Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] AFN Prośba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Bardzo proszę o sprawdzenie kondycji auta na podstawie poniższych logów. Auto dość często łapie notlauf. Auto to A6 C5 z 99 roku, silnik 1.9 AFN. Wiem, że to forum A4, ale to drugie auto w rodzinie. Moderatorzy, bądźcie wyrozumiali! :)

Przed logowaniem odczytałem zarejestrowane błędy:

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Auto było dobrze rozgrzane, na desce 90 stopni, ale po zatrzymaniu auta po kilku minutach temperatura spadła (termostat zmieniany jakieś 3 miesiące temu).

Statyczne

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71321.html 000

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71322.html 001

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71323.html 003

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71324.html 004

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71325.html 007

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71326.html 013

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71328.html 023

BS

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71329.html 000

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71330.html 003

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71331.html 004

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71332.html 011

Dynamiczne

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71333.html 000

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71334.html 001

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71335.html 003

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71336.html 004

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71337.html 008

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71338.html 010

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71339.html 011

Opublikowano

Wszystko masz dobrze.

Dosc czesto łapie notlauf, ale w logach sprezarka zachowuje sie poprawnie.

Korekcja lekko podwyzszona na 1 garku ... ale tragedii bym z tego nie robił.

Opublikowano

Kolego, a co z tą temperaturą, która spada po zatrzymaniu auta na kilka minut? Na zewnątrz było ok. -15 stopni.

Opublikowano

Jeśli chodzi o temperaturę na postoju to ja mam już 3 tdi i każdym tak było że na postoju temperatura spadała.

Opublikowano

W takim razie z czego może wynikać tryb serwisowy, który łapie to auto? Nie zdarza się to regularnie, ale bywa co jakiś czas, no i po tym komp rejestruje błąd:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Opublikowano

Ja bym na twoim miejscu sprawdził wężyki od podciśnienia i zawór N75.

Opublikowano

Wyjedz w trase i przegon auto zeby sie dobrze sprezarka rozgrzala i syfex sie wypalił.... i notlaufy powinny ustapic

Opublikowano

Sprężarka była niedawno czyszczona, sztanga od łopatek chodzi luźno w pełnym zakresie.

Opublikowano

ja bym na twoim miejscu sprawdził zawór n75 i wężyki, chociaż wężyki to jest opcja mało prawdopodobna. Jak masz możliwość to spróbuj podmienić zawór.

Opublikowano

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym...

A moze to przeplywka...?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...