grelo1 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Nie szarpie? Opisz czy na zimnym, czy rozgrzanym, podaj więcej detali i co już udało ci się sprawdzić. Z kapelusza wróżyć się nie da.
przemek4net Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 powtorze wrozka albo zaczynasz od logow, ktore dadza wskazowki co dalej.... .... odczytanie kodow bledow to nie logi. kody bledow odczytujcie wersja angielska i tak 1:1 zamieszczajcie opis Logi, logi, log - wyczytalem z opisu ze cos metalicznie stuka, silnik nie chodzi rowno - trzeba widziec czy silnik rowno trzyma obroty, czy korekcje nie sa jakies mega po byku, czy dawka paliwa albo kat wtrysku nie plywa.
Robertos Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Witam panowie,mój problem jest trochę inny-przy prędkości 30-45 kilometrów trzęsie mi całym samochodem i tylko przy tej prędkości.Wymieniłem już dwumasę,przerobiłem pompę oleju,nawet rozrząd wymieniłem choć nie musiałem.Wydałem juz ponad 5 tyś jak widać na marne..Cholera może to półośka? Dziękuję za pomoc.
rafa4 Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Panowie ja w końcu wymieniłem dwumas oraz sprzęgło i rzeczywiście to było przyczyną trzęsiawki w aucie oraz szarpania przy ruszaniu. Za komplet wraz z montażem ponad 2500 zł. Przejechałem po wymianie około 20 tys, pół roku jazdy i znów trzęsie autem. Teraz już nie mam pojęcia czy to znów dwumas, sprzęgło? Czy gdzieś indziej jest przyczyna. Błędów na Vag oczywiście brak. Wydaje mi się jednak, iż objawy są trochę inne. Trzęsie dość mocno jak wciskam pedał gazu. Na jałowym niemal nieodczuwalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się