SkOs 1 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Witam Pacjent: A4 B5 Sedan 96' Problem: Turbo dziura Błędy: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Logi : 000- http://imageshack.us/photo/my-images/171/000normal.png/ 000 BS - http://imageshack.us/photo/my-images/851/000bs.png/ 000 Dynamic - http://imageshack.us/photo/my-images/254/000dyn.png/ 001- http://vw-passat.pl/vaglog/4320 001 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4321 003 - http://vw-passat.pl/vaglog/4323 003 BS - http://vw-passat.pl/vaglog/4322 003 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4324 - nie wiem czy dobry bo mam 2 004 - http://vw-passat.pl/vaglog/4327 004 BS - http://vw-passat.pl/vaglog/4325 004 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4326 007 - http://vw-passat.pl/vaglog/4328 008 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4329 010 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4330 011 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4331 011 Dynamic - http://vw-passat.pl/vaglog/4332 - tak dla pewnosci 013 - http://vw-passat.pl/vaglog/4333 014 - http://vw-passat.pl/vaglog/4334 Jak coś źle to pisać ale mówię że 2 raz dopiero logi robię Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkOs 1 Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 wlasnie juz tak raz mialem wczesniej z Duchem czyscilem to nie byly brudne tylko jakby kierownice sie zaciely podpilowalismy je zdeka papierem sciernym i ok bylo Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkOs 1 Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 no ale ponad rok chodzilo i to nawet lepiej poczekam jeszcze co vuxhall i przemik maja do powiedzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Jeżeli autko dobrze pali z rana do kąt wtrysku zostaw w spokoju.Najpierw wymocz łopatki w nafcie a potem papier ścierny a drobnej granulacji (wodny) ja też już mam rok spokój po czyszczeniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkOs 1 Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 up up Link to comment Share on other sites More sharing options...
piters33 0 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 no tak -kąt wtrysku można by podciągnąć do 48st -co do przeładowywania, faktycznie jak nie zacinają się łopatki to sprawdzić map sensor (czujnik ciśnienia doładowania). a łopatki turbiny sprawdz czy się dobrze poruszają na teście elementów wykonawczych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkOs 1 Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 piters nic nie czaje gdzie przemik albo vuxhall ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Turbo sie zacina dlatego blad 575 jak wejdzie w awaryjny 519-to blad mapsensora jak turbo laduje poza skale map sensora,wtedy jest efekt ze auto idzie na sekunde staje i dalej idzie,albo sie wlaczy awaryjny,w zaleznosci od zapieczenia.Generalnie sprobuj pojezdzic dynamicznie,a jak tak bedzie trzeba turbo wyrywac znow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkOs 1 Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 czyli vtg sie zacina a reszta jest ok ?[br]Dopisany: 17 Styczeń 2012, 09:32_________________________________________________halo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Sprezarka jest zawalona sadzą. Bład czujnika moze sie pojawiac gdyz cisnienie wywala sie po za jego zakres i ECU interpretuje to jako bład. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkOs 1 Posted January 18, 2012 Author Share Posted January 18, 2012 czyli czyscic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Sprezarka jest zawalona sadzą. w swojej czarnej kuli to zobaczyłeś? tyle czasu ciupać takie logi i ciągle klepać jedno i to samo...w połowie przypadków blednie, vgt jak się przycina to wali 2570mbar i trzyma przynajmniej 200obr, tu jest chwilowy pik, banalny sposób, zdejmij zawleczkę na końcu sztangi, odkręć całkiem gruszkę od wspornika, wyjmij, złap palcem trzonek wychodzący z turbiny, ma chodzić luźno góra dół bez zacięć, jak coś wadzi turbo do czyszczenia a jak nic to rozejrzyj się za drugą gruszką na podmianę i zrób loga 011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
biker110 0 Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 posluchaj ciahciah-a on wie o czym mowi Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkOs 1 Posted January 20, 2012 Author Share Posted January 20, 2012 log 11 2 razy wrzucilem w sobote zrobie jak mowisz ciechciach Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 vgt jak się przycina to wali 2570mbar i trzyma przynajmniej 200obr Dawno juz takich dyrdymałow nie czytałem na tym forum.... ... teorie rodem z piaskownicy... ale zrob tak jak pisze Damian... on wie co mowi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now