Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Niski poziom płynu chłodniczego ale nie ubywa dalej!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do oleju i wysokiego stanu to ja mogę coś powiedzieć, długo jeździłem (ok 15 tys) aż zdecydowałem się na wycięcie DPF-a i nie żałuje, po wymianach oleju nie miałem maxa, wystarczyło kilkaset kilometrów i już było ponad max. Po wyżuceniu DPF-a zmieniłem olej, faktycznie mechanicy nalali mi za dużo 4l (ponieważ ojciec byl mi wymieniać bo byłem w delegacji to wiem), miałem jechać sciągnąć troche ale dałem sobie spokój, zrobiłem kilka tysięcy i poziom jest troszke poniżej max, dynamika autka znacznie się poprawiła po wycince, szczególnie na 3 biegu, czuć że ciągnie, może spalanie troszkę wzrosło ale dramatu nie ma, to chyba normalne że silniki 2.0 BPW palą między 7-8 l/100km przy mieszanej jeżdzie, moja noga też nie jest lekka, pozdrawiam :)

Przy sprawnym silniku i układzie DPF- a jego wymuszona regeneracja w zależności od trybu eksploatacji i stylu jazdy może występować co kilkaset kilometrów lub nawet wcale przy dynamicznej jeździe w trasach.

Dlatego jeżeli ktoś twierdzi żemu przybywa lub przybywało oleju przez DPF-a to ma problem ze sprawnością silnika lub samego układu DPF-a.

Opublikowano

witam,

po kilku tygodniach male podsumowanie;

ubytek plynu - wymienilem korek od zbiornika na nowy, zalalem G12 pod kreske max i nic nie ubywa

za wysoki poziom oleju - pojechalem do mechanika ktory wymienial, przyznal ze chyba za duzo mu sie zalalo. odessal. poziom w polowie dorgi miedzy min a max na bagnecie. poki co nie przybywa

jakby cos sie zmienilo to bede informowal:-)

pozdrawiam,

dominik

Opublikowano

Wygląda na to że jesteś w czepku urodzony :kox:

Opublikowano

Witam Panowie,

Mam podobny poblem ale u siebie posiadam b6 z silnikiem awx...

Poniżej minimum płynu chłodniczego nie ubywa, natomiast po dolaniu wycieka, jest kałuża pod autem.

Pytanie brzmi czy przyczyny są identyczne, tzn. korek a później ciśnienie w silniku?

Szukałem podobnego tematu w moich silnikach ale nic nie znalazłem, więc jeśli nie znalazłem a jest to proszę o link.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź na początek szczelność samego zbiorniczka, albo węży, bo po tym co napisałeś to wnioskuję że wycieka już po samej dolewce, nawet bez odpalania silnika ? :hi::naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Witam Panowie,

u mnie sytuacja podobna ubywa płynu podczas jazdy. Bardziej dynamiczna większy ubytek i analogicznie w drugą stronę. Po wstępnych oględzinach mokry zbiorniczek. Byłem u mecha wymieniać pompę oleju i przy okazji usunąć wycieki płynu. Mech stwierdził że nie ma wycieków na silniku wężach itp. Wczoraj odebrałem auto z wymienionym korkiem zbiorniczka wyrównawczego i czujnikiem temp. Zalecenia, pojeździć i zobaczyć co się będzie działo,mech stwierdził że przegonił auto i "raczej" nic nie zaobserwował. Tak więc odpaliłem i ruszyłem na naszą autobane przegoniłem go porządnie zjechałem podnoszę klapę zbiornik dalej mokry płyn praktycznie zszedł całkowicie :decayed: .

Po przeczytaniu wielu tematów z ów usterką podejrzewam że czekać mnie będzie wymiana uszczelki. Bo nic innego mi do głowy nie przychodzi. Chyba ze macie jakieś inne pomysły co można by jeszcze sprawdzić bez profesjonalnego sprzętu.

Silnik 2.0 TDI BPW 2005r. :naughty:


Witam Panowie,
u mnie sytuacja podobna ubywa płynu podczas jazdy. Bardziej dynamiczna większy ubytek i analogicznie w drugą stronę. Po wstępnych oględzinach mokry zbiorniczek. Byłem u mecha wymieniać pompę oleju i przy okazji usunąć wycieki płynu. Mech stwierdził że nie ma wycieków na silniku wężach itp. Wczoraj odebrałem auto z wymienionym korkiem zbiorniczka wyrównawczego i czujnikiem temp. Zalecenia, pojeździć i zobaczyć co się będzie działo,mech stwierdził że przegonił auto i "raczej" nic nie zaobserwował. Tak więc odpaliłem i ruszyłem na naszą autobane przegoniłem go porządnie zjechałem podnoszę klapę zbiornik dalej mokry płyn praktycznie zszedł całkowicie :decayed: .
Po przeczytaniu wielu tematów z ów usterką podejrzewam że czekać mnie będzie wymiana uszczelki. Bo nic innego mi do głowy nie przychodzi. Chyba ze macie jakieś inne pomysły co można by jeszcze sprawdzić bez profesjonalnego sprzętu.

Silnik 2.0 TDI BPW 2005r. :naughty:


Mam jeszcze pytanie,czy wydmuchana uszczelka ma wplyw na ogrzewanie? daje na max i grzeje ledwo co.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...