[ALL B7] Pocenie się na uszczelce pod głowicą
0

    12 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam koledzy.Wczoraj zauwazylem ze jakos mi sie poci na uszczelce pod glowica od strony filtra paliwa(patrzac na silnik z przodu auta to z prawej strony).Moze mi ktos doradzic czy to jest grozna sprawa czy nie?...pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Według mnie nic poważnego ale jeśli ci to przeszkadza możesz wymienić uszczelkę i po problemie

    ---------- Post dopisany 16-04-2012 at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2012 at 20:09 ----------

    Według mnie nic poważnego ale jeśli ci to przeszkadza możesz wymienić uszczelkę i po problemie

    Podepnę się jeszcze raz żle przeczytałem myślałem że mowa jest o uszczelce pod klawiaturą.U mnie jest podobnie zaczynająca się o strony rozrządu a kończąca się w okolicach 2 świecy żarowej nie wiem ale podejrzewam że zakończy się to na wymianie uszczelki i planowaniu,tylko pytanie czy można jeszcze z tym jeżdzić bo nie wiem jak ty ale ja aktualnie jestem za granicą co 2 tygodnie robię po 3 tys km nie wiem ile jeszcze wytrzyma?Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wrzuccie fotki

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    hmm nie wiem czy jest się czym martwić jabym jeździł i kontrolował czy to pocenie się nie zwiększa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wyczysc i obserwuj.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wyczysc i obserwuj.

    Witam przez myśl mi przeszło również dokręcić głowice ale pozostanę przy obserwacji

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wyczysc i obserwuj.

    Witam przez myśl mi przeszło również dokręcić głowice ale pozostanę przy obserwacji

    :decayed::facepalm:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    czym to wyczyscic??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie jest tak samo jezdze ponad rok moze tez sie pocic od strony pompy paliwa jak nie masz oleju w plynie to jest ok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Już tu jednemu, który ma B6 i identyczny wyciek koledzy doradzali żeby głowicę zwalał i uszczelkę robił...

    Nie przejmuj się tym, jeśli chcesz mieć pięknie to weź płyn do mycia silników i wyczyść, jeśli nie przeszkadza, zostaw to.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam to samo, tylko że w B6 (to te o którym mówi "bobikos") :wink: Zrób tak jak ja: wyczyść i obserwuj... Ja czyściłem długim pędzlem i odrobiną benzyny (tak by nie ściekała po boku silnika), w między czasie wycierałem to suchą szmatką (mikrofibrą) na długim pręcie i tak w kółko aż do uzyskania dobrego efektu. Może i trochę archaiczny sposób, ale rezultat jest ok. :wink:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy