kola 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Witam. Mam problem z klimą. mianowicie gdy włanczam na klimatroniku pojawia się płatek ale sprężarka i wentylator od klimy sie nie włancza. Kombinowałem troche i po podłonczeniu na "krótko" sprężarka i wentylator zaczyna pracować. Na klimatroniku wywaliło mi kody 18.3 22.1 i 50.3( i tu niewiem o co chodzi). VAG nic nie pokazał. Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziku 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witam. Mam problem z klimą. mianowicie gdy włanczam na klimatroniku pojawia się płatek ale sprężarka i wentylator od klimy sie nie włancza. Kombinowałem troche i po podłonczeniu na "krótko" sprężarka i wentylator zaczyna pracować. Na klimatroniku wywaliło mi kody 18.3 22.1 i 50.3( i tu niewiem o co chodzi). VAG nic nie pokazał. Prosze o pomoc. wystarczylo spojrzec do FAQ... http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne - spróuj skasowac ten blad vagiem, moze nie wroci. 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa - Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie - moze nie masz czynnika w ukladzie - jedz do zakladu - zrobia Ci test szczelnosci azotem i napelnia uklad. Dopiero wtedy sprawdz bledy ponownie. 50.3 - to nie wiem, co za blad (nie ma tego w instrukcji ) [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2008, 11:46 _________________________________________________I jeszcze jedno! nie podlaczaj nigdy sprezarki gdy nie masz pewnosci ze w ukladzie jest czynnik chlodzacy. Nie po to producent wymyslil czujnik ktory nie pozwala jego zalaczac gdy nie ma gazu zebys go podlaczal na sucho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 VAG nic nie pokazał. Prosze o pomoc. jak to możliwe, gdy są błędy, czy w ogóle Vag połączył się z klimatronikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kola 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 no własnie nie. w VAG'u pojawiło sie powiadomienie "za dużo błędów komunikacji by kontynuowac" [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2008, 16:40 _________________________________________________Problem rozwiązany!!!!!! Okazało się ze układ był nieszczelny i brakowało czynnika. Całkowity koszt to 150zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi