Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Analiza logów audi


liber101

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam ogromna prosbe do specow od analizy logow dynamicznych. Jakis czas temu zglaszalem problem z moim autem A4 1.9TDI 131 KM 2001r. Chodzi o zamulanie auta i przechodzenie w tryb serwisowy. Dzieje sie to obecnie nagminnie i praktycznie codziennie, auto nie pojedzie wiecej jak 120-130 km. Z tym problemem zmagam sie juz ponad rok czasem czesciej czasem rzadziej - nieregularnie.

W aucie wymienilem juz praktycznie wszystko zwiazanego z turbina i podzespolami.

- 2 x przeplywomierz

EGR, N75, turbina sprawdzona , doloty poczyszczone , sprawdzone wezyki.

Dzis dostalem logi dynamiczne i wstepnie mechanikowi nie podoba sie dzialanie turbo co mnie zdziwilo gdyz turbo bylo sprawdzane miesaic temu, oraz wtryski.

Bardzo prosze o analize i sugestie.

Niestety dotychczas mechanicy korzystali z Gutmana i nikt nie potrafil zgrac logow.

plik logow

http://www.speedyshare.com/file/hQMNm/cancomm-log.rar

dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak chcesz dokładnej analizy to kazdy log osobno nie razem i podziel logi i podpisz które statyczne które dynamiczne a które BS i podaj numer w diagnostyce wag masz logi które trzeba zrobić. Logi statyczne i BS robisz na postoju ok 10-15s a dynamiczne na 3 biegu od 1500-4200obr gaz 100% w podłodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niczego się nie można doczytać z tych logów :thumbdown:

Witaj liber101 :)

Rozumiem ze masz problem z autem wiec moze dlatego jestes w stresie...

Ale jesli chcesz zeby koledzy Tobie pomogli musisz przynajmniej narazie tu na forum swoj watek jakos ogarnac. Bo jak nie, to mod... :cool1: poszle go szybko do kosza.

W temacie podaj o jakie auto chodzi. Jesli nie wiesz o co chodzi to rzuc okiem jak inne wati wygladaja.

Oraz zrob fajnie logi... np. zobacz jak tu kolega to wkleil...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=239440.0

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , no jesli faktycznie tak post przeszkadza spoko mozna go usunac. Ja mechanikiem nie jestem - wrzucilem te logi co mi podali. Sam sie dziwie ze to dla niektorych mechanikow az tak skomplikowane wyzwanie by zgrac logi dynamiczne co wiecej niektorzy w ogole o tym nie slyszeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego liber101, to dlaczego piszesz w opisie ze miejsce pobytu Warszawa...? :cool1:

Koledzy chca ci pomóc a Ty wprowadzasz ich w blada.

Po pierwsze popraw opis, a po drugie poszukaj kogos z VAG-iem z Twoich okolic.

Oczywiscie nie warsztat samochodowy, bo oni nie maja o tym pojecia. Sama to przezylam w ubieglym roku.

Jesli masz laptopa to kup sobie interfejs za 30 zl i sam to zrobisz bez problemu.

Jesli nie to zajrzyj na tego linka, mysle ze znajdziesz tu kogos kto prefekcyjnie zrobi ci logi.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=93.0

Pozdrawiam :)

no jesli faktycznie tak post przeszkadza spoko mozna go usunac.

Twoj post nikomu nie przeszkadza... ale forum ma swoj regulamin i uzytkownik powinien sie do niego stosowac.

Jak otworzysz swoj watek... to na gorze z lewej strony masz cos takiego.... Prefix:

To nalezy wypelnic, i juz bedzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochodze z Warszawy i tak zostalo, poprawilem.

Mam nowe logi - innych juz nie zalatwie - moze te sa lepsze

Zapomnialem dodac jeszcze jedna informacje. W momencie zakupu auta jakies 3 lata temu przy pelnym baku mialem na wskazniku ok 1200km do przejechania - obecnie mam 950. Pytanie skad nagle o 250 mniej? Czy az tak drastycznie spalanie wzroslo?

GRUPA 01-03_BS_STATYCZNE http://vaglog.rtnet.pl/liber_m_69242.html

GRUPA 01-04_BS_STATYCZNE http://vaglog.rtnet.pl/liber_m_69243.html

GRUPA 01-04-03_STATYCZNE http://vaglog.rtnet.pl/liber_m_69244.html

GRUPA 01-005-008-010_BS http://vaglog.rtnet.pl/liber_m_69245.html

GRUPA 01-11_BS http://vaglog.rtnet.pl/liber_m_69246.html

GRUPA 01-020-011-013_BS http://vaglog.rtnet.pl/liber_m_69247.html

GRUPA 01-03_DYNAMICZNE http://vaglog.rtnet.pl/liber_m_69248.html

GRUPA 01-04_DYNAMICZNE http://vaglog.rtnet.pl/liber_m_69249.html

LOG-ERROR http://vaglog.rtnet.pl/liber_m_69250.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi wykonane fatalnie i nie przyjmuje do wiadomosci ... "innych juz nie bedzie".

Na początek sprawdz uklad podcisnienia bo lezy na obie łopatki.

Jesli nie znajdziesz nikogo do pomocy z logami... zapraszam na PW... ale dopiero po niedzieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli dobrze rozumiem uklad podcisnienia - chodzi o N75 - jest nowe Boscha.

Jak juz wyzej pisalem mam wymieniony przeplywomierz i to nie pierwszy raz. Nowy EGR , trzeci juz N75. Poczyszczony caly uklad i sprawdzone wezyki.

W grudniu sprawdzana turbina w zakladzie, ktory wykonuje regeneracje ( ale jak to sprawdzaja nie wiem niestety - czy na oko czy jak). Ja juz mam dosyc jezdzenia po mechanikach bo auto jest warte 20k a wydalem na te przeglady i przypuszczenia , wymiany itp ok 4 tys. Wiec prosze sie nie dziwic ze czlowiek moze byc wkurzony. Z taka usterka tez auta nie sprzedam bo nie chce klopotow.

Pytanie co do logow? Prosze sprecyzowac co z nimi jest nie tak? Sa wykonana tak jak napisal poprzednik statyczne i dynamiczne przy pelnym gazie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ podciśnienia to nie tylko N75, to wszystkie wężyki. Sprawdź je dokładnie, zaczynając od pompy podciśnienia. Wygląda, jakby podciśnienie uciekało gdzieś bokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje.

Czy taka nieszczelnosc tez moze miec wplyw na podany po zalaniu baku stan km do przejechania? Kiedys bylo 1200 teraz 950?

zdarza się że w tych silnikach na wyjściu z vacum pompy luzuje się aluminiowy króciec przez którego sp***rza podciśnienie sprawdź to a także wydajność samej pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działa układ podciśnienia, nie ma sterowania n75 ani egrem.

Sprawdz weze, szczelność układu oraz pompę vacum i problem pewnie zostanie rozwiązany za nie więcej niż 40zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulec mam twardy - auto hamuje OK wg mnie. Czy w zwiazku z tym ze kazdy z was pisze o problemie podcisnienia mozna sie przyczepic do tej pompy Vacum ? Skoro steruje ona podcisnieniem egr, turbo czy hamulca moze tu gdzies jest problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulec masz twardy czy mieki ?Wyglada na to ze niemasz wogule podcisnienia.Sprawdz zaworek na wezyku z podcisnieniem to taki bialo-czarny krazek moze on nie puszcza.Wes go wyciag i polacz te wezyki ze soba

a ww zrobiles?? ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...