jendker Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Witam. Moj brat jezdzi A3 2.0 Tdi 2005 rok. Te silniki tez montowane sa w A4 dlatego zdecydowalem tu zapytac o pomoc. Auto odczuwalnie stracilo moc, moge smialo rzec ze jakies 30% mocy gdzies sie ulotnilo... Podejrzewalismy turbine ale slychac jak gwizda wiec powodem jest chyba cos innego...
jendker Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 Tu wlasnie jest problem, brat jest na feriach we wloskich alpach. Logi dostepne beda dopiero jak wroci, mam nadzieje ze na wlasnych kolach...
kubos83 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 witam może wystarczy wymienić filtr paliwa
BIZON11 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Dlaczego filtr paliwa?????????Co ma on wspólnego z zanikiem mocy????? A może łopatki na turbo się zatarły i słabo ciągnie?Vag się kłania bez niego lipa i ciężko z diagnozą.
kubos83 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 być może się mylę ale miałem taki przypadek u siebie że zamulało go a nic nie wykryto na VAG-u ktoś mądry podpowiedział o filtrze wymieniłem i jest ok
griga-st Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Logi dostepne beda dopiero jak wroci Zadzwonić po assistance i po problemie :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 moze byc wszystko, turbina, N75, EGR, G70, G28, G40, G31, tandem pompa, pompa spietrzajaca, PD, .. moznaby dalej wyliczac........
jendker Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 moze byc wszystko, turbina, N75, EGR, G70, G28, G40, G31, tandem pompa, pompa spietrzajaca, PD, .. moznaby dalej wyliczac........ Wogole te nowe 2.0 tdi maja nieciekawa opinie w otoczeniu moich znajomych, znacznie wieksza awaryjnosc niz u poprzednika 1.9 tdi... Niby te 10 kucy wiecej, ale chyba nie warto..
Musashi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Wogole te nowe 2.0 tdi maja nieciekawa opinie w otoczeniu moich znajomych, znacznie wieksza awaryjnosc niz u poprzednika 1.9 tdi... Niby te 10 kucy wiecej, ale chyba nie warto.. jezeli sie kupuje bezwypadkowa 5 letnia igielke - diesla, z przebiegiem 100.000 km, po babci, ktora jedzila tylko w niedziele na zakupy do kosciola, za okazyjne 70% jego wartosci, to taka opinia moze byc faktycznie uzasadniona
jendker Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 Znam wielu mechanikow w MK i bez przesady, kazdy z nich wspomnial, ze 2.0 TDI mają wadę napędu pomp oleju, wiemy jednakze ze jest ona do wyeliminowania... Oprócz napędu pomp, czesto padają pompowtryski , filtry cząstek, turbiny, koła dwumasowe, pompki w baku, ecu i inne drobniejsze gadżety związanane z tym motorem, a nasila się to przy 200 tysiakach, więc albo kupowac takiego co ma 250 tysiaków albo 100 tysiaków na blacie:) Najpewniejsze są archaiczne TDI`ki ze stada 4-ro i 5-cio cylindrowych z układem wtryskowym opartym na pompie rotacyjnej i wtryskiwaczach 2-sprężynowych. Niemniej, dla niektórych 10-letnie auto jest zbyt stare, więc nie każdemu da się wytłumaczyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się