rafael22 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Silnik 1.8T 163KM Czy jest to normalne w tych silnikach gdy turbina robi sie czerwona tak jak żar w piecu gdy po zagrzaniu się do temperatury 90stopni w aucie na liczniku następnie rozpędzenie go do 140km/h i póżniej spokojnej jeżdzie ok 100km/h po otwarciu maski widać jaka jest rozgrzana dodam że ostatnio na odcinku 9km. Wymieniłem zawór D V i zawór N 75 pod kolektorem ssącym. Czy może mięc wpływ zawór Waste Gate na to że turbo sie robi czerwone??????????????
Dev Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 czerwona ????? widocznie za słabo jezdzisz :polew: :polew: u mnie jest żółta łacznie z kolektorem i połową katalizatora :> :> :> :>
kyniu Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 przy LPG możesz mieć kata zatkanego, ja tak miałem turbinka się wysypała wymieniłem turbo wyciąłem kata teraz jest ok
rafael22 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Więc co najlepiej zrobić? Ostatni czas jeżdze na benzynie na gazie nierobiłem próby turbiny. Słyszałem że może być temu winny zawór spalin EGR czy AGR + zawór który nim steruje N75 - co sądzicie?
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Wydaje mi się że kata masz przypchanego, raczej tam szukałbym przyczyny
Rafal-L Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 a najlepiej to podpiac Vaga i sprawdzic bledy:) i sprawdzic czy przechodzi testy katalizator
grzes1150 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Silnik 1.8T 163KM Czy jest to normalne w tych silnikach gdy turbina robi sie czerwona tak jak żar w piecu gdy po zagrzaniu się do temperatury 90stopni w aucie na liczniku następnie rozpędzenie go do 140km/h i póżniej spokojnej jeżdzie ok 100km/h po otwarciu maski widać jaka jest rozgrzana dodam że ostatnio na odcinku 9km. Wymieniłem zawór D V i zawór N 75 pod kolektorem ssącym. N75 nie znajduje się pod kolektorem ssącym :gwizdanie: a przyczyną nadmiernego grzania się turbiny może być przepływka lub po prostu źle ustawiony lpg
longerooo Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 w moim 2.0tfsi też tak jest:)nie wiem czy to normalne ale chyba tak
kyniu Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Po ostrej jeździe ma prawo być czerwona,ale po normalnej raczej nie,bynajmniej u mnie się nie robi czerwona Prędzej miałem zatkanego kata,część gorąca w turbo popękała.Zawsze kata może sprawdzić nie zaszkodzi
rafael22 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Vag miał robiony, znajomy mechanik auto badał przepustnice tylko ustawiał i przeczyścił bo coś niegrała. Mówil żę lekko turbo sie mokszy. Gdzie znajduje sie zawór N75 jet to ta kostka: http://allegro.pl/oryg-zawor-cisnienia-egr-n75-028905283q-vw-audi-i2078865258.html GAZ też był ustawiany ale ostatnio jeżdze tylko na bęzynie. Co to jest za zawór okrągły przykręcony przy turbinie między silnikiem a turbiną patrząc od góry od niego leci wężyć taki jak te podciśnieniowe i leci do rury która prowadzi powietrze z filtra do spodu?
Dev Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Vag miał robiony, znajomy mechanik auto badał przepustnice tylko ustawiał i przeczyścił bo coś niegrała. Mówil żę lekko turbo sie mokszy. Gdzie znajduje sie zawór N75 jet to ta kostka: http://allegro.pl/oryg-zawor-cisnienia-egr-n75-028905283q-vw-audi-i2078865258.html GAZ też był ustawiany ale ostatnio jeżdze tylko na bęzynie. Co to jest za zawór okrągły przykręcony przy turbinie między silnikiem a turbiną patrząc od góry od niego leci wężyć taki jak te podciśnieniowe i leci do rury która prowadzi powietrze z filtra do spodu? to nie zawór tylko aktuator, jak pójdziesz tym przewodem od niego trafisz na N75
Dev Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 http://www.urotuning.com/shop/images/n75_j.jpg
rafael22 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 dokładnie o ten mi chodzi to co kolega DEVASTATION pisze że to aktuator Mi chodziło o taki znalazłem podobny ; http://allegro.pl/oryg-zawor-cisnienia-egr-n75-028905283q-vw-audi-i2078865258.html[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 21:46_________________________________________________Czy może mięc wpływ zawór Waste Gate na to że turbo sie robi czerwone?
Dev Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 chłopie, daj sobie juz spokój z tą czerwonoscią turbiny to jest 1.8T i wszystko w temacie
rafael22 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 No chłopie niewiem czy w temacie jakoś u znajomych co mają takie silniki turbo sie tak niegrzeje. Wole zdjagnozować tą przyczynę i naprawic, niż olać to i zarżnąć turbo przed czasem Każdy robi tak jak uważa
Dev Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 przeciez Ci pisałem już, u mnie turbo cały kolektor i połowa kata jest zólta i tak juz od 4 lat, i nic sie nie dzieje, wazne jest rozgrzewanie i chłodzenie turbo zadałeś pytanie dostałeś konkretną odpowiedz
rafael22 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 Rozgrzewanie i chłodzenie wiem, ale dziś gadałem z kolega ma w pasacie 150konny silnik i mówi uniego niema nic takiego, jak mu daje mocno to sie robi ale przy średniej jeżdzie to nie. W sobote jade do mechanika podłączy go pod laptop i będziemy jezdzić to zobaczymy. Niepodoba mi sie to turbo,napewno oryginalnie przystosowuja te auta żeby sie tak niegrzało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się