sobol Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 hej, mam takie pytanie. kiedy sprowadzilem auto, byla uwalona turbina i szczelka pod glowica. dalem do roboty, splanowali wymienili uszczelke, zalozyli turbo i od razu wymienilem rozrzad. mechanik powiedzial, ze procz wszystkich potrzebnych uszczelek mam kupic jeszcze dwa simeringi bo jest delikatny wyciek. niem mam pojecia juz do czego te simeringi - mysle za na walki rozrzadu. calkiem niedawno widze krople na oleju na chodniku. pojchalem do niego i powiedzial mi, ze w takim razie musi ciec z trzeciego simeringa i do tego celu musi zdjac rozrzad, o jaki simering mu chodzi? caly silnik jest suchy, wyciek jest z przodu auta i scieka po kompresorze klimy. prosze o rady skad w silniku 1.8t aeb moze ciec olej w takim miejcu lub ogole z jakich miejsc, ile jest simeringow/walkow itd. pozdrawiam[br]Dopisany: 04 Luty 2012, 09:12_________________________________________________czyzby chodzilo mu o simering walu?
sołtys85 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Kompresor klimy jest po lewej stronie stojąc przodem do silnika. Jest odsunięty na lewo względem głowicy i raczej nic po nim z wałka nie poleci. Jak będę na dworze to zerknę dokładniej ale raczej to nie to. Z wałka jakby ciekło to po bloku na miskę raczej przy zleciało i dopiero na ziemię.
pioteros Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 moze simering na wale korbowym od przodu, powjnno sie go wymienic przy rozrzadzie dla swietego spokoju, a kompresor masz zalany bo bryzga olej wszedzie w czasie jazdy?
Buba Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 jak to wali na kompresor to musi być z rogu dekla albo turbina albo przewody olejowe. ale to nie jest jakaś wielka filozofia zeby sprawdzić kompresor jest z boku a z simeringów nie wali olejem na całą komore zreszta nie ba co gdybać tylko trzeba zobaczyć, przez forum nikt ci nie powie gdzie dokładnie masz wciek bo nikt tego nie widzi. wystarczy poświęcić 10 min i sam zlokalizujesz
pioteros Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 mi osobiscie walilo ze caly bok i spod motoru byl obryzgany olejem, ale to dlatego ze jechalem ktoregos dnia w trasie z wieksza niz przecietna predkoscia, najlepiej umyc i obserwowac
sobol Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 wielkie dzieki za zainteresowanie. wychodzi na to, ze to z uszczelniacza walu korbowego. zle sie wyrazilem, kompresor tez jest pokry i przod miski olejowej. simeringi walkow rozrzadu byly wymienione podczas wymiany rozrzadu, ale nie wymienil walu korbowego bo stwierdzil, ze tam zadko kiedy puszcza no i masz babo placek, teraz trzeba rozebrac caly rozrzad a koszt tego taki jak przy wymianie rozrzadu bo to samo trzeba rozbierac + 50 zl za wymiane uszczelniacza, no rece obadaja. tylko w Polsce takie jaja sa ku***.... uszczelniacz 20 zl to nie mogl tego od razu wymienic. tragedia. dzieki za pomoc. olalem temat i nie wymieniam tego do wiosny. robie zawieche za to.
kicker Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Tylko kontroluj na bieżąco stan oleju, bo ja w poprzednim aucie też olałem sprawę i chciałem czekać do wiosny aż któregoś dnia tak wyjeb**o ten simering że 2L oleju mi uciekło, dobrze że dużo czujników w aucie było i silnik przeżył.
pioteros Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 wielkie dzieki za zainteresowanie. wychodzi na to, ze to z uszczelniacza walu korbowego. zle sie wyrazilem, kompresor tez jest pokry i przod miski olejowej. simeringi walkow rozrzadu byly wymienione podczas wymiany rozrzadu, ale nie wymienil walu korbowego bo stwierdzil, ze tam zadko kiedy puszcza no i masz babo placek, teraz trzeba rozebrac caly rozrzad a koszt tego taki jak przy wymianie rozrzadu bo to samo trzeba rozbierac + 50 zl za wymiane uszczelniacza, no rece obadaja. tylko w Polsce takie jaja sa ku***.... uszczelniacz 20 zl to nie mogl tego od razu wymienic. tragedia. dzieki za pomoc. olalem temat i nie wymieniam tego do wiosny. robie zawieche za to. u mnei było to samo kolego, zaprowadziłem do warsztatu, wymieniony rozrząd robota 330zł wszystko ok, a za tydzień, wracam z gór i patrze że mokro pod motorem, okazało się że simering, i znów rozbieranie i wymiana i kolejne 300zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się