Jump to content
IGNORED

[ALL B5] PHILIPS BLUE VISION W SOCZEWCE


czorny_07

Recommended Posts

Czołem, zostałem szczęśliwym posiadaczem lamp po II lifcie, póki nie mam sprysków nie chce wrzucać w nie HIDA, moje pytanie brzmi, jak wygląda i jak święca w/w żaróweczki?

Pozdro :kox:

Link to comment
Share on other sites

tak jak reszta zwykłych żarówek :gwizdanie: nie oczekuj cudów :wink4:

Link to comment
Share on other sites

czyli lepiej dozbierać i kupić HID + spryski, jak sie reza zderzak do takich sprysków?

http://allegro.pl/xenon-hid-spryskiwacze-reflektorow-model-ii-i2059287914.html

@offtopic

@Kowi87 masz ścieme lamp(jesli tak to czym przyciemniałeś, jaka widocznośc i co na to niebiescy)?

Link to comment
Share on other sites

Kowiemu robił bixy kolega z forum...

A o rezaniu sprysków jest długi wątek na forum.... :good:

A tak poza tym...Żadna żarówka nie da nigdy takiego swiatła jak Xenon :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Kowiemu robił bixy kolega z forum...

A o rezaniu sprysków jest długi wątek na forum.... :good:

A tak poza tym...Żadna żarówka nie da nigdy takiego swiatła jak Xenon :decayed:

dokładnie dlatego hid 4300K i jest :good: oczywiście pozycyjne led
Link to comment
Share on other sites

HID na początek to najlepszy wybór. Zarówki tak jak pisza koledzy pieniadze wyrzucone w błoto. U mnie trafiły w halogeny :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzięki za odpowiedzi, nie chciałbym chinskich xexnonów, ile kosztuja porządniejsze?

Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzięki za odpowiedzi, nie chciałbym chinskich xexnonów, ile kosztuja porządniejsze?

porządniejsze hidy kosztują po 300zł, ale nie masz pewnosci czy to nie to samo co reszta tylko z nawinięta marżą, jezdze od 4 lat na hidach i nie narzekam, żarnik 20zł :decayed:

Link to comment
Share on other sites

W poprzedniej a4 mialem hidy. Własnie tak jak Ty chcialem "porządniejsze" :przebiegly: Wydałem 700pln (w roku 2007 bylo wiecej warte niz 700 dzis :decayed: )

No i dooopa, przede wszystkim koszmarnie siały po radiu i bardzo szybko pojawił się problem przy uruchamianiu: syczały przetwornice a światło było niebiesko - fioletowe. Dopiero jak się

całość rozgrzała wracało do normy czyli białego światła (4300 kelvinów). Pojeździłem z tym jakiś rok, było coraz gorzej i tym razem kupiłem coś z baardzo średniej półki cenowej: 210pln, barwa 5000K

płaskie przetwornice. I było o wiele lepiej. Stabilne białe światło, minimalne zakłócenia - dało się wreszcie normalnie Antyradia posłuchać. Wniosek jest jeden: wszystko to takie samo chińskie badziewie, cena nie świadczy o jakości. :decayed:

Link to comment
Share on other sites

ja mam obecnie przetwornice z xenonowe.pl i żarnik D2S za 20zł z alegro, cb podłaczone na stałe żadnych zakłóceń :hi:

Link to comment
Share on other sites

dowiedziałem się, że ponoć najlepsze przetwornice szły od mercedesa okluara, takie też kupie :)

Link to comment
Share on other sites

dowiedziałem się, że ponoć najlepsze przetwornice szły od mercedesa okluara, takie też kupie :)

kup przetwornice z fajkami od avensisa producent koito do tego wypadalo by kupic zarniki d4s :good: ale nie wiem czy ci wejda w H7 gniazda, wiec zostaje zakupic przetwornice koito i hidowe zarowki moze to jakos bedzie dzialac, chociaz nie koniecznie :)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...