Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Telepie przy gaszeniu


rajder

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam drgania samochodu na postoju po lekim dodaniu gazu wszystko w normie podczas jazdy tez wibruje przy okolo 2000 obr jak gasze tez zaczesie dodam ze zmieniłem wszystkie poduszki silnika na nowe z aso i poduszke skrzyni biegów tez ori dwumas nowy luk i przy 3500 obrotów na 2 biegu takie dostaje drgania ze lewarka zmiany biegów nie mozna utrzymac w rece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprtawdz działanie klapy gaszącej oraz podcisnien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziales poruszanie sie silownika do pozycji skrajnej w chwili wylaczenia silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie powinno być prawidłowe poruszanie się siłownika klapy gaszącej??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna osoba patrzy na klape, obserwujac zakres jej ruchu, druga wylacza silnik. pozniej recznie sprawdzasz czy tak samo mozna ja przymknac czy mocniej

---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 20:04 ----------

oczywiscie moga byc rowniez zuzyte poduszki silnika/skrzyni lub plecionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o telepanie przy gaszeniu. To ja miałem identyczny objaw. Myślałem że to normalne przy tym silniku ale byłem w dużym błędzie... Objaw był od półroku.

Wydawało mi się, że silnik podczas gaszenia przewróci całe auto na bok.

Wymieniłem EGR na nowy oraz wymyłem dokładnie cały kolektor ssący (są tam klapki które są domykane przez gruchę - nie wiem czy one też są domykane przy gaszeniu?), wyczyściłem tęż tą klapę gaszącą przed EGR i generalnie...

gaśnie idealnie - jak benzynka!

Chociaż też lewarek drga podczas przyspieszania, ale to chyba dwumas...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w BRD jest zmienna geometria kolektora ssacego stad obecnosc przepustnic.

a podczas jakiego przyspieszania tzn. na jakich obrotach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o moje "szarpanie" to

2000-2300obr/min. jakiś 1 rok temu było to bardziej odczuwalne nawet na pedale gazu. Obecnie w trochę mniejszym stopniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drganie lub ew. lekkie cofanie się gałki biegów przy odpuszczeniu gazu jest chyba spowodowane uwaloną poduszką pod skrzynią :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o moje "szarpanie" to

2000-2300obr/min. jakiś 1 rok temu było to bardziej odczuwalne nawet na pedale gazu. Obecnie w trochę mniejszym stopniu.

to nie dwumas, dwumas pracuje do ok 1200 rpm

takie zachowanie, to PD, EGR, albo powietrze w paliwie.

a ruchy dzwigni biegow, to tak jak kolega napisal poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak padla dwumasa to łatwo to zobaczyc wciskajac sprzeglo i gasząc silnik jak bedzie cisza to prawdopodobnie dwumasa jak tak samo jak bez wciskania to nie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...