Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Płyn chłodniczy uciekł...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nastały mrozy....dziś postanowiłem zobaczyc co tam pod maska słychać i ku swojemu przerażeniu patrze a tu zbiorniczek z płynem chłodniczym pusty,ani deka śladu po płynie....myslalem ze jest gorzej ale do stanu min wlałem 1 l płynu wiec w przewodach musiał być.....dodam ze nie mialem zadnych oznak ze jest cos nie tak,autko pali,trzymalo 90 stopni, raczej wykluczam zeby gdzies płyn uciekał....ostatnio bardziej grzałem na te mrozy....czy grzanie i mrozy mogą byc powodem wiekszego ubytku płynu???......olej wymieniałem tydzien temu i zauważyłem że nosi znamiona jakiejś białej mazi i jest jakis taki brudny,mętny....prosze o pomoc czy mam sie niepokoić i coś działać czy nie!

Opublikowano

Nie chce Ci źle wróżyć ale chyba uszczelkę pod głowicą masz do wymiany, duży ubytek płynu, biała maź w oleju na to wskazują. Mrozy nie mogą powodować tak dużego ubytku płynu. U Ciebie raczej płyn miesza się z olejem :kwasny:

Opublikowano

wiecej szczegółów....olej wymieniałem 25.01 sroda, i wtedy ostatni raz zaglądałem pod maske, stan płynu był ok....od tego czasu nie zrobiłem więcej niż 400km........tą białą maź zauważyłem na miarce( pod korkiem jest OK) jak dziś sprawdziłem poziom oleju....jesli uszczelka pod głowicą to czy jazda z tymi objawami jest niebezpieczna i wymaga pilnej naprawy czy po prostu dobrze byloby to zrobic w najbliższym czasie?....

Opublikowano

A nie masz wrażenia, że przybyło Ci oleju?

Jeśli to uszczelka to lepiej zrobić to jak najszybciej bo jazda z takimi objawami jest niezdrowa dla Twojego silnika.

Sprawdź czy węże Ci twardnieją czy po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego jest duże ciśnienie.

Opublikowano

Uszczelka pod głowicą do wymiany... Jeszcze możesz zobaczyć czy nie ma wycieków pod autem, ale jak piszesz ze w oleju masz białą maź to będzie to uszczelka.

Opublikowano

Biala maz moze tez,byc od jazdy na niedogrzanym silniku przez dluzszy okres.. Ale popsprawdzaj to co koledzy doradzaja..i nie jezdzic jak sie to okaze, z walnieta uszczelka. Tylko do warsztatu i koniec

Opublikowano

juz zgłupiałem..........po dolaniu na maxa płynu 2 dni temu do dzis prawie nic nie ubyło....olej na bagnecie czysty,pod korkiem nic,wąż od chłodnicy nie pęcznieje.....byłem u speca Audi i po oględzinach stwierdził że nie podziela moich obaw co do uszczelki...21.02 oddaje mu bryke ma ją prześwietlić.....do dzis sie zastanawiam gdzie sie podziało te 1,5l płynu ze zbiornika.........hmmm.....to chyba niemożliwe że jak gosc mi wymieniał olej to z olejem poszło tyle płynu?.......

Opublikowano

UPG. Maź pod korkiem to norma, na bagnecie niestety nie :(

ale na bagnecie jak olej przybywa to nie jest norma.
Opublikowano

Ostatnio miałem podobny problem, jechałem w trasę 600km, trochę przegoniłem po autostradzie, gdy dotarłem na miejsce wszystko było ok, gdy na drugi dzień rano chciałem odpalić auto zapaliła się kontrolka od wody, otwieram maskę a zbiornik pusty, jak się okazało tylko zbiornik, dolałem 1,3l płynu jeżdżę teraz krótkie trasy od 3 tygodni i płynu nic nie ubywa, olej też w porządku. Nie mam pojęcia co możebyć nie tak.

Opublikowano

miałem podobnie w afnie z ubywaniem plynu... powolutku powolutku ... przyczyna byla walnieta pompa wody ktorej przy rozrzadzie poprzedni wlasciciel nie zmienil... efekt.. 3 dni przed wigilia wyjezdzajac ze sklepowego parkingu cos pierd.... ..pasek spadł wielorowkowy bo pompe wody zablokowało... efekt..trzeba bylo morde zrzucic... wymieniony od razu caly rozrzad... do dzis ani kropla nie ubyła..

Opublikowano

wiesz, miałem taki sam problem jakieś pół roku temu i wtedy zauważyłem że z pod pompy cieknie ale ubywało stopniowo. Pompę wymieniłem na nową i problemu nie było aż do ostatniej dłuższej trasy. Jak będę miał trochę czasu to rozgrzeję auto i postawie w garażu, będzie plama jak coś z pompy by ciekło. Ale dziwne jest że to tylko po tej trasie mi wzieło i tylko ze zbiornika, może jakiś wyciek na wysokości zbiornika?

Opublikowano

wszyscy od razu uszczelka

a moze peknieta głowica?

a moze chlodniczka oleju umarła?

tam tez moga sie mieszac płyny

Opublikowano

Mam tan sam problem w AFN, odkąd kupiłem samochód tj 9.12.2011 wszystko było ok, od razu wymieniłem olej i płyn chłodniczy, zrobiłem do tej pory ok 6 tys km i wszystko było ok, do czasu aż parę dni temu podczas odpalania zapaliła się kontrolka od płynu, dolałem ok 1l bo tylko w zbiorniczku było pusto, poziom oleju się nie podniósł, żadnych oznak że w oleju jest płyn nie widać, ale też nie widać żeby jakiś przeciek był czy coś. Dodam że podczas pracy na zimnym silniku słychać jakby od pompy wody regularne piski które cichną jak się troszeczkę silnik nagrzeje (wcześniej tego nie było, pojawiło się ok 2tyg temu). Czy to może być przyczyna?

Opublikowano

Ja polecam przejrzeć węże od gazu.U mnie wciągał cały zbiornik wyrównawczy na miesiąc - nieszczelność była przy mocowaniu węza od inst. gazowej.wyciek zaobserwowałem gdy zostawiłem auto włączone na 10 min na wolnych obrotach dopiero po odjechaniu była plamka płynu chłod.Leciało na skrzynie.Naprawa groszowa.

Opublikowano

U mnie nie ma instalacji gazowej bo to TDI a nie benzyna. Sprawdziłem wszystkie przewody i żadnego wycieku nie widać, w oleju też nie ma śladu płynu. Nie mam pojęcia gdzie uciekła zawartość zbiornika wyrównawczego..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...