kejsi222 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 witam.odkąd zaczęły się mrozy okazało się że moje ogrzewanie jest nie za ciekawe.przyczyn może być kilka pewnie ale wstępnie stwierdzone jest że wirnik od pompy wody się odkleił.i tu moje pytanie.czy można wymienić w AEB 1.8T pompę wody bez ingerencji w rozrząd?
tomaszstn Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Robota ta sama co przy wymianie rozrządu. Ja zapłaciłem za pompę sto parę zł a za wymianę 300zł ale masz pewne że to pompa? Opisz co się dzieje? Które przewody masz ciepłe, które zimne? Gotuje Ci się w zbiorniczku płyn?
kejsi222 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 sprawa wygląda następująco:przewód wlotowy nagrzewnicy ciepły,wylotowy też chociaż nie zawsze,ciśnienie w zbiorniczku zwiększa się gdy dodam gazu ale nic się nie gotuje,temperaturę silnik też trzyma ładnie.Mechanik stwierdził ze wirnik od pompy się odkleił.
pioteros Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 a jestes pewien ze nei przymarzla ci nagrzewnica badz chlodnica?
kejsi222 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 nie przymarzła w jakim sensie?sugerowałem się generalnie opiniami mechaników.
kejsi222 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 płynu chłodniczego jest cały czas tyle samo.Zwiększające się ciśnienie w zbiorniczku miałem na myśli ciśnienie wtłaczanego płynu chłodniczego do zbiorniczka,bo jak auto jest na wolnych obrotach to ten płyn wtłaczany czasem psiknie a czasem w ogóle.
Danny Way Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 spróbuj jeszcze odpowietrzyć nagrzewnice
honda Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Gdyby odkleił się wirnik to gotowało by płyn, jeśli trzyma temp. na 90 C to szukałbym innej przyczyny.
pioteros Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 nie przymarzła w jakim sensie?sugerowałem się generalnie opiniami mechaników. w takim ze chlodnica lub nagrzewnica mogla byc juz troche zapchana wczesniej, a kiedy przyszly mrozy dodatkowo mogl sie zrobic zator skrzep plynu lub plynu z roznymi syfami, wtedy wszystkie weze beda cieple, silnik tez bedzie trzymal temperature ale ogrzewanie bedzie slabawe
kejsi222 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 spróbuj jeszcze odpowietrzyć nagrzewnice nagrzewnice już odpowietrzałem,było tak że silnik miał 90 C a płyn z węża odpływowego nie leciał,dopiero jak zacząłem dodawać gazu to szło trochę powietrza. Gdyby odkleił się wirnik to gotowało by płyn, jeśli trzyma temp. na 90 C to szukałbym innej przyczyny. no właśnie też tak myśle ale mechanik twierdzi że w takie mrozy jak mamy teraz płyn nie będzie się gotował. nie przymarzła w jakim sensie?sugerowałem się generalnie opiniami mechaników. w takim ze chlodnica lub nagrzewnica mogla byc juz troche zapchana wczesniej, a kiedy przyszly mrozy dodatkowo mogl sie zrobic zator skrzep plynu lub plynu z roznymi syfami, wtedy wszystkie weze beda cieple, silnik tez bedzie trzymal temperature ale ogrzewanie bedzie slabawe nigdy nie czyściłem nagrzewnicy,czytałem już kilka postów ale do tego potrzebny jest kran,ewentualnie garaż lub pompka żeby wytworzyć ciśnienie a ja nie mam opcji wykonania żadnej z tych "operacji".
angelo77 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Robota ta sama co przy wymianie rozrządu. Wyjmujesz alternator i wymieniasz pompę od góry. Mi mechanik robił już tak dwa razy, miał tylko problem z którąś śrubą ale dał sobie radę.
Bulik Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Robota ta sama co przy wymianie rozrządu. Ja zapłaciłem za pompę sto parę zł a za wymianę 300zł ale masz pewne że to pompa? Opisz co się dzieje? Które przewody masz ciepłe, które zimne? Gotuje Ci się w zbiorniczku płyn? a ja bym Ci to zrobił za 200
kejsi222 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 angelo77 ale w twoich obu przypadkach był odklejony wirnik w pompie?
tomaszstn Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 płynu chłodniczego jest cały czas tyle samo.Zwiększające się ciśnienie w zbiorniczku miałem na myśli ciśnienie wtłaczanego płynu chłodniczego do zbiorniczka,bo jak auto jest na wolnych obrotach to ten płyn wtłaczany czasem psiknie a czasem w ogóle. No właśnie, jeśli po dodaniu gazu leci Ci płyn do zbiorniczka to pompę masz sprawną. Mi w ogóle nie leciał tylko się gotował w zbiorniczku a efekt podobny do tego jakby Ci się zawiesił termostat. Układ się mocno grzał ale wąż za termostatem zimny. Jak padnie pompa to tylko górna część układu się grzeje. Bulik, a Ty się zajmujesz mechaniką czy tylko tak piszesz?
Bulik Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Bulik, a Ty się zajmujesz mechaniką czy tylko tak piszesz? zajmuje się mechaniką od 98r
angelo77 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 angelo77 ale w twoich obu przypadkach był odklejony wirnik w pompie? Nie, u mnie już zaczynała cieknąć na łożysku.
tomaszstn Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Bulik, a Ty się zajmujesz mechaniką czy tylko tak piszesz? zajmuje się mechaniką od 98r Idzie PW do Ciebie aby nie robić OT tutaj w temacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się