Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Spadajaca moc wpadanie w tryb awaryjny


master2099

Recommended Posts

Witam wyskoczył mi na Vagu taki błąd może to wina sterownika na komputerze ktoś może miał coś podobnego lub się orientuje co to może być i czy to może być przyczyna wpadania w tryb awaryjny?

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 028 906 021 GN

Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1437

Coding: 00002

Shop #: WSC 06435

VCID: 61C2A7DA8713BC14

1 Fault Found

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

Readiness: N/A

Link to comment
Share on other sites

sprawdz wezyk w ecu czy nie jest rozwalony i nie zalewa ecu.

Link to comment
Share on other sites

i przy okazji wyczyść ten wężyk od ecu bo może byc od oleju

Link to comment
Share on other sites

mi wpadla tez w tryb awaryjny, a od pewnego czasu nawe turbina mi sie właczal dopero przy 3 tys.obr.

i tak z gupoty jak moj kolega czyscił sobie przeplywke w golfie, to przy okazji sobie tez wyczyscilem była mocno zasyfiona, po zalozeniu jej spowrotem jak sie przejechalem samochochodem samochod nie do poznania całkiem inna dynamika jazdy i najwaznejsze ze przestal wchodzic w tryb awaryjny i turbo normalnie pracuj :) szczerze mowiac bylem w szoku , bo juz sie przejmowalem ze to bedzie droga naprawa, a tu przez zasyfiona przeplywke sie okazalo , nie spodziewałem sie tego.

Link to comment
Share on other sites

Witam wyskoczył mi na Vagu taki błąd może to wina sterownika na komputerze ktoś może miał coś podobnego lub się orientuje co to może być i czy to może być przyczyna wpadania w tryb awaryjny?

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 028 906 021 GN

Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1437

Coding: 00002

Shop #: WSC 06435

VCID: 61C2A7DA8713BC14

1 Fault Found

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

Readiness: N/A

tak moze byc to przyczyna ...

Link to comment
Share on other sites

Dzis po standardowej wymianie wszystkich filtrów i oleju po przejechaniu 10 km autko wpadło w tryb awaryjny - turbina wyłaczona maxymalna prędkość do osiągnięcia to 100 km/h. Troszke mnie to zmartwilo. Czy mechanik coś zle poskładał??????

Link to comment
Share on other sites

Dzis po standardowej wymianie wszystkich filtrów i oleju po przejechaniu 10 km autko wpadło w tryb awaryjny - turbina wyłaczona maxymalna prędkość do osiągnięcia to 100 km/h. Troszke mnie to zmartwilo. Czy mechanik coś zle poskładał??????

zbieg okolicznosci pewnie. Chyba ze cos uszkodzil...

to zalezy jak wpada w tryb awaryjny jeszcze...

Link to comment
Share on other sites

Przy wymianie filtra mogły jakieś paprochy się przedostać do turba.

Link to comment
Share on other sites

Przy wymianie filtra mogły jakieś paprochy się przedostać do turba.

I co by zrobiły?

Link to comment
Share on other sites

podejrzewam ze standardowa przyczyna :) a mianowicie geometria w turbo do wyczyszczenia :):)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...