mistrzugt Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam. Zamierzam kupic Audi A4 B7. Bardzo bym prosil o sprawdzenie logow. W aucie byl wymieniany naped pompy oleju, regenrowana turbina. Ale problem jest tego typu,ze na wolnych obrotach troszke rzuca silnikiem. Logi byly robione przy temp. -16, wiec moze byc troszke niedogrzany i przy malych poslizgach. Bledow nie ma. Logi statyczne: Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71340.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71341.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71342.html Grupy: 022 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71343.html Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71344.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71345.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71346.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71347.html Grupy: 006 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71348.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71349.html Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71350.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71351.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71352.html Grupy: 012 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71353.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71354.html Grupy: 001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71355.html Logi dynamiczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71356.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71357.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71358.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71359.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_71360.html takie bledy poza silnikiem: Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lbl Part No SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G Component: Airbag 9.41 H10 3230 Revision: 91H10323 Serial number: 0036M0022PU4 Coding: 0033622 Shop #: WSC 03630 995 01251 VCID: 3B7EB21A030D 2 Faults Found: 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 44 Reset counter: 99 Time Indication: 0 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 55 Reset counter: 99 Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 AJ Component: A4 Klimaautomat 2731 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 69D238523911 2 Faults Found: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 27-00 - Implausible Signal Dzieki
IDUAL Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Możliwe że rzuca silnikiem bo Bipy na pompkach nie ciekawe wszystkie na minusie i to za bardzo. Trzeba by wymienić filtr paliwka i posprawdzać połączenia pompek i jeszcze raz sprawdzić 023 jak wygląda.
mistrzugt Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 da sie jeszcze z tym zyc dluzszy czas?? czy trzeba powoli myslec o wymianie?? Pytam,bo to auto brata, wiec dosyc wazne. I Ile wtryskow ewentualnie do wymiany?? Pozdro
mistrzugt Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 wlasnie na ten temat nic nie wiemy. A pomimo tego bledu poduchy beda w razie W normalnie dzialac,czy trzeba z tym szybko zawalczyc?? Pozdro[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 10:00_________________________________________________up
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się