mar_92 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 u mnie pika ale mryga kontrolka płynu chłodniczego dzis rano tez tak miałem ale chwila pracy i wszystko w normie i zadnych błedów wiec to chyba ten aku przysiada z rana Dokładnie
virus191 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Opublikowano 4 Lutego 2012 Też mi się dziś zaświeciła kontrolka ABS na chwile. Wczoraj z rana jak było -27 z ciekawości podniosłem maskę, żeby sprawdzić płyny i tylko hamulcowy był bardzo gęsty więc myślę, że przez chwilę nie ma ciśnienia i stąd te sygnały.
lutek02 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 A ja bym radzil sprawdzic plyn hamulcowy bo wykrzyknik chyba od tego jest.
mar_92 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 A ja bym radzil sprawdzic plyn hamulcowy bo wykrzyknik chyba od tego jest. Kolego jesteś w błędzie,jak jest slaby akumulator to zapala się na chwile kontrolka i piszczy
pakotomasz Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Ja na szybko musiałem w piątek kupić nowy akumulator (Bosch S4) i niby wszystko jest ok, ale co jakiś czas przy pierwszej próbie odpalenia słychać właśnie to trzykrotne piknięcie. Będę musiał sprawdzić akumulator i go doładować, bo był on przed zakupem w serwisie na wystawie, więc może nie być w pełni naładowany.
motor144 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Ja zaraz na początku przygody z odrabianiem zaległości serwisowych poprzedniego właściciela , przy mrozie ok.-10 stC miałem to samo. Pozornie mogło wyglądać na słaby akum. Okazało się, że :wallbash:olej który był po poprzednim właścicielu zmieniał się przy tej temp w budyń. Po wymianie oleju na syntetyk 5W40 (akum został wtedy ten sam i nie był ładowany) objawy trudnego rozruchu nigdy więcej się nie pojawiły.
pakotomasz Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Doładowałem dla pewności ten nowy akumulator i nadal po przekręceniu kluczyka pojawia się 3-krotne pikniecie, bez wykrzyknika na desce. Myślałem, że to może słaba bateria w pilocie, bo już to przerabiałem, ale pikanie występuje przy odpalaniu 2 różnymi kluczykami, więc to raczej odpada. Jak przejadę ok 25km to pikanie przy ponownym zapłonie ustaje. Wnioskuję, więc że akumulator zostaje doładowany w trakcie jazdy i nie ma pikania, ale dlaczego rano praktycznie zawsze to pikanie jest mimo, że aku nowy, świeżo naładowany:mysli: Przy poprzednim tego nie miałem.
motor144 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 ale dlaczego rano praktycznie zawsze to pikanie jest mimo, że aku nowy, Może na postoju coś Ci rozładowuje akum np. dokładany alarm, sterownik centralnego itp. Najprościej to na postoju zdejmij klemę z minusa i w szereg włącz amperomierz i sprawdzisz jaki jest pobór prądu ( 1.w stanie czuwania i 2.po zamknięciu auta z pilota).
pakotomasz Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Dokładany alarm mam od samego początku jak kupiłem samochód i na "starym" aku nie było takich objawów. Tak przy okazji, jakie powinny być wartości prądu/różnice w obu tych stanach?
bediks Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Tak na szybkości napisze Ci abyś sprawdził czy po zamknięciu auta nie świeci Ci się lampka w bagażniku , schowku albo drzwiach co może Ci zabierać prąd , albo zwykłą zwara prąd ucieka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się