wacek87 0 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 pacjent A4 1.9 TDI AWX: - nowe turbo BRD (dzisiaj założone) - FMIC (własna robota według instruktaży z działu Zrób to sam) - katalizator wycięty - EGR zaślepiony cel: okolice 190 KM i 400 Nm problem: FMIC zrobiłem może nie do końca profesjonalnie ponieważ użyłem rur aluminiowych bez zgrubienia na końcach i tu pojawia się problem czy jeśli teraz przyjdzie do układu większe doładowanie koło 1,5 czy nie pozrzuca kolanek silikonowych z tych rur??? Jedyne co mogę dodać to starałem się zrobić ten intercooler jak najsolidniej nie dbając zbytnio o estetykę wizualna najważniejsza była trwałość i szczelność, rury porządnie zmatowałem papierem ściernym, rury wkładałem w silikon co najmniej 10 cm i na każdym złączeniu dawałem po 2 opaski ślimakowe z nierdzewki w odstępach około 5 cm. Czy coś się może z tym dziać po programie czy lepiej zmieniać rury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worf 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 szkoda ze po zmatowieniu nie przesmarowales koncowek rur jakims klejem albo sylikonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 powinno być wszystko ok, jeżeli po programie zacznie puszczeć to najwyżej poprawisz. z czego masz fmic? zmiescił sie pod belkę czy trzeba było ciąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Ściagaj to i rób zgrubienia na końcach grzie masz sylikony :gwizdanie: bo sciagnie na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 bez przesady powinno sie trzymać bez problemu jeśli opaski są ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 bez przesady powinno sie trzymać bez problemu jeśli opaski są ok oczywiscie, przykłądem wątek Michał_s87 z wykresami sam u siebie wyjechałem na doładowaniu 1,55 pare upalań i czarna zasłona, robi sie raz a porządnie by wiecej nie poprawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 ja mam 1.65 bara i trzyma bez problemu.. nigdy nie spadły. a rurki sa proste wiec nie wiem jak wam to spada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worf 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 jak jest dobrze zmatowione i dobre opaski to nie sciagnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 dajcie troche czasu a opaski tylko GBS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 tak jak mówi Kowi - przy seryjnym ciśnieniu było ok, wszystko trzymało, ale w czasie strojenia przy ponad 1,6 bara ściągnęło mi jeden wąż wolałem już nie ryzykować i dałem do obspawania wszystkie krawędzie, takie strzały to rychła śmierć dla turbiny... oczywiście nie ma reguły i być może u Ciebie będzie ok, zresztą jak człowiek popatrzy na seryjne opaski to aż dziw bierze że to trzyma ciśnienie po sofcie w AWX ja dla pewności poszedłem trochę grubiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek87 0 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Dzięki wszystkim za odpowiedzi jednak poprawiłem moją robotę, rozebrałem wszystko dałem naspawać zgrubienie na końcówkach kolega przetoczył mi to zgrubienie na tokarce i w efekcie mam takie rurki jak kolega michal_s87 i mogę teraz spokojnie jechać na softowanie przy okazji tego tematu chciałbym jeszcze zapytać którą firmę wybrać Dynosoft z Krakowa czy może Ecu Project lub Jetronik z Wrocławia wszędzie mam około 100 km więc odległość nie jest decydująca tylko fachowość i doświadczenie warsztatów i tu mam problem z wyborem, wszystkie z tych trzech firm mają pozytywne komentarze i wyglądają bardzo fachowo, tylko która z nich będzie najlepsza??? Chętnie wybrał bym się do Mr Motors ale tu niestety odległość przeszło 300 km stawia dla mnie granice nie do przekroczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Ja bym chyba wybrał sie do ecu-project, uzasadnic nie potrafie ale 3 firmy są godne uwagi i nie wypuszczą Cie z badziewiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się