ispee Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Jak w temacie. Czy w B5 jest coś takiego jak odpowietrzanie pompy ABSu (VAGiem lub jakimś odpowietrznikiem na pompie) po całkowitym opróżnieniu zbiorniczka płynu? Odpowietrzyłem po regeneracji tylnych zacisków wszystkie koła, nie leci już żadne powietrze z zacisków a pedał dosyć luźno można bez problemu wcisnąć prawie do podłogi i auto hamuje bardzo słabo.
Onkel Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=239874.0 NIe ma może opisane jak ale dowiedziałbyś się że w tym modelu nie da rady VAG-iem. U mnie mechanior zrobił i jest wszystko ok. Tak jak mówił Tomek trzeba wziąć kolejny litr płynu i wtedy odpowietrzać bo powietrze może później troszkę wylecieć a nie zaraz na początku i tak bylo u mnie.
ispee Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 właśnie przed chwilą z lapkiem byłem w piwnicy i się coś nie mogłem połączyć z absem :]. Ok jasne dzięki
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 ABS w tej wersji nie odpowietrzysz VAG-iem no chyba że masz ESP najpierw porządnie odpowietrz tylne zaciski, tam jest zawsze powietrze odpowietrza sie je w ręku nie na jarzmie
bunny54 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 a powiedz mi Sir Dewastation czemu tył odpowietrzamy w ręku bo nie kumam , i czy taka operacja nie spowoduje wypchnięcia tłoczka z zacisku???
kamilmlody Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 pewnie chodzi o to, by ułożyć zacisk w takiej pozycji, aby wszystkie pęcherzyki powietrza mogły ujść ku odpowietrznikowi A przed tłoczek możesz włożyć np drewienko i juz po kłopocie Choć wg mnie najlepiej było by napompować zacisk do max. pozycji wysunięcia, odkręcić odpowietrznik i wpychać tłoczek 1
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 wystarczy 10-15mm i tak jak napisał mój przedmówca zablokowac kilkakrotnie potrząsnąć energicznie i odpowietrzyc i tak do momentu aż przestanie isc powietrze 1
ispee Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 idiota jakiś konstruował zaciski. Odpowietrznik powinien być w najwyżej położonym możliwym miejscu. Ja mam już tak dosyć tej padliny że jeżdżę z pedałem miękkim do połowy nie chce mi się kombinować...
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 idiota jakiś konstruował zaciski konstrukcja zacisku z hamulcem ręcznym jest taka a nie inna jest tam pełno kanalików w których jest powietrze i ciężko sie go pozbyc najlepsza metoda odpowietrzenia układu jest metoda na Vacuum
Szarik Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Jesli zostalo zassane powietrze przez zbiorniczek to dostalo sie do ABS i pompy hydraulicznej. Odpowietrzanie wykonasz tylko za pomoca przyrzadu do napelniania i odpowietrzania na stacjach obslugi
audi1987 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Jesli zostalo zassane powietrze przez zbiorniczek to dostalo sie do ABS i pompy hydraulicznej. Odpowietrzanie wykonasz tylko za pomoca przyrzadu do napelniania i odpowietrzania na stacjach obslugi Nieprawda,ja wymieniając uszczelnienie w zacisku dopuściłem do wycieku całego płynu ze zbiornika odpowietrzyłem bez pomocy warsztatów odpowietrzając według podpowiedz kolegów z forum.Zaoszczędziłem trochę kasy dzięki nim, za co bardzo dziękuję, trochę się kolego wysil a wszystko znajdziesz.
Szarik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Napisalem jak odpowietrzyc ABS wedlug poradnika,,Sam naprawiam"a ze sa inne sposoby to dobrze
armando Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Witam spytam sie tu:) Będę zmieniał jeden zacisk tylny i chciałem jeszcze raz odpowietrzyć cały układ. I tu mam pytanie, przy odpowietrzaniu zacząć od koła najbliżej do najdalszego od pompy?(tzn. LP, PP, LT i PT) I jak daje nowy zacisk który nie jest zalany płynem to jak go dobrze odpowietrzyć ? (zacisk w ręce tak żeby odpowietrznik był najwyżej ?) Czy silnik ma pracować czy na wyłączonym? Z góry dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 zaczyna sie od koła najbliżej ABS-u zacisk odpowietrza sie w reku, łatwiej go odpowietrzyć dobrze jak jest właczony silnik pamietaj aby nigdy nie dopuscic do momentu aby w zbiorniczlku było sucho
matyss___ Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 ja podczas zmiany zacisku z tyłu..poprostu odpowietrzałem standardowa metoda, czyli jeden pompuje a drugi odkreca odpowietrznik i zawsze było ok a juz wiele razy odpowietrzalem w ten sposób...j w tym przypadku wystarczyło odpowietrzyc to jedno koło...skoro odkrecasz jeden zacisk i nie naciskasz pedała hamulca to inne Ci sie nie zapowietrza..
grzegorzmen Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 wystarczyło odpowietrzyc to jedno koło...skoro odkrecasz jeden zacisk i nie naciskasz pedała hamulca to inne Ci sie nie zapowietrza.. pod warunkiem że nie dopuścisz do oprużnienia zbiorniczka bo wtedy możesz i pompować przez wszystkie 4 a i tak będziesz w lesie
matyss___ Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 no najwazniejsze to nie dopuscić do oprużnienia zbiorniczka ....wiadomo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się