peklysz 1 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Witam klubowiczów, mam pytanko czy do wymiany gumek na zaworach trzeba rozbierać rozrząd, ściągać głowice i na nowo ją planować. Jeśli ktoś to robił to jaki jest orientacyjny koszt. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Da się to zrobić bez ściągania głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1172 0 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Mi kiedyś mechanik wymieniał te gumki w bardzo prosty sposób wykręcił świece wkręcil przewód podal sprężone powietrze i w ten sposób przytrzymał zawory tak żeby nie opadły i powymieniał uszczelniacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko42 0 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 da się to zrobić tylko dobry magik musi być mający pojęcie w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturropa 1 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Mi kiedyś mechanik wymieniał te gumki w bardzo prosty sposób wykręcił świece wkręcil przewód podal sprężone powietrze i w ten sposób przytrzymał zawory tak żeby nie opadły i powymieniał uszczelniacze. i przy okazji dowiesz sie jak szczelne masz gniazda zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 0 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Najlepiej zdjąc głowice bo nagar który przy spalaniu oleju zbiera się na zaworach i szlak uszczelniacze szybciej trafi sam przerabiałem ten temat juz kilka razy bo akurat pracuje na warsztacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Wymieniajac uszczelniacze zaworowe zawsze warto jest sciagnac glowice. Chlopaki pisza ze sie da. Da sie tylko jak sciagniesz glowice to przy okazji zobaczysz jak wygladaja gniazda zaworowe, a przy wymianie uszczelniaczy warto jest zobaczyc jak wygladaja prowadnice zaworow. Wymiana samych uszczelniaczy to pólsrodek. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się