tatra-mario Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam Czytając forum wiem że jest tu dużo specjalistów- i właśnie pytanie do nich. Kumpel ,,ściągnął,, Astrę 99r. Silnik diesel 2.0 dtl błędy jakie były dały się skasować op-com. Odpiąłem przewody od filtra paliwa i połączyłem przewody od pompy z przeźroczystymi przewodami połączone pompką ręczną do paliwa a przewody umieściłem w bańce z ropą-odpowietrzałem - próbowaliśmy odpalić lecz bez skutków. Popuściłem rurki od wtryskiwaczy i podczas kręcenia podawane jest paliwo na wtryskiwacze. Po podaniu plaka w rurkę od kolektora ssącego odpala ale tylko przez czas podawania plaka- później gaśnie. Przewód powrotny czy zasilający nie zawierają wcale pęcherzyków powietrza, bańka z ropą umieszczona 0,5m nad silnikiem. Błędy nie pojawiają się. Nie wiem czego się czepić. Może ktoś podpowie. Z góry dziękuje. Screen z błędami poniżej.
raffik Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zapytaj na forum Opel Vectra Klub Polska - tam ten silnik chłopaki mają w jednym palcu... Temat przerabiałem osobiście tylko że na 2.0 dth i skończyło się regeneracją pompy wtryskowej. Wiem że to ból,ale te silniki mają to do siebie i po objawach u Ciebie raczej bym już na Twoim miejscu się rozglądał za dobrym pompiarzem a z tego co pamiętam to dobrze i szybko robią w Krotoszynie...
tomek1974 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 miałem kiedys astre z 2,0dth i niestety pompy słabe. tak jak kolega wyzej oglądał bym się za pompiarzem
dziadek Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 jeżeli mowa o pompach to nie one są słabe tylko ich sterowniki (to samo co w 2.5TDI audi) i to one padają... :gwizdanie: - zanim zregenerujesz pompę to podpinaj wtyczki przy pompie i przeczyść i sprawdź piny czy łączą bo mojego ojca jeden mechanik chciał naciągnąć na to że zregenerował pompę a okazało się że tylko przeczyścił niełączącą kostkę - gdy chcieliśmy rachunek od firmy regenerującej nie był w stanie nam tego przedstawić ...ople mają to do siebie że czasami nie łączą kable, kostki itp...w pierwszej kolejności to posprawdzaj
rafalskin73 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 mówisz że jak popuściłeś rurki,to paliwo jest podawane?Znajomemu padła pompa przy wektrze,to też były odkręcane rurki i paliwko było podawane,ale było tak słabe ciśnienie że po zatkaniu palcem nie chciała tłoczyć ropy.Wcześniej nie było żadnych objawów,auto nie odpaliło po nocy.Tydzień temu mój znajomy z pracy też regenerował taką pompę,nie wiem gdzie ale kosztowało go 2200pln.Mogę się dowiedzieć jutro,jak chcesz to pisz na Pw.
tatra-mario Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 Dzieki za informacje - właśnie tez tak myślę ze to przez pompę- pewno do wymiany (naprawy) - tylko dziwi mnie ze błędy po wykasowaniu raz wcale się nie pokazują.Wtyczki sprawdzałem żadnych oznak korozji itp.
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 najczęściej sterownik pompy siada w tych sflaczałych silnikach warto tez pozbyc sie kata
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się