I r o Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 http://lmgtfy.com/?q=kalkulator+opon
przemo2.4 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 więc jeśli koła z przodu mają 8J a z tyłu 8,5 i załozysz 4 takie same opony, będziesz miał problemy z Q jakos z ta czescia sie nie zgodze ,a przykladem niech bedzie (co prawda to nie oooo q) bmw x5 w ktorych sa montowane felgi 19" przod 255/45 a tyl 285/40 i jakos 4x4 daje rade
mati921 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 więc jeśli koła z przodu mają 8J a z tyłu 8,5 i załozysz 4 takie same opony, będziesz miał problemy z Q jakos z ta czescia sie nie zgodze ,a przykladem niech bedzie (co prawda to nie oooo q) bmw x5 w ktorych sa montowane felgi 19" przod 255/45 a tyl 285/40 i jakos 4x4 daje rade Może kolego masz racje ale napędów 4x4 są różne konfiguracje, są dołączane przy poślizgu osi głównej automatycznie, są załączane manualnie i są też takie które są na stałe. Wszystko zależy od producenta i konfiguracji. Pozostaje więc koledze słuchać kogoś kto wie to z autopsji albo ryzykować.
MikeWawa Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 ale dobierać je w ten sposób żeby średnica była taka sama .... Nigdy nie da się dobrać idealnie dwóch rożnych szerokości opon.
Flyer Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 moze tak w temacie zaczelyby sie wypowiadac osoby, ktore maja Q i zakladaly rozne kola przod/tyl. to ze wyczytaliscie, ze amerykanie jezdza na roznych felgach przod/tyl, to nie znaczy, ze nie maja problemow z napedem, bo niektorzy nawet pewnie o tym nie wiedza. ja od momentu jak przejezdzilem caly sezon na roznym odsadzeniu kol (z tylu mniejsze ET o 2mm na strone - niby nic, ale...) - czuje, ze dyfer sie mocniej spina i przy kazdym skrecaniu/jezdzie po rondzie to ewidentnie czuc, kola "przeskakuja" itd. jak zalozycie felgi/opony o innej szerokosci, to dyfer bedzie sie jeszcze mocniej spinal.
Kowi87 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 tak odpisał amerykaniec jezdżący na róznych szerokosciach I did the calculations on a tire size and stretch calculator. it came up to be 1.5%, and as I've heard, it's safe to run as long as you're below 3% difference its the tires that matter. as long as the tire heights are within a certain percentage you will be fine.
A-rek Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 ja od momentu jak przejezdzilem caly sezon na roznym odsadzeniu kol (z tylu mniejsze ET o 2mm na strone - niby nic, ale...) - czuje, ze dyfer sie mocniej spina gdybyś napisał 2 cm to może bym uwierzył ale z tymi dwoma milimetrami trochę przesadziłeś
Michał Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 tak odpisał amerykaniec jezdżący na róznych szerokosciach I did the calculations on a tire size and stretch calculator. it came up to be 1.5%, and as I've heard, it's safe to run as long as you're below 3% difference its the tires that matter. as long as the tire heights are within a certain percentage you will be fine. dodajmy jeszcze parametry jego kół 17x9 et 20, 17x10.5 et24 205/45, 215/45
drdres Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 No faktycznie lepiej by było gdyby wypowiedział sie ktoś kto ma/miał taką sytuację u siebie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się