fuzzi Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam Bardzo proszę o sprawdzenie kondycji auta na podstawie poniższych logów. Auto dość często łapie notlauf. Auto to A6 C5 z 99 roku, silnik 1.9 AFN. Wiem, że to forum A4, ale to drugie auto w rodzinie. Moderatorzy, bądźcie wyrozumiali! Przed logowaniem odczytałem zarejestrowane błędy: 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Auto było dobrze rozgrzane, na desce 90 stopni, ale po zatrzymaniu auta po kilku minutach temperatura spadła (termostat zmieniany jakieś 3 miesiące temu). Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/km15_71321.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71322.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71323.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71324.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71325.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71326.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71328.html 023 BS http://vaglog.rtnet.pl/km15_71329.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71330.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71331.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71332.html 011 Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/km15_71333.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71334.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71335.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71336.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71337.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71338.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/km15_71339.html 011
przemik Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Wszystko masz dobrze. Dosc czesto łapie notlauf, ale w logach sprezarka zachowuje sie poprawnie. Korekcja lekko podwyzszona na 1 garku ... ale tragedii bym z tego nie robił.
fuzzi Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Kolego, a co z tą temperaturą, która spada po zatrzymaniu auta na kilka minut? Na zewnątrz było ok. -15 stopni.
jarek_ns Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Jeśli chodzi o temperaturę na postoju to ja mam już 3 tdi i każdym tak było że na postoju temperatura spadała.
fuzzi Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 W takim razie z czego może wynikać tryb serwisowy, który łapie to auto? Nie zdarza się to regularnie, ale bywa co jakiś czas, no i po tym komp rejestruje błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent
jarek_ns Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Ja bym na twoim miejscu sprawdził wężyki od podciśnienia i zawór N75.
przemik Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Wyjedz w trase i przegon auto zeby sie dobrze sprezarka rozgrzala i syfex sie wypalił.... i notlaufy powinny ustapic
fuzzi Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Sprężarka była niedawno czyszczona, sztanga od łopatek chodzi luźno w pełnym zakresie.
jarek_ns Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 ja bym na twoim miejscu sprawdził zawór n75 i wężyki, chociaż wężyki to jest opcja mało prawdopodobna. Jak masz możliwość to spróbuj podmienić zawór.
danu44 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym... A moze to przeplywka...?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się