Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

ja sprzedaje po tyle i schodza na pniu :decayed:

tarcze przód i tył Otto Zimmermann

ori klocki przód i tył, jak ktos chce to wrzucam Ferodo premier lub DS ale cena tych ostatnich zabija

zaciski z jarzmami pomalowane proszkowo, kolor dowolny - 1 rok gwarancji

zaciski oraz jarzma sa rozbierane, piaskowane, wymieniane co trzeba, smarowane i skladane

1 litr płynu Ate Typ200 lub BlueRacing

śruby i inne potrzebne (lub niepotrzebne) duperele

przewody w oplocie HEL + 300zł

wiem ze to nie jest dział ogloszen ale wiele osób chce poznac czynniki na które składa sie ta cena

dla jednych jest to tyle wart (ale po tym jak załozyli i jezdzą) a dla innych nie (to Ci którzy jeszcze nie załozyli)

Kolego, zrób sobie najpierw porzadek z przodem a potem zrobisz sobie tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie będzie problemu jak dam 321 na przód i zostawię te nieszczęsne 240 czy ile tam na tyle siedzi?

Czyli to też jest jakieś rozwiązanie :banan:

I jeszcze dosyć głupie pytanie jak drgania przy hamowaniu mają się do bezpieczeństwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będzie żadnego problemu, ale wierz mi że w miare jedzenia rosnie apetyt i na tym nie poprzestaniesz :decayed:

znam takich co po zmianie na 320/288mm stwierdzili ze to jednak nie hamuje i zaczeli rozglądac sie za 345/300mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to po prostu nie mam kasy żeby jednorazowo wydać 2,5 tyś :wink:

A obecny zestaw i tak mi wystarcza, ale tarcze biją przy hamowaniu to wolę coś lepszego wrzucić niż pakować to samo.

Tak może najpierw przód a potem tył zrobić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drgania to krzywe tarcze, zbieraj kase i szukaj sobie tego co potrzebujesz gdzies indziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie wyganiam, mozna znalesc na pewno taniej, ale nie masz zadnej gwarancji ze wszystko bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, jakbym zarabiał chociaż 2 tyś miesięcznie to 2 miechy i już w aucie zestaw od Ciebie był a tak trzeba kombinować :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupisz za dwa, kupic za 4 lub 5 miesiecy, na wszystko zawsze przychodzi odpowiednia pora

ale jak juz załozysz i dotrzesz to bedziesz załować że nie zrobiłes tego szybciej :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedziesz załować że nie zrobiłes tego szybciej :grin:

Nie wątpię, ale czego oczy nie widziały tego sercu nie żal :dancing:

I tak się jeszcze pewnie do Ciebie odezwę jak będę miał już fundusz na tego moda, żeby czegoś głupiego nie zrobić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulce to podstawa. na bezpieczeństwie nie ma co oszczedzać. Porządne rzeczy muszą kosztować... niestety niektórzy tego nie rozumieją. Niektórzy na forum, mają na dokładki, mają na koła, mają na "tuning" a zamiast tarcz mają kapsle od butelek... ciekawe czy w awaryjnej sytuacji wyhamują tymi swoimi tuningami...

Kamil zbieraj bo naprawde warto. :wink: 320/288 fajna baza do dalszych modów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś sprawdzał czy osłony z golfa R32 o nr 1K0615311C / 312C mogą zastąpić osłony z S4 o nr 8E0615311C / 312C. Blachy z Golfa też są do hamulców 345mm a cena jest 3 razy mniejsza. Jak z mocowanie do zwrotnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam by nie zmieniał osłon przy swapie na 345 bo te od 288/320 są tylko troszkę mniejsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... niestety niektórzy tego nie rozumieją. Niektórzy na forum, mają na dokładki, mają na koła, mają na "tuning" a zamiast tarcz mają kapsle od butelek... ciekawe czy w awaryjnej sytuacji wyhamują tymi swoimi tuningami...

z ust mi wyjąłeś....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulce to podstawa. na bezpieczeństwie nie ma co oszczedzać. Porządne rzeczy muszą kosztować... niestety niektórzy tego nie rozumieją. Niektórzy na forum, mają na dokładki, mają na koła, mają na "tuning" a zamiast tarcz mają kapsle od butelek... ciekawe czy w awaryjnej sytuacji wyhamują tymi swoimi tuningami...

Kamil zbieraj bo naprawde warto. :wink: 320/288 fajna baza do dalszych modów :wink:

No żeby uzbierać ze 2500 pln to musiałbym ze 4 miesiące tyrać, bo zawsze po drodze wyjdą inne wydatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie bez spiny, nie kazdego stac na wydawania tysięcy na czesci, swapy czy inne przyjemnosci

auto jezdzi na std hamulcach, które póki co wytrzymuja normalna jazde

przy wiekszych predkosciach niestety skończa sie po kilku sekundach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały zestaw mozna skompletopwac samemu za niższa cene która podawałem

ale jak znam zycie to często taka osoba robi błedy przy zakupie a potem montazu i jest płacz

do tego zadnej gwarancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj zawsze możesz zmienić na Vw Polo, będzie taniej.

Kupujesz auto klasy Premium, a spodziewasz się kwot jak za Fiata Pande??

Nie ma to jak post z anusa :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...