Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] (-13) odpala i zaraz gaśnie


wieczor15

Recommended Posts

Witam. Problem pojawił się dzisiaj po mroźniej nocy. odpalił jak zwykle nierówno ale po ok 5 sekundach zgasł i tak za kążda próbą z tym ze kolejnym razem z rury wydobywał sie smród i kopcił na niebiesko. Wstawiłem auto do garażu i tera po powrocie z pracy to samo. Odkreciłem filtr żeby sprawdzić czy nie ma jakiegoś syfu, ale było czysto i po kilku nastepnych próbach odpalał na coraz dłużej ale chodził nierówno i kopcił na niebiesko dopiero po paru minutach obroty sie ustabilizowały i teraz jest ok.Panowie podpowiedzcie co może być przyczyna bo chce sie wybrać w góry i boje się że bedą problemy. VAG nie pokazuje żadnych błedów, korekcje nawet podczas tej chwilowej pracy ok, przekaźnik świec słychać, czujnik g62-niby ok lecz dziwi mnie dlaczego przy gaszeniu samochodu na chwile zakręci sie wyentylator na chłodnicy z klimy.

Link to comment
Share on other sites

zalałeś jakiegoś lichego paliwa nie przygotowanego na takie mrozy. Albo wytrąciła się parafina albo było trochę wody w paliwie która zamarzła. Postało auto w garażu to parafina bądź lód zaczęły się powoli rozpuszczać i autko w końcu pociągnęło paliwo.

Dolej jakiegoś środka do paliwa bądz do tankuj do pełna ropki na jakiejś pewnej stacji np. statoil diesel gold

Link to comment
Share on other sites

A co sadzicie o dodatku Skydd, ni szkodzi pompowtryskom itp ?? :rolleyes: tez mialem problemy z rozruchami,ale nie takie poniewaz mialem pol zbiornika letniego paliwa.Dzis podjechalem i zatankowalem troche zimowego zeby sie zmieszalo i dodalem z 70ml skydd,zobaczymy co bedzie.

Link to comment
Share on other sites

własnie ostatnio tankowałem na shellu, faktycznie mam teraz blisko rezerwy. ale dzien wczesniej odpalił narmalnie ale przy ruszaniu trzeba było wiecej gazu bo troche był słaby. własnie sie zastanawiam czy po filtr paliwa skoczyc, był wymieniany 20-30 tys. km temu

Link to comment
Share on other sites

własnie ostatnio tankowałem na shellu, faktycznie mam teraz blisko rezerwy. ale dzien wczesniej odpalił narmalnie ale przy ruszaniu trzeba było wiecej gazu bo troche był słaby. własnie sie zastanawiam czy po filtr paliwa skoczyc, był wymieniany 20-30 tys. km temu

Nie zaszkodzi a może pomóc :wink4:

Link to comment
Share on other sites

ok. filtr wymieniony, swiece, przekaźnik sprawdzone-ok, zalane ponad pół baku vervy i lece po skyyda do m1. jutro sie okaże. zauważyłem jeszcze że troche tłuste jest przy obudowie czujnika temp. paliwa i znów z drugiej strony przy tandem pompie mimo że wymieniałem uszczelke pod nią :confused4:

Link to comment
Share on other sites

no to masz odpowiedź. Jest nieszczelna i łyka powietrze. Uszczelki tej co ci cieknie nie ma w sprzedarzy. Albo czerwony silikon albo nowa pompa tandem.

Link to comment
Share on other sites

wymiana filtra, verva i dodatek do ON pomogły. Dziś -14 i odpalił w prawdzie nierówno, (po przegladaniu forum widze że to norma tych silników) ale już nie zgasł.

no to masz odpowiedź. Jest nieszczelna i łyka powietrze. Uszczelki tej co ci cieknie nie ma w sprzedarzy. Albo czerwony silikon albo nowa pompa tandem.

uszczelka ta jest w sprzedaży bo już ją wymieniałem.

Link to comment
Share on other sites

A o której uszczelce mowa?ja wiem o tych które są między pompą a głowicą. Tej od dekla jeszcze nie spotkałem. No chyba ze jestem do tylu. :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...