Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

pokaż ten tył, chetnie go zobacze

jakie masz hamulce u siebie teraz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pewnie seria 320 przód 288 tył

dokładnie :good:

na tył zastanawiałem się czy tego nie wsadzić

1401280906

1401280906_1

Ale wiecie z tyłem nie ma żadnego musu, najważniejsze aby przód dobrze dociskał.. Planuje zrobić dobry program, ale chce też zadbać o bezpieczeństwo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to doradzilibyście coś ciekawego, tak w rozsądnej cenie na przód ? oczywiście coś mocniejszego niż to co mam teraz.. z dostępnych aukcji/ogłoszeń.

wkladaj to co ja mam, 6-tloczkowe zaciski od Porsche + tarcza 345mm.

tanie tarcze + tanie klocki...

podejrzewam, ze ceny tarcz i klockow od S6 zabijaja ;) - tak samo jak tego tylu od RS4... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech zmieni na 345/300 i bedzie gut

Siemian cos sie zmieniło po wymianie tyłu ?????

bo jakos entuzjazmu nie widze u Ciebie w tym temacie.... :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 00:49_________________________________________________

pewnie seria 320 przód 288 tył

dokładnie :good:

na tył zastanawiałem się czy tego nie wsadzić

1401280906

1401280906_1

Ale wiecie z tyłem nie ma żadnego musu, najważniejsze aby przód dobrze dociskał.. Planuje zrobić dobry program, ale chce też zadbać o bezpieczeństwo :wink4:

a gdzie jarzma ?????? :mysli: :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkladaj to co ja mam, 6-tloczkowe zaciski od Porsche + tarcza 345mm.

tanie tarcze + tanie klocki...

Masz coś ciekawego na oku ?

A co do jarzm to faktycznie z kumplem nad tym samym się zastanawialiśmy, a pewnie dostać coś osobno to graniczy z cudem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech zmieni na 345/300 i bedzie gut

Siemian cos sie zmieniło po wymianie tyłu ?????

bo jakos entuzjazmu nie widze u Ciebie w tym temacie.... :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 00:49_________________________________________________

pewnie seria 320 przód 288 tył

dokładnie :good:

na tył zastanawiałem się czy tego nie wsadzić

1401280906

1401280906_1

Ale wiecie z tyłem nie ma żadnego musu, najważniejsze aby przód dobrze dociskał.. Planuje zrobić dobry program, ale chce też zadbać o bezpieczeństwo :wink4:

a gdzie jarzma ?????? :mysli: :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

a bo ja się już przyzyczaiłem do tych hamulców i szału ni ma. Wiadomo że jest odczuwalna róznica ale już nie robi to na mnie takiego wrażenia jak kiedyś.Ale pasażerowie twierdzą że za***iście hamuje. A ja to czuje dopiero jak się przesiadam do inych aut i wtedy musze pamiętać że one "nie hamują". :decayed: Teraz to by się pewnie kotwica i spadochron przydaly :naughty::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz FDSP na przód i cos takiego na tyl:

http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-tyl-audi-rs4-org-i1392908671.html

:chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry:[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 00:57_________________________________________________aaaa i jeszcze to: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

http://allegro.pl/zacisk-8tloczkowy-brembo-rs4-phaeton-365x34-kpl-i1379897635.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa... po tym zacisku z pheatona bym się wrył w ziemię, a pompa wystrzeliła by mi w powietrze..

Nie no Panowie skompletujcie mi coś fajnego, to do Bukowiny w ramach podziękować przywiozę jakieś dobre flaszki (oferta realna :naughty:) a Tobie Dev mogę przywieść osobiście. :> Widzę że mieszkach chyba gdzieś bliżej Słupska ? Ja w połowię drogi między Lęborkiem a Wejherowem :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj zestawu od B6 S4 345/300m i w zupełnosci wystarczy :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good:

nawet jeden taki mam ale trzymam go na czarna godzine :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry:

a jak juz znajdziesz to Ci je ładnie odpicuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aczkolwiek ostatnio jak wracałem z Katowic to w Pszczynie mnie złapało na 3 kolejnych światłach. W ciągu 4-5 minut były 3 hamowania z 220-210 do zera i musze przyznać że przy 3 hamowaniu mialem wrażenie jakby hamulec zaczął puchnąć, ale nie docisnąłem i nie sprawdziłem.

Rano przy paru pierwszych hamowaniach był troche gumowy...[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 01:26_________________________________________________zobaczymy, powoli przymierzam się na wymiane turbiny na tą z silnika CAHA. Z 20 koników więcej powinno być to może i mocniejsze hamulce by się przydały.

Zobaczymy jak będe stał z funduszami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocki przypaliłeś, normalka

lepsze trzeba.... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocki przypaliłeś, normalka

lepsze trzeba.... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

no ale przy 3 hamowaniu? A tak ładnie dotarte były... Starałem się ;( ;( ;(

Mogłyby się przynajmniej nie przypalać przy temp. zewnętrznej -12 :decayed: :decayed: :decayed:[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 01:34_________________________________________________ale fakt lekki dymek leciał i czuć było charakterystyczny zapaszek[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 01:35_________________________________________________Tomek a powiedz mi co sądzisz o klockach EBC? Bo słyszałem różne skrajne opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EBC trzeba kupowac w kompletach, tarcze z klockami, minimum RedStuff, ale wychodzi koszmarnie drogo.

Ja kiedys zalozylem GreenStuff-y na perforowane OZ-ty, po 15tkm nie moglem tarczy poznac.

Kiedys na forum opisywalem EBC posilkujac sie roznymi wypowiedziami.

Ogolnie opinie nie sa przychylne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EBC trzeba kupowac w kompletach, tarcze z klockami, minimum RedStuff, ale wychodzi koszmarnie drogo.

Ja kiedys zalozylem GreenStuff-y na perforowane OZ-ty, po 15tkm nie moglem tarczy poznac.

Kiedys na forum opisywalem EBC posilkujac sie roznymi wypowiedziami.

Ogolnie opinie nie sa przychylne.

potwierdzam GreenStuff-y nie spisują się dobrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisywalem tu swoje przejscia z hamulcami przednimi (syf z drogi walacy na prawa tarcze).

ogolnie juz nic sie nie dzieje, ale... dzis zdjalem kolo i pomacalem dokladniej, masakra co sie stalo z tarcza od wewnetrznej strony :shocked:

jak bede je wymienial to porobie fotki i pokaze, bo zlapalem niezle zdziwko :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy wsadzenie na przod zamiast 321 345 a pozostawienie tylu 288 jest "z sensem" czy raczej tyl tez do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba robic to proprcjonalnie

wiekszy przód - wiekszy tył

poczytaj dokładnie ten post, nie raz bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...