koyot831 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Witam. Audi A4 B5 2,4 v6 typ silnika AGA. Auto bylo delikatnie bite w przod , silnik nie odpalany 152 tys przebiegu, rozrzad 20 tys przed wypadkiem zmieniony. Auto dalem do mechanika, w celu poskladania przodu i wymiany paska rozrzadu poniewaz byl delikatnie naciety od wypadku. Mechanik zmienil pasek, ale auto nie chce zapalic (kreci bez problemu) Okazuje sie ze jakims cudem przeskoczyl łancuszek o jeden zab ktory łaczy wałki rorzadu. I teraz mam pytanie do Was , co moze byc przyczyna tego? ( pasek byl załozony poprawnie, przed i po zmianie) Czy moze mechanik cos sknocil? Prosze o odpowiedz i pomoc. Pozdrawiam Wszystkich
sajmon8526 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Moze napinacz łancucha niedomaga juz.Mało prawdopodone zeby łancuch mogł przeskoczyc bo nie ma takiego prawa.Ale wszystko jest mozliwe skoro przed dzwonem było ok.Na swoim przykładzie powiem ze w moim innym aucie znaczy vectrze A 1.6 kiedy 3 lata temu zaliczyłem poslizg i małego dzowna zima na szklance w krzaki to tez nie mogłem odpalic juz auta.Jak zaciagnałem je do domu to musiałem zapłon na nowo ustawic bo sie przestawł.Nie wiem jak to sie stało bo ja nie uderzyłem przodem tylko obrotem w skarpe i krzaki.Ale jakas siła idzie pewnie odsrodkowa i pewnie sie przestawiło weic moze u ciebie tez tak jest.Załozcie wszystko tak jak ma byc.Na znaki fabryczne i pewnie bedzie smigac.
kred Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 jak by ci lancuch przeskoczyl o 1 zabek to silnik by i tak odpalil. niech dokladnie sprawdzi pasek moze cos zle poskladał
koyot831 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 Pasek zalozony ok. Jeden walek przeskoczony o jeden zab, silnik kreci ale kompresja sie tam traci i temu nie odpala (tak twierdzi mechanik) Ja mysle zeby to ustawic tak jak ma byc i powinno byc ok, tylko pytanie czy zaworow nie skrzywiło ??? wydaje mi sie ze jak przeskoczylo o jeden zab to powinny byc ok, jak myslicie?[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 10:40_________________________________________________Zebadka na walku ssacym sie przekrecila i narobila dziadostwa... Kupie silnik 2,4 AGA w idealnym stanie
szymus_k Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Ja kupiłem audi 2.4 z przestawionym rozrządem-mechanik sknocił robotę poprzedniemu właścicielowi i pogięło zawory. Dałem do wyceny znajomemu zakładowi i nie opłacało sie tego robić. kupiłem cały silnik z osprzętem za 1000 zł, 2 dni roboty i jeździ jak nówka;) Po silnik zgłoś się do kolegi z tego wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=227514.0 chce za golasa 450 zł
paput Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Pasek zalozony ok. Jeden walek przeskoczony o jeden zab, silnik kreci ale kompresja sie tam traci i temu nie odpala (tak twierdzi mechanik) Ja mysle zeby to ustawic tak jak ma byc i powinno byc ok, tylko pytanie czy zaworow nie skrzywiło ??? wydaje mi sie ze jak przeskoczylo o jeden zab to powinny byc ok, jak myslicie?[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 10:40_________________________________________________Zebadka na walku ssacym sie przekrecila i narobila dziadostwa... Kupie silnik 2,4 AGA w idealnym stanie sa często takie silniki na forum, po 400 zł goły słupek...
koyot831 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zmienilem mechanika i robie jednak glowice. Mechanik twierdzi ze nie jest to silnik 2,4 a 2,8 po czym to poznac???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się