Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Logi do analizy :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pacjent: A4 B5 Sedan 96'

Problem: Turbo dziura

Błędy:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Logi :

000- http://imageshack.us/photo/my-images/171/000normal.png/

000 BS - http://imageshack.us/photo/my-images/851/000bs.png/

000 Dynamic - http://imageshack.us/photo/my-images/254/000dyn.png/

001- http://vw-passat.pl/vaglog/4320

001 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4321

003 - http://vw-passat.pl/vaglog/4323

003 BS - http://vw-passat.pl/vaglog/4322

003 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4324 - nie wiem czy dobry bo mam 2 :)

004 - http://vw-passat.pl/vaglog/4327

004 BS - http://vw-passat.pl/vaglog/4325

004 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4326

007 - http://vw-passat.pl/vaglog/4328

008 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4329

010 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4330

011 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4331

011 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4332 - tak dla pewnosci

013 - http://vw-passat.pl/vaglog/4333

014 - http://vw-passat.pl/vaglog/4334

Jak coś źle to pisać ale mówię że 2 raz dopiero logi robię :P

Opublikowano

wlasnie juz tak raz mialem wczesniej z Duchem czyscilem to nie byly brudne tylko jakby kierownice sie zaciely podpilowalismy je zdeka papierem sciernym i ok bylo :P

Opublikowano

no ale ponad rok chodzilo i to nawet lepiej :) poczekam jeszcze co vuxhall i przemik maja do powiedzenia :P

Opublikowano

Jeżeli autko dobrze pali z rana do kąt wtrysku zostaw w spokoju.Najpierw wymocz łopatki w nafcie a potem papier ścierny a drobnej granulacji (wodny)

ja też już mam rok spokój po czyszczeniu

Opublikowano

up up

Opublikowano

no tak

-kąt wtrysku można by podciągnąć do 48st

-co do przeładowywania, faktycznie jak nie zacinają się łopatki to sprawdzić map sensor (czujnik ciśnienia doładowania).

a łopatki turbiny sprawdz czy się dobrze poruszają na teście elementów wykonawczych.

Opublikowano

piters nic nie czaje gdzie przemik albo vuxhall ;p

Opublikowano

Turbo sie zacina dlatego blad 575 jak wejdzie w awaryjny

519-to blad mapsensora jak turbo laduje poza skale map sensora,wtedy jest efekt ze auto idzie na sekunde staje i dalej idzie,albo sie wlaczy awaryjny,w zaleznosci od zapieczenia.Generalnie sprobuj pojezdzic dynamicznie,a jak tak bedzie trzeba turbo wyrywac znow.

Opublikowano

czyli vtg sie zacina a reszta jest ok ?[br]Dopisany: 17 Styczeń 2012, 09:32_________________________________________________halo?:P

Opublikowano

Sprezarka jest zawalona sadzą.

Bład czujnika moze sie pojawiac gdyz cisnienie wywala sie po za jego zakres i ECU interpretuje to jako bład.

Opublikowano

czyli czyscic?

Opublikowano

Sprezarka jest zawalona sadzą.

w swojej czarnej kuli to zobaczyłeś? tyle czasu ciupać takie logi i ciągle klepać jedno i to samo...w połowie przypadków blednie, vgt jak się przycina to wali 2570mbar i trzyma przynajmniej 200obr, tu jest chwilowy pik, banalny sposób, zdejmij zawleczkę na końcu sztangi, odkręć całkiem gruszkę od wspornika, wyjmij, złap palcem trzonek wychodzący z turbiny, ma chodzić luźno góra dół bez zacięć, jak coś wadzi turbo do czyszczenia a jak nic to rozejrzyj się za drugą gruszką na podmianę i zrób loga 011

Opublikowano

log 11 2 razy wrzucilem w sobote zrobie jak mowisz ciechciach

Opublikowano

vgt jak się przycina to wali 2570mbar i trzyma przynajmniej 200obr

Dawno juz takich dyrdymałow nie czytałem na tym forum.... :)... teorie rodem z piaskownicy... ale zrob tak jak pisze Damian... on wie co mowi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...