha było by o wiele lepiej, chyba 1/10 , ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max ale traf na taka co ma dobry dół a co zrobić by był lepszy dół? spr podcisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 hmm czyli mam rozumiec ze logi? które wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=137115.0;highlight=2+0+tdi+podcisnienie przeczytaj to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagon 0 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max Na hamowni inercyjnej,czy obciążeniowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego max Na hamowni inercyjnej,czy obciążeniowej? w mr.motors Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Ile w końcu mocy wyszło u ciebie Magik? Doszedłeś ładu z tym brakiem mocy? Sorry za OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 ja mam ponad 320 nm przy 1800 i jeszcze nie jest to jego maxNa hamowni inercyjnej,czy obciążeniowej? w mr.motors dzieki Adwokacie (czyt. Piotr) z moca nie doszedłem... jakos jedzie, a temat auta zszedł na 2 plan. moze kiedys wróci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sysek27 4 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Kurcze takie mody poczyniłeś i tylko 180 wypluło u mnie na seryjnych gratach i z DPF-em wyszło 170PS jeśli byłoby to moje auto to jakbym już tyle wymienił dla podniesienia mocy to jeszcze bym te pompki doprowadził do ładu żeby osiągnąć zamierzony cel, ale już napewno teraz jeździ się już dużo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Kurcze takie mody poczyniłeś i tylko 180 wypluło u mnie na seryjnych gratach i z DPF-em wyszło 170PS jeśli byłoby to moje auto to jakbym już tyle wymienił dla podniesienia mocy to jeszcze bym te pompki doprowadził do ładu żeby osiągnąć zamierzony cel, ale już napewno teraz jeździ się już dużo lepiej wiesz co nie wiedziałem że tyle wyjdzie powiem nawet ze byłem zawiedziony, no ale cóż 4 pd jest sałby więc nic nie powalczę a co do dołu to będę działał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Z podciśnieniem na pewno coś da się zrobić. Seria ma więcej przy 1800rpm. Nie tłumacz sobie, że ta turbina tak ma, bo ona tak nie ma, chyba że jest wadliwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 ja przy silniku awx mam wiele większy dół cos około 330NM więc tu faktycznie szukaj jakiejś przyczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 nie mam chwilowo czasu ale jak tylko znajde to sie tym zajmę myślałem że mechanicy się tym zajeli już, ale powiem wam że daje rade autko teraz, a co powiecie o sprzęglę wytzyma to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 ja przy silniku awx mam wiele większy dół cos około 330NM więc tu faktycznie szukaj jakiejś przyczyny bo masz turbo awx,ktore dol ma lepszy niz brdsprzeglo wytrzyma duzo wiekszy Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 stwierdziłem że narazie tego nie ruszam, raz nie mam czasu dwa jestem zadowolony z jazdy, a czy to niesie za sobą jakieś konsekwencję? jak bede wtryski zmieniał to wtedy to się załatwi powiem wam że lipa jak cholera inne 2,0 maja normalne wtrsyki a mój od 1,9:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się