master2099 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Witam wyskoczył mi na Vagu taki błąd może to wina sterownika na komputerze ktoś może miał coś podobnego lub się orientuje co to może być i czy to może być przyczyna wpadania w tryb awaryjny? Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No: 028 906 021 GN Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1437 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 VCID: 61C2A7DA8713BC14 1 Fault Found 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent Readiness: N/A
vauxhall95 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 sprawdz wezyk w ecu czy nie jest rozwalony i nie zalewa ecu.
cocoo24 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 i przy okazji wyczyść ten wężyk od ecu bo może byc od oleju
mrozek1810 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 mi wpadla tez w tryb awaryjny, a od pewnego czasu nawe turbina mi sie właczal dopero przy 3 tys.obr. i tak z gupoty jak moj kolega czyscił sobie przeplywke w golfie, to przy okazji sobie tez wyczyscilem była mocno zasyfiona, po zalozeniu jej spowrotem jak sie przejechalem samochochodem samochod nie do poznania całkiem inna dynamika jazdy i najwaznejsze ze przestal wchodzic w tryb awaryjny i turbo normalnie pracuj szczerze mowiac bylem w szoku , bo juz sie przejmowalem ze to bedzie droga naprawa, a tu przez zasyfiona przeplywke sie okazalo , nie spodziewałem sie tego.
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam wyskoczył mi na Vagu taki błąd może to wina sterownika na komputerze ktoś może miał coś podobnego lub się orientuje co to może być i czy to może być przyczyna wpadania w tryb awaryjny? Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No: 028 906 021 GN Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1437 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 VCID: 61C2A7DA8713BC14 1 Fault Found 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent Readiness: N/A tak moze byc to przyczyna ...
hollandplus Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Dzis po standardowej wymianie wszystkich filtrów i oleju po przejechaniu 10 km autko wpadło w tryb awaryjny - turbina wyłaczona maxymalna prędkość do osiągnięcia to 100 km/h. Troszke mnie to zmartwilo. Czy mechanik coś zle poskładał??????
dante0018 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Dzis po standardowej wymianie wszystkich filtrów i oleju po przejechaniu 10 km autko wpadło w tryb awaryjny - turbina wyłaczona maxymalna prędkość do osiągnięcia to 100 km/h. Troszke mnie to zmartwilo. Czy mechanik coś zle poskładał?????? zbieg okolicznosci pewnie. Chyba ze cos uszkodzil... to zalezy jak wpada w tryb awaryjny jeszcze...
samekgsx550 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Przy wymianie filtra mogły jakieś paprochy się przedostać do turba.
dante0018 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Przy wymianie filtra mogły jakieś paprochy się przedostać do turba. I co by zrobiły?
rafikk01 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 podejrzewam ze standardowa przyczyna a mianowicie geometria w turbo do wyczyszczenia :)
michal-oracz Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Albo mechanik jak coś wymieniał uszkodził przewody od ciśnienia i to tez moze byc efekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się