Moriemo 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witam, Ostatnio przy wyprzedaniu 3200 obrotów i auto nie ciągnie masakra, dziś zrobiłem logi i jest jeden błąd Błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N zq3a5v-zsegb3-10v83db-jpkahh-5a6a Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1630 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Logi BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70218.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70219.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70220.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70221.html LOGI MS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70222.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70223.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70224.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70225.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70226.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70227.html Zrobiłem jeden log dynamiczny raz że nie ma szans żeby poszedł na 4200 obrotów, dwa że wszędzie lód. Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70228.html Proszę o pomoc co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 kat wtrysku do ustawienia,bez dynamicznych przynajmnie 003,010,011 nikt Ci nic nie powie nawet jezeli wpadnie w tryb awaryjny to nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moriemo 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 To przez ile cisnąć jak wpadnie w tryb awaryjny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Do momentu złapania trybu awaryjnego. Po każdym pojawieniu się trybu skasuj błąd i loguj kolejny kanał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moriemo 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Czyli jak na razie d*pa blada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 no bez logow tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Pewnie turbo zawalone sadzą. Logi dynamiczne wyjasniłyby sprawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moriemo 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Dobra, teraz jak przy pierwszym logowaniu złapie notlaufa to gasić go i robić drugi czy wystarczy skasować w vagu błąd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puzzel1 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 zgaś silnik, skasuj bład, zapal i rób kolejnego loga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moriemo 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Dobra na razie nie mam jak zrobić tych logów. Btw. Byłem u tego Pana Piotra czy Euzebiusza w Łące ustawił mi kont wtrysku i powiedział że sztanga rusza się 3mm i pewnie łotaki zapieczone. Powiedział mi że zrobienie na "gienał" 1400zł, dzwoniłem do TurboReg w Mielcu i powiedzieli że jak to tylko łopatki to 250 zł ustawienie geometrii. Co o tym myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 1 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 a probowales rozruszac recznie turbo ? czasem pomaga , a to nic nie kosztuje moze warto sprobowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Tylko czyszczenie bez ustawiania łopatek!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się