Mateusz_ Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Przy zmianie z III-go bądź V-go biegu na IV słychać zgrzyt i lewarek jakby się zatrzymywał, a później wskakuje na czwórkę. Przy postoju "na luzie" to samo, przy wbiciu IV słychać zgrzyt i lewarek zatrzymuje się, a później wskakuje. Co to może być?? :| Jeśli ma to jakieś znaczenie, niedawno był zmieniany olej w skrzyni biegów...
sparki Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Jeśli olej był wymieniany i jego stan jest prawidłowy to może to oznaczać tylko to że synchronizator się kończy. Napisz jeszcze jak jest na wyłączonym silniku
Musashi Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Przy postoju "na luzie" to samo, przy wbiciu IV słychać zgrzyt i lewarek zatrzymuje się, a później wskakuje. jezeli masz taki dzwiek na postoju moze sprzeglo sie nie wysprzegla w 100%. sprawdz czy jest prawidlowy poziom plynu hamulcowego i czy wysprzeglik nie jest zapowietrzony i dziala prawidlowo.
schiller Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 jak na wyłączonym silniku jest OK, to co to może być?? kończące sie sprzęgło...
sparki Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 kończy się sprzęgło lub sam wysprzeglik kończy swój żywot PS dziękuj tym na górze ze nie masz dwumasy bo tak mi sie wydaje że nie masz Ale najpierw sprawdź stan oleju w skrzyni zanim zaczną się wydatki Pozdro
marecki_78 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Teraz już poziom oleju jest niby OK,a nie ubyło, tylko prawdopodobnie za mało dolano przy wymianie... I niby sprzęgło też jest w porządku, zastanawiam się, czy nie podjechać do innego zakładu, żeby sprawdzić co się dzieje z tą skrzynią... Nie zastanawiaj się tylko to zrób. A tamten mechanik spuścił olej t do kontroli czy nie ma ma jakiś opiłków tam? Jak nie to zrób to ... Nie zaszkodzi a przynajmniej bedziesz miał pewność że już synchro nie rozlecial się w drobne kawałki
pk Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Kolego wydaje mi się na 95% że "wysypał" synchronizator IV biegu trzeba demontować skrzynie jedź do mechanika , który zajmuje się skrzyniami biegów
marecki_78 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Tak, olej był czysty (bez żadnych opiłków) - wymieniany jakieś 2 tygodnie temu. Mówił, że IV charczy, ze względu na cięgno, ale ta blokująca się V Mam nadzieję że u Ciebie te problemy sa inne niż u mnie: u mnie 2 razy padały synchro - haczyło i rózne inne cuda z biegami się działy (blokowanie, zgrzyty, zaniki biegów) ale WTEDY W OLEJU MIAŁEM OPIŁKI z popękanych ( często pękają synchro na 3-4 częsci a potem je mieli na drobno, ale wtedy to kaplica) Tak czy siak wiem że czasem jakiś opiłek z czego innego gdzieś może podejść, było na forum parę tyg temu. Kolego wydaje mi się na 95% że "wysypał" synchronizator IV biegu trzeba demontować skrzynie jedź do mechanika , który zajmuje się skrzyniami biegów Tak powinienieś zrobić ;-) Mam nadzieję, że u Ciebie to jednak to co twierdzi mechanik ;-) bo rozebranie skrzyni to 400-700 PLN ;-) BTW: Takie synchronizator 4biegu w ASO ma numer: 012311295F i kosztuje 151zł (przynajmniej w lubelskim ASO). Jak chcesz to ja też mam używany....
sasza_kull Opublikowano 11 Maja 2008 Opublikowano 11 Maja 2008 jesli mozna wiedziec to gdzie robiles skrzynie ?? mam podobny problem i musze znalesc dobrego mechanika ktory to zrobi wiec jak bys mogl to napisz mi jakies namiary na tego co robiles ;] z gory dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się