trezor4 1 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Witam , w zeszlym roku wymienilem pasek wielorowkowy bo mi piszczal .... minal rok i znowu to samo sie pojawilo . Obecnie mam zalozonego BOSCHA ale chyba jakas podrobe kupilem w Focie bo na zewnetrznej stronie paska nie ma tego wzmocnienia z tkaniny i zadnych napisow..... Dzownilem do sklepu i na dzisiaj koles ma dostepny Gatesa za 40zl i SKF za 47zl , ktory wziac lepiej ? Wiem ze Conti najlepsze ale musze to dzisiaj zrobic ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodyy 1 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Gates i Conti to teraz ta sama półka wiec sie nie zastanawiaj i bierz Gatesa Link to comment Share on other sites More sharing options...
trezor4 1 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 skoro tak mowisz kiedys czytalem ze GATESY piszcza dlatego tak nie chetnie go chcialem .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marewel 3 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Wsadz dayco bo to najlepsze paski conti zdziadzial. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danu44 4 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Przejezdzilam dwie zmiany rozrzadu na paskach Gates i nigdy nie bylo z nimi zadnych problemow. Polecam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodyy 1 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Dayco wiesz co piszesz, weź do reki pasek np gatesa i dayco i zobaczysz różnice Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzik 22 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 to samo Panowie, spokojnie montować co Wam korzystniej wychodzi. ja w aso ostatnio najwięcej widzę dayco/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
danu44 4 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Dzwonilem do sklepu i na dzisiaj koles ma dostepny Gatesa za 40zl i SKF za 47zl , ktory wziac lepiej ? Wiem ze Conti najlepsze ale musze to dzisiaj zrobic ..... Kolega pisze ze ma do wyboru... Gates lub SKF..., wiec skad ta dyskusja o Dayco...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorsam 3 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 NIE GATES !!! Mogę wrzucić foto paska po 1000 km... Wygląda gorzej niż conti po 10000. Połakomiłem się bo mi kumpel taniej załatwił - nigdy więcej. Piszczy od nowości mimo że razem z paskiem wsadziłem nowy napinacz, nowe łożysko wiskozy, sprawdzony został alternator, pompa wspomagania i wody i wszystkie pracują bez oporów. Zresztą naprawdę wystarczyło na niego spojrzeć już po kilkudziesięciu km - guma z wierzchu się łuszczy, napisy starły się momentalnie, generalnie padlina. Aha pasek kupiony z intercars - nie wiem czy tam mają podróbki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
danu44 4 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 NIE GATES !!! To mowisz ze jednak SKF jest lepszy...? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=235495.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorsam 3 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Nie mówię że skf lepszy bo skf jeszcze nie używałem. Miałem contitech i teraz gates i conti lepszy od gates pod każdym względem choć u mnie też zaczął piszczeć ale nie po 20 km a po około 5000 km. Co do tematu który przytoczyłaś to tam jest po pierwsze nie pasek wielorowkowy a rozrządu i nie skf a dayco. Na dodatek tak na prawdę nikt nie jest w stanie potwierdzić jego przebiegu poza wpisem w książce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ispee 0 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Moim zdaniem sytuacje które miały u was miejsce to przypadki. Miałem gatesy w poprzednich autach i zawsze spisywały się znakomicie!!! Ostatnio wymieniłem napinacz wielorowka a wraz z nim pasek i niestety pasek kupiłem CONTI bo w intercarsie nie mieli innego od wymiany napinacza przejechałem z 300km i nie widać napisów wogole pasek wygląda jakby miał z 20 tys przejeżdżone. Poza tym czytałem kilka opisów na forum i ponoć to właśnie conti paski lubią piszczeć. Ale jak widać co przypadek to inna opinia ja jestem zwolennikiem GATES'a Ps. Kupować tylko z pełnych źródeł - czytałem kiedyś o podróbkach...!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASATO 2 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 w DE w ASO przy wymianie rozrządu i pasków klinowych zakładali Gates, nie wiem jak aktualnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorsam 3 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Może ja dostałem podróbę gates a ty conti? Stary conti po 10 tyś leży w garażu i mogę wrzucić foty - w porównaniu do obecnego gates to wygląda jak nówka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ispee 0 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Miałem 3 paski gates'a wcześniej -2 rozrządy w golfie 4 i napinacz. Dla mnie Gates jest mega i jego będę polecał. Jak mawiają ile osób tyle opinii. Walnij focha i kup pasek w ASO Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
trezor4 1 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 juz mam gatesa , ale okazalo sie ze napinacz mowi papa Link to comment Share on other sites More sharing options...
danu44 4 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 juz mam gatesa , ale okazalo sie ze napinacz mowi papa Swietnie ze masz pasek. Ale nie wymieniaj go bez rownoczesnej wymiany napinacza. Na forum jest pare watkow na temat wymiany napinacza. Jak wisko dobrze zejdzie to jestes wstanie sam to zrobic. Jak bedzie zapieczone... to pupa. Co do tematu który przytoczyłaś to tam jest po pierwsze nie pasek wielorowkowy a rozrządu i nie skf a dayco. Wiktor... sadzisz ze jak jestem blondynka to juz nie rozrozniam paska rozrzadu od wielorowkowego...? Oczywiscie ze rozrzadu i Dayco. Przytoczylam to tylko dlatego ze, nigdzie (na forum) nie ma paska wielorowkowego w takim stanie. Oraz ani Conti czy Gates, tylko wlasnie Dayco. Ale napewno wszystkie te trzy firmy nie sa zle. Ja osobiscie preferuje 1. Conti, 2. Gates, 3. Dayco. Oczywiscie to rzecz gustu, ale jak sie ma pecha to wiadomo... Ps. Kupować tylko z pewnych źródeł - czytałem kiedyś o podróbkach...!!! Jasne zgadzam sie z tym tylko pewne zrodla. Ale nie wiem czy wiesz ze teraz wiekszosc firm na swiecie a napewno z Europy prosi o wyprodukowanie cos dla siebie (paski, lozyska i jeszcze 100tys. innych rzeczy)... Skosnookich... :gwizdanie: Pozdrawiam Male OT. Kupilam dzis w aptece aspiryne C firmy Bayer... opakowanie Polskie, w srodku saszetki opisane po rosyjsku. Na opakowaniu pisze... Wytworca Bayer Niemcy (czyli glowny podmiot), Podmiot odpowiedzialny za produkcje... Bayer Bulgaria.... Oraz podmiot odpowiedzialny za import i przepakowanie... Polfa Lodz-Poland. I teraz bedzie juz tak ze wszystkim, z czesciami samochodowymi rowniez. Acha pan w aptece powiedzial ze innego Bayera nie ma i juz nie bedzie. No comment... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorsam 3 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 A ja nie wiem czy jesteś blondynką . Co do firm to ja już sam nie wiem co kupić, teraz przetestuję chyba boscha... Link to comment Share on other sites More sharing options...
danu44 4 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Co do firm to ja już sam nie wiem co kupić, teraz przetestuję chyba boscha... Hmm...? Boscha to chyba nikt nie zaklada... Ale testuj, a my bedziemy zbierali doswiadczenia... Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASATO 2 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 jak by ktoś chciał to kolega ma oryginalne zestawy rozrządu VW CCCO, lub jak kto woli Gates, Dayco, Conti, INA , ceny dobre http://www.skoda.krakow.pl/ dla przykładu ori AUDI rozrząd AFN: 460 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now