gulo10 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Dzis probowalem odpalic auto i lipa. Zakręciłem rozrusznikiem ok.5 sek,pierwszym razem pojawił sie komunikat BRAKE. Drugim razem pojawila sie info o niskim cisnieniu oleju.Zresetowała się data i godzina Teraz po przekreceniu kluczyka ciagle sie swieci kontrolka ESP. To oznacza ze padl mi akumulator ?
domin79 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 ..tak aku padł nic sie niemartw, naładuj aku a potem jak przejedziesz pare metrów kontrolka esp zgaśnie sama
gulo10 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 No to mnie po czesci ucieszyles bo myslalem ze cos gorszego Poszedlem sprawdzic teraz i po jednorazowym przekreceniu kluczyka mam na fisie pokazany żółty akumulator. Oplaca sie naladowac czy kupic nowke jutro ? Auto mam dopiero pierwszą zimę dlatego nie wiem co robić
studziany Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Wg mnie akumulator umiera. Spróbuj sprawdzic elektrolit i ewentualnie uzupełnić, potem podładowanie. Powinno być OK na jkiś czas. Ale powoli przymierzałbym się do nowego - szczególnie przy tych mrozach obecnych.
Gość Lokiszta Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam chciałem się podczepić pod temat bo wczoraj padł mi akumulator i niestety się już nie naładuje włożyłem taki zastępczy ale jego parametry to 55AH i prąd rozruchowy 420A, wczoraj było w Katowicach -24 stopni zapalił ale miał problemy.I moje pytanie czy mogę jeździć na tym akumulatorze czy jest on za mały do tego silnika?.
Mauros88 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Kolego jak na diesla to troche maly ten aku;/ Diesel potrzebuje o wiele wiecej pradu do rozruchu niz bezyna. 72Ah jest odpowiednim aku. Przy 55Ah moze braknac w pewnym momencie tego pradu do rozruchu
Gość Lokiszta Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 no właśnie mam na nim napisane tylko 420A i trochę się boje jak będzie -30 może być już problem już wczoraj trochę wiesz czuć było ze nie kreci z taka silą ale narazie krucho z kaska będę musiał jeździć
studziany Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Jak już wczoraj czułeś, że słabo kręci - to jutro pewnie już nieodpalisz jak będzie w nocy -30.
tomaszstn Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 no właśnie mam na nim napisane tylko 420A i trochę się boje jak będzie -30 może być już problem już wczoraj trochę wiesz czuć było ze nie kreci z taka silą ale narazie krucho z kaska będę musiał jeździć Zabierz go do domu to rano odpalisz, jak postoi na takim mrozie to lipa
addassko Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 no właśnie mam na nim napisane tylko 420A i trochę się boje jak będzie -30 może być już problem już wczoraj trochę wiesz czuć było ze nie kreci z taka silą ale narazie krucho z kaska będę musiał jeździć Zabierz go do domu to rano odpalisz, jak postoi na takim mrozie to lipa i najlepiej doładuj
Gość Lokiszta Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 teraz już w domku sobie siedzę a tam ciemieniucha ogólnie akumulator jest prawie nowy do niego nie mam zastrzeżeń chodzi czy nie da za małego prądu w końcu to tylko 420A a nie wiem ile powinno być przynajmniej do diesla i tego silnika.
Mauros88 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 powinno byc ok 600 ale jak bedzie w cieplym ten aku i go dobrze orzeladujeszto jutro powinienes zapalic
songo Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 teraz już w domku sobie siedzę a tam ciemieniucha ogólnie akumulator jest prawie nowy do niego nie mam zastrzeżeń chodzi czy nie da za małego prądu w końcu to tylko 420A a nie wiem ile powinno być przynajmniej do diesla i tego silnika. ja zawsze zakładam 74Ah i radzi sobie super ale moze być wiekszy dla diesla to nawet lepiej no ale oczywiscie żeby tez nie przesadzić
tomaszstn Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 teraz już w domku sobie siedzę a tam ciemieniucha ogólnie akumulator jest prawie nowy do niego nie mam zastrzeżeń chodzi czy nie da za małego prądu w końcu to tylko 420A a nie wiem ile powinno być przynajmniej do diesla i tego silnika. Kup takiego: http://allegro.pl/akumulator-bosch-s5-77-ah-diesel-promocja-gwar-i2042501325.html będziesz zadowolony
MarianekZg Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Koledzy lekko podepnę się pod temat - dziś miałem małego zonka wchodzę do garażu a tam świecą się światła stopu , aku oczywiście wyjebany i tu rodzi się pytanko czy to też jest wina słabego aku a w konsekwencji rozładowania czy coś z czujnikiem stopu dzięki któremu padł aku jeśli świeciły się stopy całą nockę
tomaszstn Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Koledzy lekko podepnę się pod temat - dziś miałem małego zonka wchodzę do garażu a tam świecą się światła stopu , aku oczywiście wyjebany i tu rodzi się pytanko czy to też jest wina słabego aku a w konsekwencji rozładowania czy coś z czujnikiem stopu dzięki któremu padł aku jeśli świeciły się stopy całą nockę Chyba byś skapował wychodząc z garażu że światła świecą. Wydaje mi się że elektronika może głupieć z powodu braku prądu ale tej czujki też nie można wykluczyć. Naładuj aku i zwróć uwagę czy jeszcze jakieś jaja się dzieją.
studziany Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Koledzy lekko podepnę się pod temat - dziś miałem małego zonka wchodzę do garażu a tam świecą się światła stopu , aku oczywiście wyjebany i tu rodzi się pytanko czy to też jest wina słabego aku a w konsekwencji rozładowania czy coś z czujnikiem stopu dzięki któremu padł aku jeśli świeciły się stopy całą nockę Sprawność czujnika stopu idzie sprawdzic Vagiem. Robiłem to przy montażu tempomatu. Poszukaj gdzieś w wątku o tempomacie gdzie szukać tego w Vagu. Przynajmniej wyeliminujesz czujnik z kręgu podejżeń.
MarianekZg Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Koledzy lekko podepnę się pod temat - dziś miałem małego zonka wchodzę do garażu a tam świecą się światła stopu , aku oczywiście wyjebany i tu rodzi się pytanko czy to też jest wina słabego aku a w konsekwencji rozładowania czy coś z czujnikiem stopu dzięki któremu padł aku jeśli świeciły się stopy całą nockę Chyba byś skapował wychodząc z garażu że światła świecą. Wydaje mi się że elektronika może głupieć z powodu braku prądu ale tej czujki też nie można wykluczyć. Naładuj aku i zwróć uwagę czy jeszcze jakieś jaja się dzieją. pewnie, że bym skapował tym bardziej że wjeżdżałem do ciemnego garażu tak po cichu obstawiam aku. ale podpiąć kompa muszę koniecznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się