Sqizzy Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Póki samochód stał w garażu to człowiek problemów nie miał Przyjechałem do rodzinki na podlasie i samochód stoi pod chmurką, stał od wczoraj całą noc, dzisiaj rano chciałem go odpalić, a tu zonk. Odpalił za piątym razem po mordowaniu :> Sprawdziłem świece żarowe (wymieniane półtora roku temu), tzn. +12V dotykałem do świecy i iskrzyło. Postanowiłem sprawdzić kąt wtrysku. Silnik zimny. Przed odpaleniem 038, po odpaleniu od 76 do 84, pochodził chwilkę i kąt wahał się od 68 do 75 Czy zawyżony poziom kąta może przyczynić się do słabego palenia?
Wihajster Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 pochodził chwilkę i kąt wahał się od 68 do 75 co to znaczy pochodził chwilke??czyli na pewno nie miał temp.roboczej więc pomiar do doopy :gwizdanie:
Sqizzy Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 czyli mierzyć na 90C ? wtedy będzie pomiar miarodajny ?
Wihajster Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 czyli mierzyć na 90C ? wtedy będzie pomiar miarodajny ? taaa :gwizdanie:
Sqizzy Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 Ok, Wihu możesz mi powiedzieć jak Vagiem sprawdzić działanie świec żarowych ? Da się coś takiego zrobić ?
Wihajster Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Ok, Wihu możesz mi powiedzieć jak Vagiem sprawdzić działanie świec żarowych ? Da się coś takiego zrobić ? o ile wiem to nie nie da sie
Sqizzy Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 Czyli zdjąć fajkę ze świecy, multimetr w rękę i przekręcać zapłon i sprawdzać. [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 12:24_________________________________________________Takie jeszcze pytanie, czy jeśli przekaźnik 103 byłby walnięty to lampka w zegarach będzie normalnie pokazywała że świece są podgrzewane?
wiktorsam Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Świece sprawdzasz miernikiem nastawionym na pomiar rezystancji i sprawdzasz opór między masą (np silnikiem) a świecą. W sprawnej powinno to być max kilka omów. Kąt wtrysku jak już kolega napisał tylko na rozgrzanym. Może aku już też nie pierwszej młodości? Mój furacz od kiedy go mam pod chmurką cały czas stoi i -30 mu nie straszne mimo że kąt wtrysku mam około 40-43 na rozgrzanym . A i kąt sprawdzasz oczywiście w BS ? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się