Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Skaczaca wskazowka temp silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Walcze od paru dni z ogrzewaniem w aucie ( grzeje ale wg mnie troche slabo :) i czy przypadkiem nie mam uszkodzonego jakiegos czujnika , bo jak silnik jest zimny to wskazowka temp silnika ustawia sie na temp okolo 70stopni ,a jak gazuje to spada . Jak silnik nagrzeje sie powyzej 70 stopni to juz wskazowka idzie normalnie i nie plywa podczas gazowania ..... silnik trzyma ladnie 88 stopni na klimatroniku ale wkazowka nie stoi iledalnie pionowo tylko tak wlasnie na okolo 88stopni na blacie. Czym moze byc spowodowane to plywanie wskazowki przy zimnym silniku ? Czym moze objawaiac sie jezdzenie przy plynie chlodniczym w zbiorniczku okolo 3-4 cm ponizej stanu minium ?

Opublikowano

czujnik

temperature sprawdz na klimatroniku jak masz

Opublikowano

na klimatroniku idelanie dziala , czyli rosnie od najnizszej temperatury .... a na blacie dopiero od 70 stopni rosnie, a do osiagniecia tej temp wskazowka skacze . Gdzie ten czujnik do wymiany jest ? Na vagu nie bylo by bledow ?

Opublikowano

ewidentnie walnięty czujnik temp.

Opublikowano

czy przez niego moze slabo grzac nawiew ? jakie sa jeszcze objawy i czym skutkuje uszkodzony czujnik ?[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 11:25_________________________________________________nie powinno byc bledu na vagu ?[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 11:26_________________________________________________a to jest ten czujnik mocowany na zawleczke do trojnika przykreconego do bloku silnika ? bo z tego co kojarze jak wymienialem ten czujnik to byl brudny ( tzn caly w osadzie koloru plynu ) moze przez to nie dziala ?

Opublikowano

Mi kiedyś też tak się działo, po czyszczeniu turbiny i wykasowaniu błędu czujnika, nigdy więcej go nie widziałem, aczkolwiek później miałem termostat do wymiany. Dziwne ale prawdziwe

Opublikowano

Jeśli inne są pomiary na klimatroniku i zegarach to też dosyć dziwna sprawa (inne w sensie diametralnie różne, bo klimatronik pokaże dokładnie a zegar z klikuprocentowym odchyleniem). U mnie przynajmniej pokazywały to samo, jak wariowały to jednocześnie, podczas gdy komputer pokazywał temperaturę faktyczną (na szczęście właściwą).

Przykład, po przejechaniu 15 km temp na licznikach pokazuje 70 st, na przestrzeni kolejnych kilkunastu km faluje od 30 do 60 st. podczas gdy komputer cały czas pokazuje temperaturę z przedziału 83-88.

Wniosek, walnięte były styki dające informację na liczniki, silnik trzymał temperaturę właściwą. Po wymianie czujnika zegary pokazują stan faktyczny.

Opublikowano

Nawet jeśli czujnik na desce tak jak napisałeś będzie ci wariował to co ma on wspólnego z samym ogrzewaniem w aucie napisałem ci w innym temacie co masz zrobić jak słąbo grzeje

Opublikowano

Nawet jeśli czujnik na desce tak jak napisałeś będzie ci wariował to co ma on wspólnego z samym ogrzewaniem w aucie napisałem ci w innym temacie co masz zrobić jak słąbo grzeje

wiem , chodzi o czyszczenie ( plukanie nagrzewnicy ) ale nie bede tego robil przy -15 na zewnatrz .....

Opublikowano

można było by to zrobić nawet w - temperaturze tylko musiałbyś podgrzać suszarką przewody od nagrzewnicy ale przy takim mrozie ryzyko pękniecia krucców plastykowych od nagrzewnicy istnieje

Opublikowano

a ktory to czujnik wariuje u mnie ? ten do jest w trojniku to pokazuje temp na klimatroniku ? skad bierze sie temp na desce ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...