Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy jest w A4 B5 tryb czasowy wycieraczek ?


Duro

Rekomendowane odpowiedzi

Lutujemy 2 kabelki w miejscu oznaczonym na czerwono

WP_20140426_009.jpg

przecinamy 2 ścieżki w miejscu oznaczonym na czerwono

WP_20140426_010.jpg

---------- Post dopisany at 16:22 ---------- Poprzedni post napisany at 16:17 ----------

u mnie wygląda to tak

WP_20140426_008.jpg

WP_20140426_004.jpg trochę słabo to wygląda ale działa , trzeba uważać przy przecinaniu starych ścieżek żeby całość sie nie rozleciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem to co opisałeś i całość myślę jest bardzo zrozumiała nawet dla laika. Mam tylko pytanie o kable czarno-fioletowy. W nowym i starym przekaźniku takie kable mamy 2 pod jednym pinem. Piszesz żeby je razem podłączyć - czyli 2 kable ze starego przekaźnika, łączymy z 2 kablami z nowego. Potem rozumiem że dokładam do tego kabla jeszcze jeden idący od manetki. Czyli do 2 kabli w tym samym pinie w starym przekaźniku w nowej wersji dochodzą 3 kable. Dobrze rozumiem czy coś zakręciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden koniec czarno-fioletowego ze starego przekaźnika podłączasz do nowego przekaźnika, a drugi koniec, ale już z nowego przekaźnika podłączasz do manetki. Czyli de facto jeden koniec ze starego przekaźnika Cię nie interesuje w ogóle. Będzie sobie wisiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to już jasne. Gdzieś tam wcześniej pisałeś że jeden z tych kabli idzie do manetki, ale w odniesieniu do starego przekaźnika i główkowałem. Ale widocznie chodziło pewnie o nowy przekaźnik.

Eh, sorki że tak truje :decayed: Ale mam jeszcze jedno pytanie/uwagę. Mianowicie o kabel Niebiesko-Czerwony - czyi plus po stacyjce. Nie wiem czy to zasilanie przekaźnika nie powinno iść po bezpieczniku a nie bezpośrednio.

PS: Z tymi przewodami Fioletowo-Czarnymi chyba się kopsnąłeś :decayed: W sumie są trzy i generalnie wszystko opisujesz poprawnie na stronie 3, bo nie dawało mi to spokoju i sam siedziałem nad schematami. A potem dokładnie wczytałem się w drugą część twojego opisu na stronie 3ciej i skapnąłem się że opisujesz dokładnie to do czego doszedłem w schematach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden koniec czarno-fioletowego ze starego przekaźnika podłączasz do nowego przekaźnika, a drugi koniec, ale już z nowego przekaźnika podłączasz do manetki. Czyli de facto jeden koniec ze starego przekaźnika Cię nie interesuje w ogóle. Będzie sobie wisiał.
Fragless1 i jak dołączyłeś do szczęśliwych posiadaczy Avantów ? I jak może być taka rzeźba manetki ? Moja była robiona na szybko i troche słabo wygląda , ale najważniejsze że działa . Niedługo będę rezał drugą manetkę i może lepiej to wyjdzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nam avanta, ale ze szczęściem jeszcze poczekam. Jeszcze nie dlubalem przy manetce, bo walcze z licznikiem. Chciałem założyć z białym podświetleniem, ale muszę wszystko odkręcić, bo jakieś chyba były już modyfikacje i ciągle mi podświetla wskazówki i wyświetlacz, wiec przekładam kabelki na nowo. Wczoraj pol dnia siedziałem i dziś muszę to odkręcić. Wiec manetka musi poczekać. A sam patent spoko jest i tak tego nie widać, a ważne żeby działała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, temat dzisiaj ogarnąłem i wszystko działa, ale nie obyło się bez problemów. W opisie na pierwszej stronie jest błąd. Kostkę za starym przekaźnikiem wycieraczek zostawiamy a w niej zielony kabel - nie ruszamy go. To kabel od pompy paliwa - w TDI oczywiście nie ma problemu, ale w PB już jest. Brązowy kabel masowy od nowego przekaźnika ciągniemy do jakiejś masy na słupku i wtedy będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz, ze ten zielony jest od pompy paliwa? I po co pompa paliwa miałaby być podpięta pod przekaźnik wycieraczek? Na schematach tego nie ma, a jest tylko masa i to w tym pinie, co ten zielony kabelek. Ja pod niego podpiąłem nową masę i śmigam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem bo siedziałem pół dnia i rozkminiałem czemu nie chodzi pompa paliwa i w końcu doszedłem. Po podłączeniu masy pod ten przewód wycieraczki oczywiście chodziły ale pompa już nie. A jak i to i to było podłączone to po odpaleniu wycieraczki same chodziły. Ty masz tdi więc nie masz pompy paliwa więc sytuacja jest inna. Ja mam pb i na 100% zielony przedód jest od pompy paliwa - idzie do bezpiecznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może w tdi jest inaczej. U mnie to śmiga normalnie, ale dla posiadaczy pb to przydatna informacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może w tdi jest inaczej. U mnie to śmiga normalnie, ale dla posiadaczy pb to przydatna informacja

Na pewno jest inaczej, bo przecież nie ma pompy paliwa w zbiorniku :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No też się nad tym zastanawiam i nie mogę dojść do tego. Zwłaszcza, że w schematach go nie ma, ale jak kolega to odkrył w PB, to dobrze, bo na przyszłość w benzynie nikt nie będzie miał problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie ma co patrzeć że dana kostka jest tylko i wyłącznie od jednej funkcji. Tak samo w kostce na słupku. Idą tam jakieś kable od wycieraczek jak i od pompy paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy manetce jeszcze nie dłubałem, bo mam innych zajęć sporo. Dodatkowo, to jeszcze nie mam tej manetki, muszę skądś ją skombinować, żeby pobawić się. Na razie przerzucam graty ze starego auta do nowego, bo szkoda sprzedać ze wszystkimi modyfikacjami (fotochrom, kratki podświetlane itp.). Cena auta nie podrośnie, a ja będę musiał sobie szukać nowych gratów. Najszybciej chyba w wakacje to ogarnę, bo będę zmieniał konsolę na poliftową, kratki podłączał i fotochrom, to wtedy też od razu ogarnę manetkę. Tylko muszę znaleźć kogoś, kto będzie chciał sie wymienić na manetki: przedlift za polift i do tego jeszcze poszukać manetki tempomatu. Trochę mam do ogarnięcia, więc póki co odpuszczam jakieś modzenie, bo i czasu brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie z braku czasu założyłem przekaźnik 99 , jak znajdę trochę wolnego czasu założę manetkę . ciekawe czemu audi nie zakładało tego przekaźnika 99 tylko ten 229

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj sprawdzałem działanie wszystkiego i chodzi super. Prędkość czasówek w zależności od prędkości auta również fajnie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. ciekawe czemu audi nie zakładało tego przekaźnika 99 tylko ten 229

tez sie zastanawiałem.bo w golfach z 95 roku te przekazniki 99 sa.:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...