robert3384 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 witam serdecznie jak w temacie, w ubiegłym tygodniu wymieniłem wszystkie wahacze i końcówki drążków a także gumy stabilizatora, mimo to przy wjeżdżaniu lub zjeżdżaniu z krawężnika słychać dość głośne (głuche) stuknięcie. Wszystkie śruby były dokręcane jak auto stało na kołach. Może się ktoś z tym spotkał. wahacze firmy HPI Z góry dziękuje
pepik Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Jeśli to nie wahacze to sprawdź mocowanie amortyzatorów.
Lukaszxxx Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 A łączniki stabilizatora wymieniles??
tomaszstn Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Sprawdź jeszcze amorki. Czasami one też stukają w szczególności jak zjeżdżasz lub podjeżdżasz pod jakąś krawędź (szybki skok amorka)
robert3384 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2012 łącznik stabilizatora wymieniony, wszystko nowe ale jeszcze sprawdzę amory i czy łączniki są dobrze skręcone bo to stuknięcie nie jest za każdym razem. Dzięki wielkie
GregG Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam Mam podobny problem lecz wymieniłem całe zawieszenie bez amorów. Stukanie powstaje przy ruszaniu natomiast na dziurach jest cisza. Co to może być? Pozdrawiam
Lukaszxxx Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 drazki kierownicze, koncowki, maglownica, amory, chyba tyle
lapsik Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Witam Mam podobny problem lecz wymieniłem całe zawieszenie bez amorów. Stukanie powstaje przy ruszaniu natomiast na dziurach jest cisza. Co to może być? Pozdrawiam Jeśli stukanie słychać z przodu auta może to być sfatygowana poduszka silnika, Przy ruszaniu jest szarpnięcie i słychać, to samo przy dobrej redukcji
robert3384 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 Rozwiązanie mojego problemu. :> byłem na stacji diagnostycznej i nic.( wyszarpali, wytrzęśli ) amory lewy 72% prawy 70% pojechałem ustawić zbieżność (zbieżność ustawiona) szpece nie wiedzą dlaczego stuka. Wlazłem dziś pod auto, efekt za słabo dokręcony amor z lewej strony przy wahaczu i łącznik stabilizatora (dosłownie 1/4 obrotu kluczem, doje...łem na max) zero stukania :>
GregG Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Pisałem że zawieszenie wymienione Lukaszxx. lapsik myślałem o tym ale także o poduszce pod skrzynią? Co sądzisz?
mar_92 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Rozwiązanie mojego problemu. :> byłem na stacji diagnostycznej i nic.( wyszarpali, wytrzęśli ) amory lewy 72% prawy 70% pojechałem ustawić zbieżność (zbieżność ustawiona) szpece nie wiedzą dlaczego stuka. Wlazłem dziś pod auto, efekt za słabo dokręcony amor z lewej strony przy wahaczu i łącznik stabilizatora (dosłownie 1/4 obrotu kluczem, doje...łem na max) zero stukania :> Trzeba zawsze coś po tych mechanikach poprawiać,ważne że już jest ok
lapsik Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Pisałem że zawieszenie wymienione Lukaszxx. lapsik myślałem o tym ale także o poduszce pod skrzynią? Co sądzisz? Warto sprawdzic ... jesli poducha wywalona to przy dobrym naciaganiu reka powinno widac luz, sprawnej nie ruszysz. na skrzyni stawialbym na drugim miejscu gdyz nie ma na niej az takich ruchow.
robert3384 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 nie wiem jak w A4 jest przy skrzyni ( bo jeszcze tego nie miałem przyjemności naprawiać) ale w 80 B4 miałem podobny problem i to była poduszka skrzyni. naprawa była prosta wyjąłem poduszkę a z niej stalową tuleję, obciąłem tuleje ok. 7mm i złożyłem wszystko, jeździłem tak 4 lata a kumpel w swojej wymieniał co 1.5 roku.
lapsik Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 nie wiem jak w A4 jest przy skrzyni ( bo jeszcze tego nie miałem przyjemności naprawiać) ale w 80 B4 miałem podobny problem i to była poduszka skrzyni. naprawa była prosta wyjąłem poduszkę a z niej stalową tuleję, obciąłem tuleje ok. 7mm i złożyłem wszystko, jeździłem tak 4 lata a kumpel w swojej wymieniał co 1.5 roku. troche "drut" ale jak widac skuteczny ja staram sie raczej robic tak ja fabryka przewidziala, a sposobem na nie tak czeste wymiany jest wykorzystanie dobrych czesci a nie najtanszych jakie mieli w sklepie
robert3384 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 ja mu nie każe robić tak jak ja zrobi jak będzie uważał. napisałem ze w moim poprzednim aucie miałem podobną przypadłość, a co do tanich a drogich części to jest różnie np wahacze lemforder , kraft mogą wytrzymać 1000km i się rozpaść bo je ktoś źle założy, a tanie wytrzymają 15 000km bo są założone dobrze.
lapsik Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Z tymi wahaczami masz racje jesli ktos zalozy na odpierodol to takie rzeczy sie dzieja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się